Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
beorn 26.11.2007 14:16  357
Profa:A nechceš dát k dispozici zase nějakou předběžnou podobu té nové verze?? V případě té staré se objevila myslím řada podnětných nápadů a připomínek. Proč to pro velký úspěch nezopakovat?
profa 23.11.2007 09:57  356
ZKStará verze je oficiálně pozastavená, na jejím vývoji se nepracuje a další vývoj se nepředpokládá. Většinu z Tvých požadavků oficiální verze bude řešit, ostatní dělá jinak.
anonym 22.11.2007 17:26  355
Získavaní vodky je vymyšleno sice velmi zájmavě a netradičně ale
spíš bych to viděl na doplněk pro nějakého temného alchimisty
než běžný způsob získavány many. Já osobně bych navrhoval
použít běžnou destilaci z magických surovin, jestliže to nejde
neberte suroviny jako magické ale jako vybavené potencíálem
zachytit energii ze sfér a převést do stálejší formy během
destilačního procesu. Alchimystu berte jako převaděče energie
ze sfér do surovin. To by měl už systém umožňovat. Tento zpusob
umožní obohatit systém zavedení kvality many jako u čaroděje.
Co se týče explozí systém zakazuje nemagické chemické exploze
Pokud by daná výbušnina byla na na magické bázi s aktivní manou
pak je v souladu s pravidly systému.
ZK
layath 30.10.2007 18:51  354
ProfaTleskám nápadu a držím palce :-)
muskarin 29.10.2007 17:49  353
výborně, takhle jsem si ho představoval, držím palce ať vám to pěkně jde
(nic proti lokální verzi, ale ta se mi moc nelíbila)
profa 19.10.2007 06:22  352
Nevím, nakolik můžu odhalit, o co jde, ale myslím, že úplné základy odhalit můžu:
Alchymista bude stavěný roleplayingově, s prvky dovednostního přístupu (nebo naopak).
Bude mít několik oborů, zahrnujících mechaniku, metalurgii, práci s živou energií, bylinkářství a astronomii.
Bude založen na práci s étery - oheň, voda, vzduch a země.

A víc meprozradím, nechte se překvapit...
gran 18.10.2007 15:31  351
Já ale nemluvím o vyloženém ukázání toho, jak to probíhá. Spíš nadhazovat principiélně, o co půjde - ne zveřejňovat texty.
profa 18.10.2007 13:27  350
Možná, že by to bylo cool, ale nic jiného. Kdo by si pak kupoval příručku, když by na webu kolovalo dvacet neoficiálních kopií?
gran 17.10.2007 20:50  349
A nebylo by cool se zde podělit i o té ofico?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 17.10.2007 18:09  348
Dobře, děkuji za reakci :)
profa 17.10.2007 18:05  347
Myslíš oficiální verze, nebo tu zde řešenou? Ta zde probíraná jaksi zamrzla, protože jsem momentálně zaměstnán tou oficiální. Oficiální je momentálně ve stádiu přípravy základních mechanismů.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 17.10.2007 18:02  346
Mohu se optati, jak to vypadá s procesem a vývojem a tak vůbec?
profa 4.8.2007 18:49  345
Navíc myslím, že by se naše dva systémy daly snadno skloubit. Kroky výroby by se daly zapracovat jako oborové schopnosti podle stávajících oborů. Jediné, co bude trochu dělat problémy, je obor "Ostatní"...
profa 2.8.2007 20:23  344
Takže by se v podstatě tímto způsobem dalo udělat. Ještě se na to kouknu, až budu mít chvilku.
nelde 1.8.2007 18:23  343
Ale vždyť jsem tu systematizaci téměř popsal.
Základ je recept. Může být zcela konkrétní nebo popsán pomocí jmen typu "surovina x". Surovina pro recept má jediný parametr Vzácnost (PJ může dávat modifikátory podle prostředí) - pro různé recepty může být potřeba speciálnější surovina.
1. krok: Nalezení surovin. Na základě prostředí, alchymistické dovednosti a roleplayingu vychází test pro každou surovinu.
2. krok: Náhradu surovin. Na základě prostředí, alchymistické dovednosti a roleplayingu vychází test. Výsledkem je modifikátor pro výrobu.
3. krok: Výroba. Test podle alchymistovy dovednosti.
Navíc: Modifikace receptu. Alchymista může recept mírně pozměnit - výroba něčeho trochu jiného, vyšší cílové číslo, na základě dovednosti test pochopení - výsledek ovlivňuje jako modifikátor výrobní test.
Celkem 4 základní dovednosti (obory) a k tomu spousta receptů. Případně je možné rozdělit suroviny (bylinky, jedy, atd) a způsoby výroby (7 druhů alchymistické výroby) a tím dovolit specializaci.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt