Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Cinema [ŽP: 4 týdny] (kategorie Film) moderuje Fuxoft.
Archiv
Webové stránky Cinemy jsou na adrese www.cinemamagazine.cz a blog bývalé redakce Cinemy (do konce roku 2008) na adrese www.czinema.cz (blog má také svůj RSS a Atom feed).
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 22.2.2009 17:04  30379
Nevada [30378]: Nuda je důsledek něčeho, co ti na tom filmu vadí. Takže pokud ten problém pojmenuješ, tak je to rozhodně nosnější argument, než napsat jenom, že to byla nuda.
nevada Nevada - Píseň ledu a ohně 22.2.2009 16:58  30378
Můžu mít jeden laický dotaz? Proč nuda není argument?
(dodávám, že předchozí debatu Tetsuo-sek jsem vynechala)
tetsuo 22.2.2009 16:54  30377
Mně celou dobu nejde o to, kolik jsi dal Milkovi procent, ale z textu se nedá vyčíst, jaký je tvůj vztah k agitování. Já to pořád měl ve formě otázky. Snad už si rozumíme.
Já to četl jako "film je skvělej, škoda, že se tam agituje, dal bych tomu víc". A když se na ten film podívám, a vidím, že má působit agitačně, tak vlastně nevím, proč bych mu to vyčítal. Protože je to nudné? NUDA NENÍ ARGUMENT.
tetsuo 22.2.2009 16:49  30375
Nuda sama o sobě není argument. Proto jsou ty věty nesrozumitelné. Můžeš je pak chápat libovolným způsobem.
tetsuo 22.2.2009 16:46  30374
DeveloPERAha. Do salesu ja nevidím, ani nesleduju bannery, sleduju jen čtenost. Nějaké složité reorganizování, jak se budou umisťovat reklamy, probíhá, ale nemyslím si, že by to vedlo k jakékoli změně v obsahu článků. Nevěřím tomu, že to manageri pravidelně čtou.

Co se týče toho druhého bodu, tam jde o celou politiku novin. Nemůžeš mít zpravodajský polobulvár a intelektuální kulturu. Ale můžeš to dělat jako Hospodářky, mohl by klidně fungovat model starších Lidovek, mohl by psát do iDnesu nekdo jinej něž Mirka s Terkou.

Kupodivu z té pozice insidera nejsem schopný posoudit, jak zapadá rubrika kultury do celého profilu Aktualne. Nemám od toho odstup.
sek 22.2.2009 16:37  30372
navíc: chápeš špatně, protože špatně čteš
není to o tom, že neuznávám agitku, ale nudnou agitku
sek 22.2.2009 16:34  30371
mluvil jsem o prvním odstavci. nauč se počítat do jedné.
tetsuo 22.2.2009 16:33  30370
Dokud se Milk drží tohoto, řekl bych, až živočišně osobního vyprávění, v němž nic není tabu, snímek funguje a táhne. Postava komunálního politika Dana Whitea (Josh Brolin, rovněž nominovaný na Oscara, i když upřímně nevím za co) je dlouho nečitelná a příjemně zneklidňující, zachycení dobové atmosféry jedním slovem skvostné (stylizovaný obraz, střih, použití dobových záběrů...). Jenže když zhruba ve dvou třetinách filmu barvitý Milkův osobní život zcela vytlačí politika, monotónní, nudná, nekonečná, strhující životopisné drama se změní v nudnou politickou agitku. Naštěstí tahle pasáž netrvá dlouho, takže když Sean Penn opět dostane možnost něco hrát a ne jen kázat (co všechno dokázal odehrát v klíčové scéně telefonátu pouhýma očima, to tedy klobouk dolů), jste zpátky.
Bohužel, záhy hlavní hrdina umírá a Pennovo herecké eso opět srazí scenáristický spodek politických proklamací, nadějí a průvodů... Milk je zkrátka výjimečným filmem jen ve chvílích, kdy mu vládne Sean Penn nebo režisérova znalost prostředí.


Dotyčnou pasáž chápu jako tvrzení, že ve scénáři je zásadní chyba, když se ve filmu agituje. Film je výjimečný jedině tehdy, když neagituje. Nevidím tu náznak pochopení toho, proč tu to agitování je a že by mohlo fungovat. Proto mě to zarazilo. Protože to vypadá, že 1) neuznáváš žánr agitky, 2) máš pocit, že musí nutně kazit životopisné vyprávění. A ani jedno z toho až doposud nezakládáš na žádném argumentu.
developer 22.2.2009 16:33  30369
Tetsuo:

Myslel jsem to tak, ze vy se na Aktualne evidentne snazite o jiny, hodne novatorsky, pristup, ale zatim Vam to zda se moc nejede (z obchodniho hlediska). Nevim jestli je tohle dany neschopnosti vasich sales manageru nebo celkovou politikou Centra. Kazdopadne mi to prijde divny. U trojky na trhu (snad jste po Idnes a Novinkach) bych cekal mnohem vic "proinzerovany plochy".

K druhymu bodu. Ja jsem si jenom predstavil modelovou situaci, kdy si Pepik precte kulturni rubriku MF Dnes, ktera projde transformaci a budou v ni predevsim psat lidi jako ty. Pochopitelne, ze si ji precte po domacich, zahranicnich, sportu a nejaky priloze, jenze ji narozdil od zbytku nebude vubec rozumet a nasere se. Tim mam na mysli, ze se diky tyhle veci zmeni jeho zaverecne resume a najednou bude MF DNES nejaka divna. Pepik to rekne Jirine, Jirina to rekne Zdenkovi atd. Proste word to mouth u kteryho se bude ta nejmasovejsi cilovka citit tak nejak dotcena tim, jaci intelektualove na ni najednou utoci. A najednou nepujdou na obede nebo v kanclu nebo u soustruhu reci o tom, co Pepik cetl v MF, ale ze MF Dnes je najednou nejaka slozitejsi a co si ty lidi nahore mysli.

Ale ty se v medialnim prostredi pohybujes. Takze mas asi pravdu.
jhanys 22.2.2009 16:28  30367
OSCARpřed nějakou dobou jsem se již ptal, ale opakovaní matka moudrosti. Kde se prosím vás bude dát koukat na večerní Oscary. Myslím internet, televizi na kolejích nemám.
sek 22.2.2009 16:26  30366
Bouchi: :-))) Pobavil jsi mě. Nemyslím, že je to marketingově správná úvaha. Tesco je velké a výdělečné, takže si tam můžu dovolit v oddělení knih prodávat náboženské, filozofické, sociologické či jinak zajímavé knihy?
sek 22.2.2009 16:23  30365
Milk: Jak u blbých na dvorečku. Takže znova a po stopadésáté: Ano, myslím si, že scénář není nijak objevný, spíš průměrný. Viz první odstavec mé recenze. Netvrdím, že film nefunguje, to bych mu nemohl dát tolik procent, proboha!!!!!!!!!!!!!!

MF DNES: "Když to šlo před lety, proč to nejde dnes?" Tahle otázka by měla směřovat na vedení MF DNES, ne na mě!

idnes+Český lev: Ano, pokud je někdo něčím mediálním partnerem, tak tam vždycky nějaká souvislost je. Často vyjádřená písemnou smlouvou.

Spáčilová+Chuchma+Kábrt: Nevím. Já nikdy drby nesbíral.
tetsuo 22.2.2009 16:17  30364
Mno a uvazujes o tom taky trochu obchodne? Nic proti, kdyz tady velebis Aktualne, ale v 80% pripadu tam na me za posledni dva tri mesice utoci banner, kterej odkazuje na vase dalsi clanky, ci pripadne linkuje nekam do Centra. Takze mi z toho vychazi, ze mate mozna nejlepsi/nejvydelecnejsi/nejvzdelavatelnejsi/ABC skupinku ctenaru (i kdyz po tech diskuzich bych si to asi rozmyslel), ale brzo pujdete do kopru.

Sorry, nerozumím, co tím chceš říct.

Vzdyt se v tech denicich propanakrale zivi spousta lidi. To maj curat proti vetru a snizovat prodeje a ctenost s vidinou "vzdelavani" ctenaru.
Prodej novin klesá furt, to nezastavěj ničím. Kultura nemá na prodejnost víceméně žádný vliv. Zvýšený prodej/čtenost/"klikanost" má jenom, když někdo umře, a to se pak v papirovych novinach beztak stěhuje na přední stránku.
Jinak neexistuje víceméně žádné pravidlo na to, co bude mít čtenost.Zaznamenal jsem několik případů, kdy velké rodinné filmy zajímají minimum lidí, a nějaká divná výstava s divným názvem zaujme spoustu lidí. Literatura je prý na okraji zájmu, posledních pár knižních recenzí nělo na Aktuálně obrovskou čtenost. "Normalizační filmy Marie Poledňákové" jsou články, které by v normálních novinách nemohly vyjít, protože nesplňují žádné standardy deníkového psaní - a ejhle, rekord.
Nejčtenější text, co mám, je o Disaster Movie, ale další články, které se věnují extra špatným filmům, zapadají prachem. Dám do titulku něco ve stylu "sex, krev, sliz" - minimální čtenost. Muj třetí nejčtenější článek má naopak jen decentní název "Španělská nymfomanka chtěla být nová a lepší Emanuela".
Má to teda nějaká pravidla a předpověditelnost? Nemá, Majere, má to hovno.:)
A to je moje nejhlubší zjištění ohledně toho, jak funguje kulturní publicistika. S klidem můžu tvrdit, že nějaké většinové zájmy a vkus nehrají ve čtenosti roli. Proto pokládám za úplnou idicii na tom stavět politiku dotyčné rubriky.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.2.2009 16:08  30363
sek [30361]: V tom pripade ale neni duvod, proc by se v rubrice Kultura nemohla objevovat "advaha jít proti většině, objevování nových věcí", protoze negativni vliv na prodejnost by to nemelo.
sek 22.2.2009 16:05  30362
já mám taky ohlasy v poště, neboj

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt