Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 5.10.2007 11:42  1002
Klimbing: No a? Světy vznikají a zanikají, božstva se mění, mocnosti do děje zasahují apod.
A jen abych Tě vrátil zpět na zem: Nikdo tu nemluvil o tom, že by postavy měly ničit svět-jen že i to je ve fantasy ne-výjimečné. Šlo o to, dát jim velmi silnou schopnost, kterou by na vysokých úrovnách mohly používat v opravdu epickém duchu, přičemž by jim přitom hrozila smrt-něco jako psykerům ve Warhammeru 40.000. Tohle je opravdu věc, která se v RPG používá poměrně standardně, tak nevím...
No jo, tak to se ale neřídíš pravidly pluska a bavíme se o home rules...
klimbing 5.10.2007 11:30  1001
NoirJo a svět kterej pracně vytvořím a promyslím si nenechám jako PJ vyhodit do "vzduchu"! V mém světě nejsou postavy moc jedinečné, takže když by něco dokázaly ony, tak by to dokázal i někdo jiný.
noir 5.10.2007 11:28  1000
Klimbing:
Zabránit? Hm. nechápu. Takže když někdo použije schopnost "Útok na spícího/vyřazeného protivníka", vstoupí do toho PJ a bude to řešit, zatímco situaci, kdy se používá extramocná schopnost nejvyšších úrovní PJ řešit nebude? To je sice přístup poměrně zajímavý, ale zatím jsem ho nikde neviděl-všechny RPG hry, co znám doporučují přístup: "čím silnější schopnost, tím silnější intervence PJ" Viz. kouzla jako "wish" nebo "Gate" v Dnd.
Ostatně teď mě napadá, že něco podobného schopnosti, o níž se tady mluví, má jedno prestižko z DnD- Jade Phoenix mage: Vybuchne (hooooodně vybuchne) a zemře. A povstane z popela... Hráčům to nevadí a povolání je velmi oblíbené...
klimbing 5.10.2007 11:18  999
Noir2a/Tomu musí zabránit PJ (jde to-ale to sem nepatří). Každopádně když někdo použije megaschopnost spojenou se "sebeobětováním" a PJ mu to překazí, tak se mu to moc líbit nebude. Pokud se ale pokusí podřezat družinu ve spánku, tak může předpokládat že to asi nevyjde. (Mám v družině několik maniaků, kteří jsou schopni čehokoliv, takže mám s řešením takovýchto situací zkušenosti.)
noir 5.10.2007 11:11  998
Oprava: Pro NPC neplatí stejná pravidla jako pro PC.
noir 5.10.2007 11:10  997
Klimbing:
1/Odpovězeno.
2a/A jak tomu zabráníš? Když družina usne, tak ji taky nějaké pako ve spánku všechny zabije a je konec (anebo taky není). Jaký je rozdíl v tomhle a "výbuchu světa"?
2b/Pak jistě víš, že spoluhráče není problém zniči ze srandy čtyřikrát za hru.
noir 5.10.2007 11:08  996
Patches: Pro NPC neplatí stejná pravidla jako pro CP. Téměř v žádné RPG hře-stejně tak v plusku. Vzpomeňte si, co psal Bouchi o tvoření postavy-jde o hráčskou postavu, nikoliv o NPC...
Pardgalen obhajuje, aby to bylo pravidlo pro hráčskou postavu.
klimbing 5.10.2007 11:08  995
Noir1/viz Patches (dik)
2/Proč by jim mělo vadit, že je jeden člen družiny všechny zabije? Hraješ třeba xxx let a pak nějaký pako, který je ve družině se s tim rozhodne praštit a tvého milovaného high-level hrdinu prostě voddělá. To se ti nezdá blbý?
2b/Jako PJ jsem zažil už ledacos, a vim, že kdyby hráči dostali tuto možnost, tak by ji některý využil (pokusil by se) ke zničení spoluhráčů (ze srandy).
patches Patches 5.10.2007 10:47  994
Noir1/Protoze pro CP plati take pravidla (a prave za to, aby se z toho udelalo pravidlo, tu pardgalen vehementne bojuje)
noir 5.10.2007 09:36  993
Klimbing:
1/Proč by CP měly umět to, co hráči?
2/Proč by to mělo hráčům vadit? Co ty víš, zažils to už někdy?
klimbing 5.10.2007 06:54  992
NoirKdyž ale jeden high-level bojovník zničí celý svět, tak dot pokazí hru ostatním hráčům:-). Ne každej touží chcípnout jen kvůli tomu, že nějakej vymatlanej bojovník zničí vše. A co by uměli hráči, tak toho by mohly dosáhnout i cizí postavy. Svět, kde by bylo mnoho bytostí, které by ho dokázaly zničit by asi moc dlouho neexistoval.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.10.2007 14:11  991
Michael Moorcock =/= mladší PJ.
noir 4.10.2007 14:10  990
Wolfi: Něco podobného udělal Michael Moorcock se svým Elricem. A byl to konec Multivesmíru? Ne. Bylo to narativně zajímavé? Ano.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.10.2007 13:58  989
pardgalen [979]: "Takže můj bojovník umře a jeho duše se rozplyne po celém světě a dobro v ní obsažené způsobí, že se všichni velcí zlosyni napraví a ze světa absolutně zmizí všechno zlo. Je tam napsaný, že mám hlavní slovo, takže to tak bude. Koneckonců, obětoval jsem na to high-levelovou postavu v boji proti high-level padouchovi, za vyšší dobro!"

A PJ jen tiše koukal, pže mu byl zničen svět ^^

(samozřejmě, zkušený hráč tohle neudělá, ale "vychcaný" inteligent proti nezkušenému PJ (a jsou takoví ;) klidně. Jen aby ho vyzkoušel, co s tím udělá :)

Reakce kdyžtak zde ;)
merwin 4.10.2007 12:14  988
PardgalenJá počítám i s tím, že hrají nezkušení hráči (a PJ) a také powerplayeři. A je pravda, že hodně hledím na to, aby se hráči odnaučili zneužívat některých pravidel podle mě to totiž vede k většímu důrazu na hraní postav. A z čeho mají začátečníci vycházet než z toho co je v příručkách. Totohle se asi nezbavím.
Pravidla jsou príma, ale není potřeba v nich vše rozpiplávat. Jsem pro aby v pravidlech byla zmínka, že se hráči né vždy pravidel držet musí jelikož je hlavní důraz na zábavnost a né pravidlové dodržování (tohle naštěstí v pluskách je) a že i smrt postavy nemusí být obyčejná, ale dá se z ní taky vykouzlit hezká scéna (ty příběhy, kterými jsou pravidla prošpikovány k podobným nápadům navádějí celkem dost). Nepotřebuji (a nechci) tam míd bod "udělej to takhle, takhle a takhle", stačí jen zmínka, aby jak jsi řekl "by to někoho kdo to nevidí nemuselo napadnout". A konkrétně v tomhle případě se IMHO nejedná o nic co by muselo být spjato s válečníkem, ale se všemi postavami. takže když to někam doplnit tak do PPH či PPJ.
Už se ale opakuji a beztak to k ničemu není..

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt