Wolfi: Ty předtím byly na webu, teď pár opíšu, ale en celé:
Wyrms blade: You spin your blade in a whirling arc. With each revolution, seething flames build upon its lenght. With a flourish, you bring your blade to a halt, point it at your foe, and uleash a roaring wall of flame.
Výsledkem je zóna ohně kolem uživatele, která zraní za 10k6.
Adamantine bones:
pokud zasáhneš nepřítele, získáš na 1 kolo odolnost 20 proti zraněním.
Shadow jaunt: Zaútočíš na nepřítele a když zasáhneš, můžeš se teleportovat o 50 stop daleko.
DAnce of the spider: Během tohohle postoje můžeš běhat po zdech.
Hydra slying strike: Když zasáhneš, tvůr protivník proti tobě v dalším kole nemůže zaútočit.
Pearl of black doubt: Když tě někdo nezasáhne, získáváš na něj v dalších kolech kumulativní obranný bonus +2.
Martial spirit: když používáš tenhle postoj, pokaždké když někoho zasáhneš, vyléčíš si tím 2 životy.
Foehammer: Nepočítá se ochrana zbroje (v DnD damage resistence)
Fountain of blood: když zabiješ nepřítele, uděláš to tak drasticky, že všichni, kdo to viděli, si musí hodit, jinak mají dalších pár kol nepěkné postihy.
Obscuring shadow weil: Stínová technika, díky které má protivník další kolo 50 procent šanci, že netrefí svůj cíl.
Ghostly defence: když tě protivník nezasáhne, automaticky trefí svého spolubojovníka.
A asi stovka dalších...
|