Časák sem, časák tam. Je to byznys jako každej jinej. A majitel má právo rozhodnout se jakým způsobem zvýšit obrat…nebo spíš zisk. Není na tom nic divnýho a nečestnýho.
Obávám se ovšem, že podle úrovně NCinemy nejsem schopen identifikovat cílovou skupinu, pro níž je tahle novinka určena. Pro informované filmové fanoušky určitě ne. Pro mlaďáky, kteří hledají filmový adrenalin taky určitě ne. Není pro erotomany ani pro milovníky zvířat. Není to ani časák pro metrosexuály, nabitý reklamními módními inzeráty. Jediný smysl, který mi to dává, spočívá v tom, že je tenhle časopis stvořen pro lidi, které film nijak nezajímá. Ti si ho ovšem nebudou kupovat, aby tím naplnily tenhle sofistikovaný marketingový záměr. Ale to už pak zase nedává žádný smysl…Teda jakože s tím obratem nebo ziskem. Prostě, myslím si, že zhloupnutí časopisu nevede nutně ke zvýšení jeho prodeje. I když…možná se časem zařadí k plátkům, které přibaluji nějaká DVDčka, nebo pytlík koření či sluneční brýle.
Tohle způsobují a takhle se většinou chovají „manažeři-amatéři“, kteří nastoupí do firmy…V motivačních kursech si nacvičili, jak na to. A po nástupu udělají zemětřesení, nějaký změny…postraší tím ty, které si v týmu nechali a udělají dojem na vedení v tom, jak jsou silní. Ono se pak se možná zjistí, že to dobře nebylo. Ale návrat je už nereálný a jede se dál s Cinemou nebo bez ní.
Jsem dlouholetej, věrnej fanda Cinemy, (Ujíždím, nebo ujížděl jsem na Aleně Prokopový…platonicky. Samozřejmě.) A mám teď v životě zase kus prázdnýho místa, který NCéčkem nezaplním.
Jo ještě mě napadl reklamní slogan pro NC. PŘED PŘEČTENÍM SPALTE.
|