Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
discis 15.10.2007 20:16  1037
peca_007IMHO jen další oslabení slabého bojovníka, ale to je spíš názor, než námět na diskuzi zde.
Naše družina bude i nadále hrát Předvídavost podle verze A, finty se mi obecně v DrD+ nelíbí, jsou dost stejné a dost z nich je zcela mimo realitu (samozřejmě i když vezmu v potaz fantasy svět, tedy subjektivně, jak ho vidíme my - naše družina) - Větrný sek, Nekonečné kopí apod, tomu se musím jen smát :-) Navíc schopnosti Cit pro zbraň, Splynutí se zbraní apod. to je z mého pohledu naprostá tragédie, docela mě překvapilo, že to mnoho z vás akceptuje a líbí se jim to.
peca_007 15.10.2007 20:07  1036
discis [1035]: v B je urcite jen z fint. je to i kvuli tomu, ze uto schopnost ziskava relativne brzy.
discis 15.10.2007 19:33  1035
xKivTo nevím, kde je napsáno, že šermíř si vybírá v Předvídavosti pouze z fint. V mojí verzi DrD+ (1.0 A + errata) si vybírá z akcí. Je to i rozumnější, protože tak do rozhodování může zahrnout i ústup, nátlak apod.
xkiv 15.10.2007 12:35  1034
To nic, ja mel ve svych vypisech u Predvidavosti III taky "3 akce".

Gladiator hlasi "bojove akce".
Barbar se "Sladeni s bojem III" si muze vybirat ze dvou *libovolnych* akci (ktere nahlasil pred hodem na boj, ale vybira si teprve az na nej prijde rada [1]). (mozna to nemam uplne spravne, podle edice A si vybiral ze dvou fint)

Nikde nic o specialnim pocitani BC.
V dotazech to pravdepodobne nemam.

[1] nebo v okamziku, kdy je potreba vedet, co si vybral (to je standartni pravidlo ze spolecnych mechanismu bojovnika).


---
Uz v pripade bojovych akci se muze vysledne BC lisit (napr. soustredeni na obranu je taky bojova akce a dava +2 k BC).
Takze nejspravnejsi reseni, ktere vidim:
- nahlaseni akci
- hod na boj - bojovnik si pocita tu akci, ktera mu da nejvyssi hod na boj
- jakmile se musi rozhodovat (je na nej vedeny utok, prisel na radu), musi vybrat akci a tim se mu pripadne zmeni hod na boj.
- preradi se do vyhodnocovaci fronty podle zmeneneho hodu na boj
- dal uz se vyhodnocuje normalne


Druha moznost je ta, ze bojovnik s temito schopnostmi je natolik dobry, ze kdyz si mezi svymi akcemi nahlasi neco se zbrani, tak ji proste vyuzije, i kdyz nakonec provede uplne jinou akci.
Tj. ze si bude pocitat nejvyssi hod na boj ze vsech nahlasenych akci, tecka.
noir 15.10.2007 12:11  1033
Aha, spletl jsem se, šlo o gladiátora, ne o šermíře. Moje kulpa...
xkiv 15.10.2007 12:04  1032
Hmmm.

Ve verzi, kterou mam ted k dispozici (a podle finalnich errat), si sermir muze na vsech stupnich predvidavosti vybirat jenom finty.
peca_007 15.10.2007 10:04  1031
Noir [1030]: Ted nevim, jestli si sermir opravdu vybira ze 2 akci nebo fint. A je to jedno, bo nejaky archetyp si voli urcite akce. Musel bych prohledat odpovedi na dotazy (udelam casem, ne hned = pripominat), mam za to, ze so to nejak poresilo. Mozna vedel xKiv, neni to nahodu v tom jeho prehlednem seznamu otazek a odpovedi?
noir 15.10.2007 08:44  1030
peca: Problém je u šermíře, který se může dle okolností rozhodnout pít lektvar nebo zaútočit.
peca_007 14.10.2007 18:59  1029
ja nevim, co resite, zbran se pocita vzdy, pokud ji postava ma pripravenou k boji a neprovadi nejakou jinou cinnost nez boj (obligatni piti lektvaru napriklad).
resurrection 14.10.2007 11:14  1028
Imho si ten soubojak delate zbytecne slozitejsi... resit kazdy kolo jestli zapocitat do BC i delku zbrane je fakt silenost. V par lidech nebo malych soubojich to snad jeste jde, ale kdyby to mel resit kazdej hrac i PJ u svych postav ve vetsi skupine, tak se jednak kazdy kolo protahne jak pracovni tejden a PJ se zblazni.
discis 14.10.2007 10:20  1027
DiDierroTo je otázka, třeba kamenného obra ta zbraň asi nezpomalí. To už je ale problém boje s velkýma potvorama obecně.
didierro 14.10.2007 10:14  1026
ale i kdyz nemají pud sebezáchovy, přes tu zbraň se dostat musejí, ať už je přitom bojovník zapíchne nebo vykreje ránu
discis 14.10.2007 09:11  1025
KlimbingTo, že zbraň soupeře zpomaluje, přece nemůžeš brát paušálně. Co soupeři, kteří žádný pud sebezáchovy nemají nebo na které zbraň neúčinkuje?
Pokud ty sám neplánuješ, že zbraň v daném kole aktivně použiješ, neměla by se do bojového čísla počítat.
klimbing 12.10.2007 15:01  1024
ProfaJo, přesně tak jsem to myslel.
profa 12.10.2007 14:59  1023
Klimbing: To dává smysl. Pokud jde ovšem o přesun - při běhu tu zbraň nepoužívám, tedy si její délku nepočítám.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt