Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 14.10.2007 18:59  1029
ja nevim, co resite, zbran se pocita vzdy, pokud ji postava ma pripravenou k boji a neprovadi nejakou jinou cinnost nez boj (obligatni piti lektvaru napriklad).
resurrection 14.10.2007 11:14  1028
Imho si ten soubojak delate zbytecne slozitejsi... resit kazdy kolo jestli zapocitat do BC i delku zbrane je fakt silenost. V par lidech nebo malych soubojich to snad jeste jde, ale kdyby to mel resit kazdej hrac i PJ u svych postav ve vetsi skupine, tak se jednak kazdy kolo protahne jak pracovni tejden a PJ se zblazni.
discis 14.10.2007 10:20  1027
DiDierroTo je otázka, třeba kamenného obra ta zbraň asi nezpomalí. To už je ale problém boje s velkýma potvorama obecně.
didierro 14.10.2007 10:14  1026
ale i kdyz nemají pud sebezáchovy, přes tu zbraň se dostat musejí, ať už je přitom bojovník zapíchne nebo vykreje ránu
discis 14.10.2007 09:11  1025
KlimbingTo, že zbraň soupeře zpomaluje, přece nemůžeš brát paušálně. Co soupeři, kteří žádný pud sebezáchovy nemají nebo na které zbraň neúčinkuje?
Pokud ty sám neplánuješ, že zbraň v daném kole aktivně použiješ, neměla by se do bojového čísla počítat.
klimbing 12.10.2007 15:01  1024
ProfaJo, přesně tak jsem to myslel.
profa 12.10.2007 14:59  1023
Klimbing: To dává smysl. Pokud jde ovšem o přesun - při běhu tu zbraň nepoužívám, tedy si její délku nepočítám.
klimbing 12.10.2007 14:53  1022
discisPáč i když se jen stahuješ, tak ta zbraň je před tebou a protivník ji musí nejdřív obejít (srazit, obkroužit,...). Čímž ho vlastně spomalíš, respektive sebe zrychlíš. Aspoň tak to vidim já.
discis 12.10.2007 14:38  1021
xKivProč mi tedy podle tebe dává zbraň bonus k BČ, když nechci bojovat, ale chci se jen dostat z dosahu nepřítele? To nedává smysl.
Smysl dává v takovém případě tu zbraň do BČ nepočítat.
xkiv 12.10.2007 09:39  1020
Ale stejne si muzi do BC pocitat zbran, protoze se s ni muze kryt.
A hod na boj je prevazne o tom, jestli stihnu akci a jeste kryt. (plus pak jeste jak spatne se na me finti)
Poradi vyhodnocovani je az vedlejsi - spravne by se asi melo vyhodnocovat vsechno najednou (zvlast pohyb - pak hod na boj neni o tom, jestli stihnu utyct driv, nez me sejme, ale jestli si vubec ma sanci skrabnout, kdyz chci pryc od nej).
noir 12.10.2007 09:07  1019
discis: To už se řešilo v obecném klubu nejednou. Nevyřešilo se to.
discis 12.10.2007 08:51  1018
MerwinAle šermíř si vybírá z několika AKCÍ (ne jen fint) - viz příručka Bojovník, strana 19, odstavec Předvídavost I.
merwin 12.10.2007 07:15  1017
Discis.. a v případě té šermířově "Předvídavosti" si vybírá ze dvou/tří fint. Pravidlové finty (nepletu-li se) nedávají postih k hodu na boj, takže nenastane situace kdy by si vybíral ze dvou hodů.
marosk 12.10.2007 05:47  1016
disicisMy ratame dlzku zbrane do hodu na boj len pokial postava s tou zbranou planuje nieco vykonavat.
discis 11.10.2007 20:58  1015
Hod na bojChtěl bych se zeptat, jak řešíte hod na boj v situaci kdy postava nemůže zasáhnout svou zbraní (např. je daleko od protivníka a musí k němu nejdříve dorazit). Podle mého by se do tohoto hodu neměla počítat délka zbraně.
To souvisí s šermířovou schopností Předvídavost, kde by se měl hod na boj provádět, podle mě, právě podle nejpomalejší akce. Jak to hrajete vy?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt