Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 09:58  194
Už se těším až budete vyrábět ROHLIKrozumně halucinogeni likvidační kyselinu
gran 17.6.2007 09:55  193
ProfaAd 1.: To je sice možné, ale rozhodně by nemělo chybět fyzické zranění. Ono totiž, co si budem povídat - tak jako tak se řízne a přijde o svou krev. .) (Tedy -Z? Už nevím)
Ad 2.: To Throrovo nezní špatně, ale jak tam chybí šestej archetyp... lidičky, já bych si klidně zahrál hvězdáře x)
profa 17.6.2007 09:42  192
Granad 1. To zranění je psychické z toho důvodu, že si ho alchymista způsobuje sám, a tedy je to pro něj tak trochu "šok" -> psychické zranění. Jinak jsem taky přemýšlel, že by to mohlo být sečné. Je to na diskusi.

ad 2. Taky se mi to zdá, nejspíš na tom zapracuju (možné je i kompletní předělání způsobu získávání Wodky), u oborů už nový návrh existuje - viz Thror [158].
gran 17.6.2007 09:14  191
Tak jsem si konečně stáhl a přečetl ta pravidla.

A mám dvě připomínky. Možná (nebo spíš určitě) budu někoho zde opakovat, za to se omlouvám.

1) Proč je pořezání se zranění psychické? Jaký to má smysl?
2) Přijde mi, že tento Alchymista je pouze... pouze jeden dva tři archetypy nějakého "opravdového Alchymisty". Myslím si, že když se řekne Alchymista, vybaví se mnohem víc směrů, než jen vaření lektvarů pomocí vlastní krve a pak teda nějaké talismany. Čili... přijde mi, že vy neděláte Alchymistu, ale jen jeho polovinu, ba možná dokonce jen třetinu .) Zkrátka, z toho, co je v pravidlech načrtnuto, mi nepřijde, že byste se chystali využít plný potenciál slova "Alchymista" .)
profa 13.6.2007 19:05  190
Specializoval bych to podle oborů/archetypů. Jedy to např. nebudou potřebovat, léčivé budou dost náchylné, ap. Co vy na to ?
john_jarik 13.6.2007 14:40  189
ale uznavam, ze nejde vsechny lektvary hazet do jednoho pytle.
john_jarik 13.6.2007 14:39  188
neldez osobni zkusenosti vim, ze tohle je prave ten duvod, proc kdekdo nesnasi Theurga.
Ono 10 parametru, ktere mas mit u kazdeho z druzinky (i kdyby vetsinu casu byly prazdne) da odst prace (v okamzicich, kdu je musis hlidat).
Rekl bych ze zakladnim kamenem by mela byt jednoduchost hrani, kdyz se zeslozituje struktura tvorby lektvaru.

Jakmile bude oboje slozite, tak to bude spousta hracu a hlavne PJ nenavidet.
nelde 13.6.2007 14:07  187
Určitě bych to nezdružoval do jedné univerzální položky, která by se sledovala. Každý lék působí jiným způsobem, některé ani nezpůsobují závislost, někdy dokonce při větším množství mohou zabít. Jsou lidé, kteří denně žerou deset i více prášků dlouhodobě (kontrolovaná množství).
Komplikace sledování sice být může, ale ruku na srdce, důležité je to u lektvarů, které bude mít družina ve větším množství, tedy je bude někdo z družiny vyrábět. A ten se podle mně bude specializovat a aktivně používat do deseti lektvarů (nezapomínejte na stabilitu - uvařený lektvar nevydrží dlouho), takže PJ bude registrovat pro každého hráče max 10 parametrů a to jen občas, většinou to bude prázdné (kromě alchimsty samotného). Může se to třeba spojovat a vydefinovat nějakých 10 druhů lektvarů (například léčivé) a sledovat přes ně.

Univerzální pravidla bych nehledal - každý lektvar to může mít trochu jinak.
john_jarik 13.6.2007 11:45  186
profaaha... tak to sorry, ze jsme napsal totez :)
profa 13.6.2007 08:56  185
To by se dalo řešit tím, že univerzálním efektem postižení bude :
Účinek lektvarů = -Velikost.

Jinak jestli jsi četl dobře, psal jsem, že Nebezpečnost bude ta největší z nich, Velikost se bude sčítat.

Jinak tím, že bude postižení pasivní s Prudkostí den, se jeho Velikost při každém vyhodnocení (tj. každý den) zmenší o 1.
john_jarik 12.6.2007 18:49  184
profaneco podobneho resim u paladina. Kdyz na nejakou oblast(osobu) maji pusobit najednou schopnosti dvou paladinu, tak se pocita ten lepsi bonus (nikoliv oba).
v pripade shodnosti bonusu zalezi na blizkosti mysleni (principu).

ale ted zpet k tomu cos psal
To by se dalo urcite pouzit. ale aby to neresili hraci pozivanim spousty malo-Nebezpecnych lektvaru. Protoze podle tveho popisu by se nic nemenilo.
Skoro bych rekl, ze jen nebezpecnost by se mela scitat. vse ostatni by melo mit mensi a mensi efekt. Treba kazdy dalsi lektvar snizuje svuj efekt o 1.
To by asi korespondovalo s tim, ze kdyz nekdo neco ochutna, tak to vnima intenzivne, dalsi jiz s mensim potesenim... atd. Nejnizsi efekt je 0. ale presto se dany lektvar pocita. protoze dalsi lektvar muze byt silny, ale ten 0-lektvar se stale pocita.

Mozna by melo smysl zavest nejakou "Pulnocni ocistu". Ze o pulnoci se z nejakeho duvodu (treba pohybu many mezi astralem a zemi, resp opacnem) negativni vliv vsech lektvaru rusi. Respektive ty nasledujici maji zase plnou silu.
Najednou zde mame to, ze moc vsech bylin je o pulnoci nejsilnejsi, jak tvrdi baby korenarky.
profa 12.6.2007 17:50  183
To není úplně to, co bych dělal, ani v Theurgovi to takhle nefunguje. Na víc bych neřekl, že bude postava pít tolik typů lektvarů najednou, aby to nešlo/bylo příliš obtížné na zaznamenávání. V případě, že se to ukáže jako nepružné, nebude ten jednotný systém moc bolet. Navíc můžeme zkusit třeba toto :
1 lektvar -> vytvoří postižení, dá mu svoji Velikost, Nebezpečnost a Efekt. Další požitý lektvar bude tyto charakteristiky pouze modifikovat (Nebezpečnost -> ta větší, Velikost -> součet, Efekt -> obojí). Ap. (na víc nemám čas)
john_jarik 12.6.2007 16:33  182
Coz ze Zavislosti udelat neco na zpusob theurgovy many? denni/ tydenni/ mesicni/ rocni zivotni?
Kdyz nekdo pretahne jeden, je v druhem. kdyz i ten, tak dal a dal.
noir 12.6.2007 15:38  181
Velmi složité na sledování a zaznamenávání, neintuitivní.
Když už, tak jedna položka Závislost, na níž by se podepisovaly všechy dryáky pozřené za nějaký čas. Jakmile by se překročila, musel by alchymista platit. Životní energií, psychickými problémy, závislostmi atd.
john_jarik 12.6.2007 15:28  180
tahle filosofie se mi dost libi :)
jen je otazka reseni zavisosti.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt