Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 1.11.2007 16:06  1103
NoirNo však k tomu má ten druhý bod za zvýšení si fyzické (hlavní) vlastnosti.
noir 1.11.2007 15:59  1102
Právě u rytíře mi třeba připadá stejně logické vzít si Jízdu na koni, barbarovi třeba pohyb v lese nebo šermíři pohyb ve městě. Proto jsme se neomezovali jen na zbraňové dovednosti. Jak ví každý šermíř, správný pohyb jsou 2/3 vítězství v boji.
dajen 1.11.2007 15:56  1101
anonym 1099při každém postupu si můžu dát 1 libovolnou fyzickou dovednost + jednu z kategorie zbraní, štítů či nošení zbroje

Ano je to tak. Jen upozorňuji, že v případě té druhé dovednosti je to omezeno tím, v jakém archetypu právě postupuješ. Protože ten "bod zdarma" se týká jen oblíbených zbraňových kategorií archetypu, v němž právě postupuješ. To znamená, že když postoupíš v Gladiátorovi, tak si opravdu můžeš vybrat ze všeho výše uvedeného, protože gladiátor má všechny zbraňové kategorie oblíbené. Ale když postupuješ v Rytířovi, tak si můžeš vybrat z dovedností, které má rytíř v oblíbených zbraňových kategoriích.
xkiv 1.11.2007 14:23  1100
jj.
1) jednu fyzickou dovednost (za zvyseni fyzicke (hlavni) vlastnosti)
2) jednu *jinou* fyzickou dovednost z kategorie zbrani, stitu, zbroji (za postup v bojovnikovi + v kazde dovednosti se smi za jednu uroven postoupit maximalne o jeden stupen)
3) jednu dovednost psychickou/kombinovanou (za zvednuti prislusne vedlejsi vlastnosti)
anonym 1.11.2007 13:32  1099
Díky takže jak jsem to pochopil je to tak že při každém postupu si můžu dát 1 libovolnou fyzickou dovednost + jednu z kategorie zbraní, štítů či nošení zbroje. To s tím zlepšováním fint je dobrý nápad poradím se s PJ jestli bude souhlasit. Případně se kouknu po nějakých jiných protože ty finty hlavně s mečem nic moc.
noir 1.11.2007 13:12  1098
Já to vidím krapet jinak.
1/souhlas. Může si vzít zbraňovou, zbrojní, štítovou nebo dvouruční dovednost ZDARMA. My jsme homeruovali, že jakoukoliv fyzickou, neb nám to dávalo smysl.
2/Fint je málo. My to řešili tak, že jsme dovolili učit se finty znovu (celkem třikrát), přičemž se lepšila i finta (převaha, zranění, apod.) Ale je hafo fint i na webu.
3/Připravený čaroděj bojovníka sejme bez potíží, ale tak to je snad ve většině HnH. V +ku to má notně usnadněné, díky tomu, že (co jsem viděl), obratnost má vysokou, má útočné výhody díky holi, proti jeho útokům se nedá krýt. Vysoká obratnost mu dává hodně výhod, co jsem pozoroval, tak ji maxovala většina čarodějů. Bojovníci mívají Obr nižší, už jen proto, že potřebují investovat do síly (na lepší zbraně a zbroje). Hlavní výhodou válečníka je jeho vyšší Bč, které mu dává šanci na zásadní rozhodnutí střetu ještě dřív, než čaroděj udělá něco zásadnějšího.
envec 1.11.2007 12:54  1097
1) Moc jsem nepodhopil co máš na mysli, jakmile si rozděluješ nové dovednosti tak máš jednu ve fyzických navíc, kterou musíš utratit do používání zbraní, štítů nebo zbrojí.

2.) k tomu že se kouzelník může účinně bránit útokům, jen podle fyzických předpokladů a to jsou: jeho hůl + jeho obratnost, možnost bojovníka zasanout čaroděje, ÚČ zbraně + obratnost.

ÚČ zraně bojovníka a kryt zbraně kouzelníka se plus mínus vyrovnají, ale pak bude hrát roli kdo má větší obratnost, a tu většinou mívají bojovníci. Takže problém zasáhnout kouzelníka, který na sobě nemá nějaká kouzla by neměl být problém.
anonym 1.11.2007 12:29  1096
Prozba o raduZdravím. Hraji za bojovníka kombinace rytíř – gladiátor ale to je jedno. Chtěl jsem se zeptat: 1) v pravidlech ohledně postupů na další úroveň píšou: Zároveň si může bojovník o 1 stupeň zlepšit (nebo se naučit novou) zbraňovou dovednost z kategorie zbraní oblíbených pro archetyp, ve kterém se bojovník při přestupu rozvíjel. Stále nevím jestli to znamená že když se budu cvičit například v boji s mečem a jízdě na koni jestli si můžu dát třeba tu jízdu a ten boj dostanu navíc nebo jestli mám stále jen jeden bod a musím si vybrat mezi těmito dvěma vlastnostmi. 2) V našem stylu hry většinou nepoužívám víc jak tři druhy boje. Problém je v tom že na žádný druh zbraně není snad víc jak 14 fint. Chci se zeptat jak toto řešíte. Opravdu se učíte třeba s 5 až 6 zbraněmi nebo si vymýšlíte vlastní finty? Pokud ano máte li finty pro bojovníka na vyšším levelu je jejich účinnost velká? Můj PJ si myslí že i jiné nebojové povolání by měli být schopny se bojovníkovy bránit po několik kol ale podle mě to vypadá dost blbě když se čaroděj bude 8 kol vykrývat rozzuřenému bojovníkovy… Za odpovědi na tyto otázky velice děkuju.
anonym 29.10.2007 06:55  1095
Brany(1094) to je docela zajímavý řešení a líbí takový pohled na věc. naši hráči ale nechtějí postavy měnit příliš často a snažíme se vytvořit minulost našich postav proto sme měly v družince jeden čas barbara gladiatora a bijce(toho jsem hrál já dokud prostě neumřel:( potom jsem chtěl právě kondotiera ale dal jsem přednost hraničáři PS:zemřel při bránění Hradce před skřetí armádou a nebýt jejich šamanů tak tam bojuje ještě teď,skřětí bojovníci proti mě neměli šanci a obranu hradeb jsem vedl místo kondotiera kterej si někde schovanej sral do kalhot:)
john_jarik 28.10.2007 19:04  1094
Kdyz jsme hrali podle Plusek, tak jsem si volil archetyp podle slozeni druzinky - resp.podle typu hry na ktery jsme se chystali.
Kdyz jsme zvazovali prirodni druh hrani [hranicar byl saman, carodej zvolil materialni magii, ...] tak jsem volil barbara.
Kdyz jsme hrali "deti ulice", tak jsem volil prave kondotiera, ktery vedl skupinku zlodeju a kneze. Kondotier byl mnohem logictejsi varianta nez treba sermir.
Je to jako vsude jinde, podle logiky veci volim charakter.
anonym 26.10.2007 15:31  1093
Brany(reakce na1079) abych to upřesnil, nemyslím si že by byl kondotier slaboch ani že by se za něj nedalo hrát, jeho přístup k boji se mi líbí a nic bych na něm neměnil. jenom myslím že se moc nehodí jako jednotlivec jeho schopnosti stejně jako schopnosti jiných archetypů jsou podle mého názoru velice zajímavé, ale mě šlo opravdu jen o jeho srovnání jako jedince oproti ostatním archetypům a o porovnání použitelnosti jeho schopností. jo a schopnost organizovat a vést boj je podle mě záležitost spíše hráče kondotier je pravda veden tímto směrem a schopnosti tomu odpovídají ale bojovník je od toho aby bojoval a kondotier je na tom jako osamocený bojovník dost špatně takže pokud navíc propadne jako velitel nezastane ani práci "řezníků"
merwin 26.10.2007 14:07  1092
xKivodhadujeme ... podrobnosti do pošty
xkiv 26.10.2007 13:47  1091
Při určitých situacích (třeba první setkání se zombií) mohou postavy propadnout strachu, zpanikařit, utéct, zamrznout či cokoliv jiného.
A na to mate vymyslene hodnoty pro strach?
Nebo jenom odhadujete s prihlednutim k tomu, ze mate Pevne veleni?
merwin 26.10.2007 12:46  1090
xKivPři určitých situacích (třeba první setkání se zombií) mohou postavy propadnout strachu, zpanikařit, utéct, zamrznout či cokoliv jiného. Tehdy nám pomíhá třeba *Pevné velení*.
Stejně jako charaktery postav při hře vyjadřujeme i city a i když jsme skupinka "dobrodruhů" strach mezi ně patří.
xkiv 26.10.2007 12:03  1089
MerwinMozna mam zatmeni, ale jak hrajete, ze vam pomaha zrovna *Pevne veleni*?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt