Uživatel beorn na Aragorn.cz napsal:
Co se týče získávání magenergie, tak se mi nápad sebezraňování líbí, ale taky bych ho nedával jako jedinou možnost.
Pokud by ale alchymista vyrábějící drogy mohl získávat energii z bylin, tak v případě lektvarů by je získával z tekutin a v případě talismanů z předmětů... a rázem tu máme veškeré objekty, které si lze představit.
Mě napadla myšlenka, že by se to mohlo dělat jako to zkoušel parfumér v deníku vraha (vydestilovat vůni z kteréhokoliv předmětu na zemi). Že by tedy šla magenergie teoreticky destilovat z čehokoliv, ale u většiny předmětů by to bylo prakticky nemožné. Vlastní krev bych nechal jako obecnou možnost - z ní by bylo získání energie nejjednodušší. Z některých vzácných bylin nebo předmětů nalezených v místě, kde se altrál fyzického světa téměř dotýká by bylo získání energie trochu složitější. No a z ostatních objektů by získal energii jen opravdový mistr v oboru a to ještě k tomu ve velmi malém množství...
To je zajímavá myšlenka, ovšem bojím se, že z hlediska fungování Plusek nereálná. Protože naopak málokterý předmět má vazby k (mag)energii v Astrálu...
Tím pádem mi i destilace kovu či sklad apod. přijde nereálná (co se reálií DrD+ týče).
Dovolím si zopakovat sám sebe, s drobnou úpravou:
(upravená citace)
Lektvary - Wodka
Drogy - Bylinky (buď přímo z bylinek, nebo nepřímo - nafetovat se do tranzu a získat magenergii jako čaroděj? Nebo ji do něčeho dát, jako u Talismanů (viz. níže)?)
Technologie - Výroba stroje, přičemž energie jeho práce se dle platných pravidel přesouvá do Astrálu - a Alchymista ji naváže
Talismany - Rituály svazování Astrální Energie do předmětů
Bytosti - Čerpání životní síly z různých nemateriálních tvorů (duše uvízlé mezi tímto a tamtím světem, démoni, duchové...)
Hvězdář - Z hvězd a měsíce (podobně jako čaroděj, závisle na Astrální půlnoci apod.?)
(konec citace)
Otázkou zůstává, jestli je vlastně potřeba dělat něco "společné pro všechny".
A otázkou zůstává také to, jestli se vám to takhle líbí, nebo jestli vás napadá něco lepšího .) |