Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
nelde 1.8.2007 18:23  343
Ale vždyť jsem tu systematizaci téměř popsal.
Základ je recept. Může být zcela konkrétní nebo popsán pomocí jmen typu "surovina x". Surovina pro recept má jediný parametr Vzácnost (PJ může dávat modifikátory podle prostředí) - pro různé recepty může být potřeba speciálnější surovina.
1. krok: Nalezení surovin. Na základě prostředí, alchymistické dovednosti a roleplayingu vychází test pro každou surovinu.
2. krok: Náhradu surovin. Na základě prostředí, alchymistické dovednosti a roleplayingu vychází test. Výsledkem je modifikátor pro výrobu.
3. krok: Výroba. Test podle alchymistovy dovednosti.
Navíc: Modifikace receptu. Alchymista může recept mírně pozměnit - výroba něčeho trochu jiného, vyšší cílové číslo, na základě dovednosti test pochopení - výsledek ovlivňuje jako modifikátor výrobní test.
Celkem 4 základní dovednosti (obory) a k tomu spousta receptů. Případně je možné rozdělit suroviny (bylinky, jedy, atd) a způsoby výroby (7 druhů alchymistické výroby) a tím dovolit specializaci.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.8.2007 18:06  342
Precetl jsem si poslednich 10 neldeho prispevku a nemyslim, ze by to byl az tak obrovsky problem. A hlavne jeho pristup otevira mnoho zajimavych hernich moznosti.
profa 1.8.2007 17:49  341
Bouchi: to je jasné, ale podle mého názoru by byl se systematizováním "Neldeho přístupu" docela problém.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.8.2007 16:13  340
Ovsem to "neco" prece nemusi byt zrovna "zobecnena magenergie".
gran 1.8.2007 16:05  339
BouchiPrávě bych řekl, že ne. Všichni Alchymisté by měli mít něco společného - stejně jako všichni Čarodějové, všichni Bojovníci...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.8.2007 07:05  338
Gran [337]: To "nutne" a "potrebne" je ovsem pouze pro pojeti alchymisty jako konverze z DrD, ze?
gran 1.8.2007 00:09  337
Jestli máš na mysli "zobecnění magenergie", tak ta je nutná stopro. Jesli máš na mysli "zobecnění způsobu alchymistova získávání magenergie", tak ti řeknu, že jeden společný způsob tam prostě potřeba je - pro sjednocení. Určitě by měl existovat způsob, který může znát každý alchymista, protože je to zkrátka základ (ale nemusel by se ho nutně naučit)... zkrátka, každému oboru dát druh získávání, _včetně_ Ostatní, přičemž každý se může učit ze svého oboru (popř. ze svých oborů) + z oboru Ostatní.
profa 31.7.2007 14:18  336
Jenže to je jediný způsob, jak ji systematizovat. Jinak by byl v těch pravidlech slušný chaos.
nelde 31.7.2007 12:09  335
Mně přijde, že jest něco kazí alchymistu, tak je to právě ta zobecněná magenergie. Tím se z něj totiž dělá "vnější" čaroděj.
profa 30.7.2007 20:39  334
To zní dobře. Takže teď se dohodnout na oborových způsobech získávání energie. Přetřásalo se tu následující :

Lektvary - Wodka (na projednání)
Drogy - Byliny (odvary ap.)
Technologie - Energetické suroviny (uhlí, ropa...)
Talismany - Astronomické síly (slapové, příliv, odliv...)
Bytosti - Psychická energie (způsob je na zvážení, asi jako u 1.)
Ostatní - sem bude vlastně patřit přímo ten obecný způsob, jen přijít na to, jaký...

takže s návrhy na stůl...
gran 30.7.2007 18:07  333
To "Oborové" je vlastně něco na způsob toho, co jsem zde kdysi navrhoval? Jestli ano, tak jsem pro. Přičemž hodit _6_ oborů, ale fakticky jen 5 + jeden přidružený, který slouží jen k upgradování obecných schopností, užitečných pro všech 5 oborů (prakticky viz. Celebrindol).
Ten poslední obor, řekněme "Ostatní", by obsahoval všemožné druhy zpracování a přechovávání surovin, plus různé podpůrné, jako je "Kreslení diagramů", "Jemná mechanická práce" a tak různě.
profa 30.7.2007 14:11  332
Celebrindol: Jaký typ schopností máš na mysli? Zpracování surovin, práce s energií...?
celebrindol 30.7.2007 11:54  331
ja navrhuji obory, ale pak ještě sadu několika schopností, kterými by se dali obory ještě trochu vylepšit nebo by dávaly jiné výhody
gwin 29.7.2007 19:25  330
obory
profa 29.7.2007 12:53  329
A taky, ať se to rady někam pohne, by to chtělo se konečně dohodnout, jestli budeme používat přístup á la Nelde, nebo ty oborové způsoby. Já navrhuju obory. Co vy ?

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt