Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xoraxox 2.5.2007 13:59  26
Ta krev byla vicemene jedine, na co jsme prisli, ze se da destilovat, aby z toho byla nejaka magenergie.(Zivotni energie za energii astralni.) Pokud mate ale nekdo i jine napady, sem s nim.
Ano jde hlavne o predelavani alchymisty z DrDo a to hlavne kvuli tomu, aby mely i hracske postavy moznost tvorit lektvary, a jak se zdalo oficialni verze byla v nedohlednu(myslim ze se o tom mluvilo uz od vydani DrD+)
romik 2.5.2007 13:40  25
peca_007Jsem pro. Přijede i Vitus (na víkend). Takže by se to dalo zvládnout. Já myslím, že nějaký takový sraz by to znovu rozjel - musí se chytnout druhý dech. Raději bych se přesunul do PM, ať nás chlapáci nemusejí mazat ;-)
peca_007 2.5.2007 13:33  24
hmm, co udelat setkani "alchymistu" na GC?
romik 2.5.2007 13:28  23
peca_007Aha. tak to se omlouvám za zmatek, který jsem udělal. Já už mám teď trošku více času a tak bych zase na Pandoru zašel. :-)

Bouchi: Sice jsi necitoval přímo mě, ale já si dovolím jen říct, že mi tohle povolání nechybí z hlediska herních mechanismů, to si umím ošéfovat sám, ale spíš z možnosti /teď mluvím o tom na Pandoře/ který mi byl velmi sympatický. Tohle v tom případě nemám vůbec nastudované a jsem zde jako ryba na suchu.
peca_007 2.5.2007 13:23  22
RomiK [18]: Nechytil. Tohle je uplne jiny projekt, jiny team, jiny zanr a jine povolani, nez ktere jsme resili na Pandore.
peca_007 2.5.2007 13:21  20
Stav tvorby Prirucky alchymisty pro DrD+Predesilam, ze mnou zminovany projekt je jiny, nez ke kteremu vznikl tento klub a kterym se zabyvaji Profa a Chemik.

Podklady pro povolani alchymista jsou vice mene posbirane (myslim, ze je potreba akorat zapracovat na mape receptu). momentalne chybi hruba pracovni sila -- autor, ktery by to vsecko prosel a sepsal do podoby prirucky. Posledni pocin nyni delaji nejakci slovensti studaci jako rocnikovou praci. Cekam na jejich reakci, jestli budou mit cas a chut na tom pracovat dale. Poku ano, je realna sance, ze alchymista bude do roka napsany na papire. Bohuzel to nemohu zarucit 100%

Co vsak mohu 100% sdelit je, ze koncepce odpovida spise pojeti ve stylu Leonarda da Vinchiho a dosahuje az na pomezi steampunku (neco jako v pocitacove hre Arcanum, ale ne tak moc :-).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 2.5.2007 13:18  19
"Jedno je však jasné, plusku rozhodně chybí takové povolání"
S tim bych si dovolil nesouhlasit. Mechanismy, jimiz lze ucinky kouzelnych predmetu popsat, k dispozici jsou. Coz znamena, ze PJ muze kouzelne predmety (s ucinky, jake potrebuje) pouzivat a pripadne mit i nejake CP, ktere takove predmety dokazou vytvorit. Nemyslim si vsak, ze by absence tohoto povolani pro hracske postavy byla nejakym zasadnim problemem.
romik 2.5.2007 13:13  18
AlchymistaMůj názor je ten, že podobné povolání plusku chybí. A proto jsem rád, že se utichlé diskuze na Pandoře někdo chytil. Nemít tolik všedních starostí, hned bych se na Pandoru přidal jakmile jste se objevili :-)
Držím palce chlapi ať to dotáhnete do konce :-)
celebrindol 2.5.2007 13:08  17
AlchymistaZrovna jsem doma dělal na něčem dost hodně podobném. Jedno je však jasné, plusku rozhodně chybí takové povolání, protože zatím nejsou k dispozici skoro žádné kouzelné předměty.
viking 2.5.2007 12:42  16
Víceméně souhlasím s Erricem. Dále mi to přijde jako kdyby to měla být spíš taková lepší aplikace alchymisty z DrD do DrD+. Což se mi moc nelíbí.
erric 2.5.2007 11:13  15
XoraXoXTo je prave kamen urazu. Vas alchymista musi VZDYCKY obetovat neci krev. Coz proste eliminuje jakekoliv jine zpusoby hrani alchymistu, krome tech, co pracuji s krvi. A uprimne, mam mnohem vice predstav o alchymistech, kteri s krvi nedelaji, nez o tech, kteri tak cini...

Co se stromu dovednosti tyce - to taky neni stastny pristup. Ze je povolani dobre, by melo byt patrne uz z koncepce a prvotni myslenky. Sebelepsi strom dovednosti bez poradnych korenu to stejne nevytrhne.

Podtrzeno secteno - nasli jste jeden smer, kterym chcete alchymistu ubirat, coz neni dle meho uplne stastna volba a se stavajicim povolanimi DrD+ nesouhlasi urcite.
xoraxox 2.5.2007 10:55  13
K tomu ziskavani magenergie: nebude muset zranovat jen sebe, ale bude moc obetovat(zranovat(i dobrovolne)) ostatni lidi(pravdepodobne jen ty s daren) a zidkavat energii z nich.
Jinak by se melo nabizet 5 ruznych cest lektvaru a talismany.
V tom vytahu taky neni vydet strom dovednosti. Alchymista ma byt totiz dovednostni povolani.(Trochu to je videt v tom souboru, co je na nej odkaz v zahlavi.)
gran 2.5.2007 10:03  12
Ad 11Tím chci samozřejmě říct, že je ve vašem zájmu udělat co nejvíc odlišných způsobů "Jak hrát Alchymistu" .)
gran 2.5.2007 10:02  11
Souhlasím s Erricem.
Všechna povolání nabízí hromady možností. Archetypální mají několik archetypů - a i v rámci těch archetypů je možné udělat odlišně schopné jedince.
Zloděj má hromadu dovedností a může se rozvíjet různě. Theurg taky - není pravda, že má "jen MS, Démony a Formule" - on má ve skutečnosti MS, Vazbochyty, Nižší Démony, Vyšší démony - a pak řekněme různé druhy Formulí, třeba Útočné a "ty ostatní". A to už zase máte 6 cest.

Naleznete 6 cest, kdy se ještě k tomu každá dá zahrát jinak, u svého Alchymisty?

Zatím to nevím, teď jsem teprve zjistil, že to zveřejňujete, takže jsem to ještě nečetl, ale udělám to .)
profa 2.5.2007 09:08  10
Prvotní linieErric [9] : Máš v podstatě pravdu. To, co jsem napsal do [3], bylo vytažené z dokumentu, který je dělán od základu jako referenční příručka. Ta základní idea není zatím úplně zpracovaná, ale v zásadě se shoduje s tím, co je tu shrnuto.
Ad výbuchy: já nejsem PJ a tuhle část jsem psal sám, takže vycházím pouze z toho, že nelze hromadit velké zásoby energie na jednom místě. Samozřejmě, šlo by udělat věc, která se po aktivaci "napojí" na astrál a vysátou energii uvolní jako výbuch, al eto je jen spekulace (zatím).
Ad variabilita: to se všechno bude řešit lektvary. Kdo říká, že musí alchymista trpět postihy za své zranění, když se pak vyrobeným lektvarem vyléčí a ještě mu zbyde ?
Ad různé cesty: Ano, je pravda, že je to děláno hodně úzce, ale je to stejné, jako např. theurg. Taky se může specializovat na mentální souboj a na démony, ale stejně jsou pro něj výhodnější formule. Čaroděj se taky může specializovat na vitální nebo investigativní magii, ale díky nevýhodnému systému odolávání se radši zaměří na magii hmoty.
Jinak díky za konstruktivní kritiku.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt