Přesun z TrojekDva roky stará věc, ale přece jen...
Zásilkovna ukončila spolupráci s Českou poštou. Vadí jí ceny i nabídka služeb
Analýza, kterou si Zásilkovna udělala po ukončení vánoční sezony, ukázala naprosto nevyhovující kvalitu služeb České pošty. Ze statistik podle ní vyplynulo, že pošta doručila v uplynulém roce 2020 v režimu následujícího dne po podání jen necelých 15 procent zásilek, které Zásilkovna předala České poště k přepravě na adresu.
„Nespokojení zákazníci se pak právem obraceli na nás, což zásadním způsobem poškozovalo naši pověst spolehlivého a kvalitního logistického partnera. V rámci naší široké sítě výdejních míst jsme i v době před Vánoci oproti tomu doručovali do druhého dne 97 procent zásilek,“ dodala Kijonková.
Proč teda pošta na spolupráci se Zásilkovnou kývla, pokud nestíhala? Si myslela, že "to zvládne", popřípadě, že si "stěžovat nebudou"?
Museli vědět či aspoň tušit, že to nedávají... takže jeli systém "dokud Zásilkovna platí, budem to dělat" i když nestíhali?
Já chápu, že zásilky ČP mají přednost, tak nějak logicky, ale to je to, co říkám - když mám dost svý práce, nenaberu si ještě další pro někoho jinýho, ne? |