Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
nelde 30.4.2008 17:06  382
Vyrábět výbušniny z čehokoli bych nedával. Ale najít kdekoli něco, z čeho se dá vyrobit výbušnina, to je něco jiného. A příběhové ...
"Z čeho to proboha děláš? Kozí moč, bílý kámen a jetel? Vždyť ... vždyť ... co kdyby se nějaká koza pasoucí se náhodou u toho kamene vypustila nějakou ... ?"
"Jasně, upekla by se zaživa. A jak myslíš, že jsme na to asi přišli?"
gran 25.4.2008 19:02  381
xD
xkiv 25.4.2008 16:06  380
Autora ADOMu taky ne - tohle byl jenom logicky/okrajovy dusledek nastavenych pravidel. A nebyl ani nijak premrsteny, flasky vody tam jsou docela vzacne ...
profa 25.4.2008 15:05  378
Ach tak. Vymyslet takový systém by mě v životě nenapadlo.
xkiv 25.4.2008 15:01  377
Ja *taky* nerikam, ze ho bude vyrabet slitim ...
(vysvetleni: v ADOMu nejde smichat dve lahve vody bez pouziti alchymie)
profa 25.4.2008 14:56  376
Já neříkám, že nebude umět udělat výbušninu z prakticky čehokoli. Jen to nebude vyrábět slitím dvou flašek vody dohromady.
xkiv 25.4.2008 12:22  375
Dobry alchymista umi namichat vybuch z cehokoli! A to i kdyz nechce! Tri a vice vykricniku je znamkou chore mysli!
profa 25.4.2008 09:10  374
To zní příliš magicky. Ledaže by to nebyla voda, jen něco vodě podobného...
xkiv 24.4.2008 21:31  373
Staci si vzit inspiraci z ADOMu, kde smichani dvou lahvi vody bez receptu obvykle konci vybuchem/fireballem :)
gran 24.4.2008 21:01  372
Myslím si, že Alchymista bude umět být akční .) Nápověda: Když může Alchymista zkoumat báňky a rachejtlátka, proč by nemohl trochu zkoumat i svoje zbraně? ;)
profa 24.4.2008 15:21  370
Právě to se snažíme řešit - aby nemusel být zalezlý v laboratoři, když chce něco pořádného zrobit.
celebrindol 24.4.2008 12:18  369
alchymista-pyrofor z DrDo byl docela dobrý, ale i tak je u takového povolání problém s tím, aby bylo i trochu akční a měl přímé uplatnění v boji
gran 24.4.2008 08:26  368
Pokud někdo bude chtít v Pluskách hrách přesně toho alchymistu z DrDo, tak bude mít tu možnost.
Oproti DrDo bude v Alchymistovi+ ještě více možností.
anonym 24.4.2008 07:14  367
magenergieKdyž se řekne alchymista, mnozí (i nehráči RPG) si představí mužíka v laboratoři, jak destilací a extrakcí z nejroztodivnějších ingrediencí získává magické látky (magenergii), ze kterých pak tvoří méně či více užitečné věci. V tomto se myslím DrDo hodně do alchymisty hodně trefilo. Je teda pravda, že v DrDo je to zase možná až hodně přehnané, že alchymista tam nedělá téměř nic jiného než extrahuje a je zalezlý v laboratoři... Osobně bych extrakci magenergie u alchymisty ale určitě nechal. Je to klišé, ale prostě to k tomu patří. Neříkám, že to nejde vyřešit i jinak. Jsem hodně zvědavý i na jiný způsob. Podle mě by bylo nejlepší tam tu extrakci magenergie nechat jako jednu z alternativ a pak několik dalších způsobů "jde to i jinak", ať si každý vybere, co mu nejvíc vyhovuje. Bude to o to víc variabilnější a zajímavější. A každý alchymista si tam najde to své.
profa 4.3.2008 15:04  366
beorn [365]:
Mj. Oficiální verze leží momentálně pouze na mně (tzn. nejsem v tom sám, ale dělám pouze já), a nemám na to zdaleka tolik času a elánu, kolik bych chtěl.

Systém je plánován dovednostně-roleplayingový.
Výbušniny by umět měl.
Magenergii mít nebude - řešíme to jiným způsobem, který si zatím nechám pro sebe.

Nevím, jestli bude mít výrobek pohyblivé parametry (upravitelná síla, velikost - jako u theurga), to se řeší, ale bude to omezenější než u theurga (spíš bude upravovat jen sílu a pár dalších méně postatných paramterů, rozhodně ne měnit funkci - třeba typ léčeného zranění).

Výzkumem jsem myslel úpravu předpisu výrobku tak, že vznikne nový výrobek.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt