Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 12.10.2007 14:59  1023
Klimbing: To dává smysl. Pokud jde ovšem o přesun - při běhu tu zbraň nepoužívám, tedy si její délku nepočítám.
klimbing 12.10.2007 14:53  1022
discisPáč i když se jen stahuješ, tak ta zbraň je před tebou a protivník ji musí nejdřív obejít (srazit, obkroužit,...). Čímž ho vlastně spomalíš, respektive sebe zrychlíš. Aspoň tak to vidim já.
discis 12.10.2007 14:38  1021
xKivProč mi tedy podle tebe dává zbraň bonus k BČ, když nechci bojovat, ale chci se jen dostat z dosahu nepřítele? To nedává smysl.
Smysl dává v takovém případě tu zbraň do BČ nepočítat.
xkiv 12.10.2007 09:39  1020
Ale stejne si muzi do BC pocitat zbran, protoze se s ni muze kryt.
A hod na boj je prevazne o tom, jestli stihnu akci a jeste kryt. (plus pak jeste jak spatne se na me finti)
Poradi vyhodnocovani je az vedlejsi - spravne by se asi melo vyhodnocovat vsechno najednou (zvlast pohyb - pak hod na boj neni o tom, jestli stihnu utyct driv, nez me sejme, ale jestli si vubec ma sanci skrabnout, kdyz chci pryc od nej).
noir 12.10.2007 09:07  1019
discis: To už se řešilo v obecném klubu nejednou. Nevyřešilo se to.
discis 12.10.2007 08:51  1018
MerwinAle šermíř si vybírá z několika AKCÍ (ne jen fint) - viz příručka Bojovník, strana 19, odstavec Předvídavost I.
merwin 12.10.2007 07:15  1017
Discis.. a v případě té šermířově "Předvídavosti" si vybírá ze dvou/tří fint. Pravidlové finty (nepletu-li se) nedávají postih k hodu na boj, takže nenastane situace kdy by si vybíral ze dvou hodů.
marosk 12.10.2007 05:47  1016
disicisMy ratame dlzku zbrane do hodu na boj len pokial postava s tou zbranou planuje nieco vykonavat.
discis 11.10.2007 20:58  1015
Hod na bojChtěl bych se zeptat, jak řešíte hod na boj v situaci kdy postava nemůže zasáhnout svou zbraní (např. je daleko od protivníka a musí k němu nejdříve dorazit). Podle mého by se do tohoto hodu neměla počítat délka zbraně.
To souvisí s šermířovou schopností Předvídavost, kde by se měl hod na boj provádět, podle mě, právě podle nejpomalejší akce. Jak to hrajete vy?
didierro 8.10.2007 21:38  1014
Taky na to tak koukam :D
peca_007 8.10.2007 07:04  1013
Prosim vas, dostali jste se mimo zakladni tema povolani bojovnika. Presunte tuto diskusi do obecneho klubu DrD+.
noir 5.10.2007 14:41  1012
WOlfi: No jistě, to jsou přece pravidla, ne? Vybereš si schopnost, která nejlíp sedí k tvé postavě. Tím dostaneš nějaou schopnost, ale zase si tím zavřeš cestu k jiným schopnostem. Kde je problém? Kdo říká, že i týpek, co jde po prachách, by nemohl mít jiný, silnější, motiv? Rodina, děti, msta, nenávist. Stačí se podívat na Prison break :o)
Na to, že z RP hlediska připravíš postavy o schopnosti je mj založen hraničář, ne?
Ano-stejně jako u všech jiných schopností-jde o to ji pravidlově popsat a ošetřit.
Ad. spoiler: Je tam. Ostatně kdo říká, ž by nějaká podobná válečnická schopnost nemohla být také jen v PPJ?
resurrection 5.10.2007 14:40  1011
Noirviz. posta... at to tu nespamujem.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 5.10.2007 14:26  1010
(je tam neoznačený spoiler, btw, omlouvám se za nedoznačení ^^)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 5.10.2007 14:25  1009
NoirZe msty? Ale proč? pro naději? Proč? Pro prachy? Asi ne, když stejně umřu ;+) Prostě některé postavy ten motiv nemají a připravíš je o schopnost, právě z RP hlediska.
Ano, u kněze tam máš PJ. Ovšem tady se to dává do ruky komu? Hráči! Navíc kněžská pravidla jsou celkem dost omezena četností, počtem, apod. Obsahují i pravidla pro temnou stranu. Zatímco u tohoto pravidla nemáš nic, než jen smrt (nutno dodat, že u kněze je pravidlo se smrtí "pouze v PPJ" a je nepovinné a každý PJ to dobře zváží.)

Pokud toužíš po bojovníkovi, který svou smrtí způsobí zázrak, udělej ho "jakobyknězem" nějakého válečnického boha.
Já pro něj nechci zázraky, ale "schopnosti". Jaké se může naučit, jaké může používat. Klidně i magické (popř. na principu pravidel, vy víte...)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt