Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 17.10.2007 18:00  1068
pecaŠak právě proto .)
peca_007 17.10.2007 12:08  1067
Gran [1065]: a tak to take je.
discis [1064]: to je holt uz vec nazoru. pochopitelne tyto schopnosti (finty) nemusite pouzivat, ale chtelo by to dat hraci adekvatni nahradu v necem jinem a pro vas realnem.
dajen 17.10.2007 10:12  1066
GranSouhlas a podpis. :-)
gran 17.10.2007 06:13  1065
Jedna věc je manipulace s magenergií (tedy s Astrálem) a s duševním světě. Tomu druhému u bojovníka říkám ano - tomu prvnímu říkám jasné _ne_.
(A onen zmiňovaný paladin bude asi částečně manipulovat s obojím)
discis 16.10.2007 21:24  1064
peca_007Polde mého by bojovník právě žádné takto vyloženě magické věci (větrný sek, vtělení do meče apod.) mít neměl. Něco jiného je např. paladin apod.

Já chápu, že je to tím, že na to mám jiný pohled než tvůrci pravidel, taky to tady nikomu nevnucuju, jen, jak jsem napsal, mě překvapuje, kolika lidem se to tady líbí.

Mimochodem také si myslím, že Střeh s ... je skvělá finta (schopnost), odlišuje tak bojovníka od jiných povolání a dovoluje mu i ze začátku alespoň trochu taktizovat.
noir 16.10.2007 15:23  1063
wolfi: Já vybíral právě takové, které by upravit šly. Jinak je tam hafo těch, které způsobují ability damage, pracují s itterative attacks, AoO a dalšími věcmi, které se do +ka tlumočí blbě.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.10.2007 15:02  1062
Hmmm, většina by se dala do pluska upravit ^^
noir 16.10.2007 14:53  1061
Wolfi: Ty předtím byly na webu, teď pár opíšu, ale en celé:
Wyrms blade: You spin your blade in a whirling arc. With each revolution, seething flames build upon its lenght. With a flourish, you bring your blade to a halt, point it at your foe, and uleash a roaring wall of flame.
Výsledkem je zóna ohně kolem uživatele, která zraní za 10k6.

Adamantine bones:
pokud zasáhneš nepřítele, získáš na 1 kolo odolnost 20 proti zraněním.

Shadow jaunt: Zaútočíš na nepřítele a když zasáhneš, můžeš se teleportovat o 50 stop daleko.

DAnce of the spider: Během tohohle postoje můžeš běhat po zdech.

Hydra slying strike: Když zasáhneš, tvůr protivník proti tobě v dalším kole nemůže zaútočit.

Pearl of black doubt: Když tě někdo nezasáhne, získáváš na něj v dalších kolech kumulativní obranný bonus +2.

Martial spirit: když používáš tenhle postoj, pokaždké když někoho zasáhneš, vyléčíš si tím 2 životy.

Foehammer: Nepočítá se ochrana zbroje (v DnD damage resistence)

Fountain of blood: když zabiješ nepřítele, uděláš to tak drasticky, že všichni, kdo to viděli, si musí hodit, jinak mají dalších pár kol nepěkné postihy.

Obscuring shadow weil: Stínová technika, díky které má protivník další kolo 50 procent šanci, že netrefí svůj cíl.

Ghostly defence: když tě protivník nezasáhne, automaticky trefí svého spolubojovníka.

A asi stovka dalších...

merwin 16.10.2007 14:42  1060
XXXAle psal jsi, že je divné když pomalejší bojovník díky některým fintám pro to dělaným porazí rychlejšího ... mě to divné nepřijde. A vypadalo to, že si chceš aby slabší bojovník má proti silnějšímu prohrát jinak to není v pořádku ... opět nemusí být pravidlem.

Když dáš paušální bonusy všem bojovníkům (a ti silnější je budou mít ještě větší čímž se rozdíl ještě víc projeví) tak slabší/pomalejší bojovníci budou mít mizivější šanci na vítězství.

Nehledně na to, že příklad pomalejšího bojovníka (třeba i na prvních úrovních) je jen jedna z možností do které se bojovník může dostat. Mé postavě se třeba většinou stává, že stojí proti pomalejším soupeřům, kteří ale většinou bývají silnější.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.10.2007 14:30  1059
A nemohl bys nahodit jednu či dvě z těch "více" magických? (pokud to přepisuješ, tak mě asi zabiješ, ale stejně :)
noir 16.10.2007 12:28  1058
xKiv: Ono jde hlavně o to, že se tyhle věci dají použít v různé momenty souboje-někdy jako reakce na jakoukliv akci protivníka-což pěkně simuluje válečnickou schopnost nést se bojem-reagovat na věci, místo dopředu hlásit, co budu dělat.
Právě třeba Lightning recovery je v tom fajn.
Vím, že do řeči +ka se to přenáší obtážně.
A s Wall of blades máš pravdu, nevzpomněl jsem si, že v +ku vlastně mezi rozdílem a obranou není tak velký. Na druhou stranu jsou zbraně, kde je rozdíl mezi krytem a útočností i 2, což zejména na nižších úrovích není tak málo.
Ale byla to opravdu jen inspirace pro někoho, kdo chce finty tvořit-aby se nenechal unéste jen bonusy k číslům, že boj je opravdu něco víc.
xkiv 16.10.2007 12:20  1057
NoirLigtning recovery: Když mineš, můžeš zaútočit ještě jednou, a navíc s bonusem

To je ekvivalentni s *nejakym* bonusem na UC. Celkove to zlepsuje sanci na zasah. Nezvysuje to pocet zasahu, zraneni, ani nic jineho.
(maximalne to muze "vyuzit" jeden z nejakeho omezeneho poctu utoku, ale nic takoveho v DrD+ neexistuje)

Exorcism of steel: použitelné jen proti zbrani

*vyrobene* zbrani. (drapy jsou taky zbran)


Wall of blades: No, hlavni rozdil je v tom, že se v tom kole nebráníš pomocí Oč, ale Úč, což je krapet jiné, než že kryje všechny útoky.

Nevim jake ta hra ma presne mechanismy utoku a obrany, ale v DrD+ plati
1) vyssi UC ~ vyssi OC (oboji obsahuje Obr/2)
2) zbran s vyssim utokem miva i vyssi kryt
3) zbroj nema vliv na OC (krome pripadu, kde je prilis tezka - ale pak se ten postih projevi i do utoku)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.10.2007 12:11  1056
Noir - škoda že mám mizernou angličtinu

Merwin - já jsem tu nepsal, že prvni dve tri urovne jine finty prakticky nepouzivám, protoze sance na ziskani prevahy byla temer nulova, ale prave diky strehu se savli dokážu efektivne bojovat i proti tem silnejsim nepratelum
noir 16.10.2007 12:06  1055
xKiv: vybral jsem jen "finty" z jedné disciplíny, a to zřejmě té nejméně magické. Jinak jsi to vystihl docela presne. jen upozornuju, že pokud je to "stance", tak se to dá používat současně s něčím jiným, t.j. je to vlastně pasivní manévr, něco jako bojový postoj Už jen tahle myšlenka by IMho do +ka přinelsa hodně variability (umožňuje to více kombinací, strategické myšlení apod.)
A ještě drobnost: Ty finty se nemohou používat kdykoliv-jen PÁRKRKÁT Za setkání.
Opravy:
Ligtning recovery: Když mineš, můžeš zaútočit ještě jednou, a navíc s bonusem.
Exorcism of steel: použitelné jen proti zbrani-takové to klasické asijské filmové ťupnutí na meš, až se rozklepe...
Wall of blades: No, hlavni rozdil je v tom, že se v tom kole nebráníš pomocí Oč, ale Úč, což je krapet jiné, než že kryje všechny útoky.
xkiv 16.10.2007 12:01  1054
Jeste jedna (po)drobnost ke schopnostem "hlasi vic akci, vybira pozdeji" ...
Vsechny tyto schopnosti krome barbariho Splynuti s Bojem III vybiraji akci tesne po hodu na boj. Takze zadny problem s ruznymi BC:
1) nahlasi akce
2) hodi na boj
3) kdo nahlasil jen jednu akci, ma uz pevne dany hod na boj
4) kdo nahlasil vic akci, vidi vsechny, kdo uz jsou na soubojovem pravitku + zna svuj hod na boj = podle toho si muze vybrat z nahlasenych akci
(pokud jeho cil taky nahlasil vic akci, tak holt navzajem jeste nevi)
5) podle toho dopocita hod na boj a postavi se na soubojove pravitko

Tohle by fungovalo, i kdyby si smeli vybirat libovolne akce.

Horsi je ten barbar se SsB3.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt