Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
merwin 15.11.2007 11:05  1223
NoirTak on bezhlavý útok by zřejmě jinak vypadal u boje tváří v tvář a jinak u střelce =) Názvem by to sedělo spíš na toco popisoval Dart, já jen popsal jak by to mohlo vypadat aby seděly ty čísla co bezhlavý útok dává.
noir 15.11.2007 10:26  1222
Uf, mě z toho posledního příspěvku vypadlo: "Sestřelovat šípy v letu? Jako finta proč ne, Green Arrow..."
xkiv 15.11.2007 10:24  1221
DavecNe, to se ti zda, myslel jsem to jenom jako "veselou" myslenku na zpestreni (no, *zkus* si predstavit tu scenku jak po sobe strileji a kulky se vzdycky uprostred srazi ... jenom luky a sipy)
noir 15.11.2007 10:17  1220
DArt: Chápu to stejně jako Merwin-prostě absolutní koncentrace na střelbu spojená s ignorováním okolí...
A pochopitelně by střelec měl mít i bojové akce pohybové-které zatím při střelbě dělat nejdou... Green Arrow to třeba v comicsu dělá poměrně pravidelně.
davec 15.11.2007 09:54  1219
xKiv [1216]Zdá se mi to, nebo to skutečně byla ironie? :o)
merwin 15.11.2007 08:26  1218
DartA co když to bude vypadat tak, že naprosto kašleš na ostatní co jsou v boji a jen se soutředíš na to aby jsi zastřelil toho koho sis vybral, hrneš se za ním co to jde, zbraň nezbraň, klidně mu hrot šípu narveš i do pusy než vystřelíš =)
dart 15.11.2007 05:56  1217
NoirBezhlavá střelba?

Skús si také niečo predstaviť. Ak je to bezhlavá stre¾ba, tak by mala byť rýchlejšia ako mierená, ale o dosť nepresná. Vlastne by sa mohlo dať hovoriť o rozptyle nieko¾ko vystrelených šípov za sebou...
Nako¾ko je nemierená, tak by som to videl na postih do Uč a bonus do ZZ. Ako sa hovorí, náhoda je ...
A keď sa trafíš, tak to bude stáť za to ;)
xkiv 14.11.2007 20:29  1216
f/ na nejvyssim stupni schopnost sestrelovat protivnikovy sipy v letu :)
(tady si predstavte Limonadoveho Joe vs. Hogofogo Horace (?), jenom s luky misto pistolemi)
noir 14.11.2007 14:24  1215
STřelec: Hm, já mám dost bordel v mechanismech, takže můj názor bude spíš teoretický:
1/Co by měl střelec umět? Střílet, to je jasné.
2/Čím by měl být odlišný od hraničáře? Ve všem! Snažil bych se, aby jeho schopnosti byly úplně odlišné od těch hraničářských (a zlodějských), respektive aby se od nich lišily co nejvíc to jde.
T.j. hraničář umí prodloužit dostřel, zvyšit zranění luku, střílet víc šípů najednou apod. Střelec by se tomuhle měl vyhnout. Doporučuju podívat se na další mechanismy, které ke střelbě jsou a ty využít.
T.j. třeba
a/schopnost odepisovat bonusy za pohyb,
b/bonusy za kryt,
c/zvyšovat poškození šípů (ne luků),
d/střílet kritické zásahy (poškození končetin a hlavy při hodu o 1-2-3 nižším).
e/Odhadování cíle už mají jiné archetypy, to bych neřešil.
f/Klidně i lepší obrana proti střelbě (odražení šípu zbraní na zblízko (nebo klidně i lukem) místo štítem, bonusy k obraně proti střelbě-když už umí stříle, tak taky ví, jak se jí bránit-Viléma Tella taky nikdy netrefili :o). Klidně i vyšší OZ při střelbě.
g/Trefí i hobita! Snížení (na vyšším stupni zrušení) postihů ke střelbě na malý cíl), případně zvýšené zranění při střelbě na výjimečně velké cíle.
h/Používání některých akcí z Boje nablízko i při střelbě. Myslím, že taková Bezhlavá střelba by střelcům výrazně pomohla...
3/Nelíbí se mi akce, kde se sbírá síla. Pro bojovníka jsou poměrně málo využitelné, navíc je to pro hráče další bookkeeping (jak se dnes rádo říká)-a toho má střelec už tak dost (šípy).
4/A pak ty finty, možná bych nějaké během týdne nadhodil...
klimbing 14.11.2007 13:56  1214
StřelecGran: Však já jsem při tvorbě tohoto pokusu začínal přesně podle tvé rady, a to že jsem si nejdřív napsal, co má umět a pak až jsem k tomu přidal mechanismy :-)

Dart: Hmm, však to byl jen takový pokus. U toho odhadnutí terče by měl být nějaký postih k BČ. A co se týče třech dýk (šípů) v jednom kole atd to tam není záměrně, protože jiná povolání dokáží právě těch několik střel za kolo.(Jestli jsem pochopil to co jsi napsal :-) A to s tou střelbou do dálky jsem nepochopil. Můžeš mi to prosím zopakovat nějak srozumitelněji?

Davec: Jo salvu to jo. Taky mě něco takovýho napadlo (na konci je to tam zmíněný) ale zatím nic moc konkrétního.

Dík za reakce. Záměrně jsem tu nevyjmenovával jen myšlenky, ale rovnou jsem zkusmo přihodil pár mechanismů, aby se rozpoutala nějaká akce :-)
gran 14.11.2007 07:12  1213
Klimbing - střelecBereš to za špatný konec. Nevíš, že při tvorbě v Plusku se začíná myšlenkou a čísly končí? .)
dart 13.11.2007 23:41  1212
Merwin 1207Jo, díky za detailný popis. Takto to vyzerá hneď inak =)
Dnes som sa práve bavil o množstvách všetkých detailov, na ktoré treba neustále myslieť....
Zrejme si správne pochopil, že tento bol jeden z nich.

Klimbing

Síce sa nechceš opakovať, lež asi takto. Mečom nič iné ako sečný, bodný, či útok na plocho nevymyslíš.... jo a úder rukoväťou na blízko :)
Tým chcem povedať, že nič iné ako presnosť, rýchlosť a hádam stre¾bu dvoch profilov miesto jedného nevymyslíš :)
Preto nie je treba sa báť opakovať a prihodiť niečo svoje.

Odhadnutie terča:

Tu by som si dal dobrý pozor na to, že ideš proti pravidlu "obecnej" stre¾by a teda možnosti v boji/stre¾ba-mierenie. Je nutno poznamenať, že strelec zameriava svoje zmysly na užší profil a teda nevidí do strán tak dobre. Tvoj strelec by vlastne pri mierení nemal žiaden postih a ešte by furt bol v pluse. To to mi nepríde ako správna výhoda bojovníka. Tú by som naopak videl v inom štýle. Asi by som povedal, že vo využití sily... ale vieme ako to je ;)

Ja by som sa zrejme zameral skôr na prekonanie protivníkovej obrany a teda presnosť a ZZ.

H¾adanie protivníkovej slabiny, či už v nedostatočnom krytu a tak podobne. Trochu mi to začína pripomínať techniku šermiara...

Potom by som zrejme hodil archetyp na útok na jedno a to isté miesto, čo by malo za následok lepšiu prieraznosť (trochu Robin Hood :)
(... tento archetyp sa však hodí i iným bojovníkom, čiže nie je 100% strelecký!)

V dákom 7.stupni by som mu povolil používať dve obojručné kuše... alebo jednu kušu s dvoma šípmi. Vystrelí prvý, kušu otočí o 180° okolo vlastnej osi a vystrelí druhý. (kuše sú však pre silu, a tak by som tam dal aj kovové šípy, ktoré sú ťažšie etc...)

Zrejme by sa mu hodilo i niečo na blízku a niečo viac na dýky. Čo tak vrhač umožňujúci postupne vrhnúť až 3 dýky v jednom kole? Prípadne to dať trochu objektívnejšie, buď 3 dýky, alebo 3 šípy.

Ďalekostre¾ba... vypočítavanie uhlu pre dlhšiu pa¾bu. Znalci fyziky vedia presný uhol najdlhšieho dostrelu, ale tento by nemusel byť efektívny... tak redšej len všeobecne.

Finty:
ažkou pa¾bou sa pokúsi vyraziť protivníkovu zbraň z ruky. (asi by tu mala byť dáka minimálna požiadavka... predsa len dýku ťažšie vyrazí...) Na vyššom stupni by mohol pre vyrazenie vystreliť dva krát na tú istú zbraň za jedno kolo a zvýšiť tak šance....

Tu narážame kapku na problém s odokrytím.... zrejme by som dal zásahy do rúk a nôh, ale to odokrytie... No neviem ako by to pracovalo, možno dobre.

Priklincovanie šípmi/nožami....
merwin 13.11.2007 22:18  1211
DavecNa slavu jsem třeba nezapoměl =)
davec 13.11.2007 18:13  1210
MerwinNa druhou stranu, zrovna u střelce je trocha počítání namístě. Musí alespoň intuitivně vypočítávat balistické křivky, tak ať se trochu zapotí i hráč :-))

Jinak bych tam dal určitě nějkou skupinovou "Salvu", to je vlastně to co v armádách své střelce učili, ale nějak mě nenapadá, jak ji udělat :-)
merwin 13.11.2007 10:52  1209
KlimbingNevypadá to špatně, nicméně na můj vkus je to hodně o číslech, což jak jsem již psal kdysi se mi u bojovníka zabývajícího bojem zdá škoda, vyjadřovat že je v něčem dobrý jen čísly (na to jsou většinou finty =).
Vím, že je těžké vymyslet něco originálního a použitelného a i já ve volných chílích taky nad něčím přemýšlím a zkouším něco dávat dohromady. Něco už mám, ale je toho málo ... tak se s výsledkem ozvu někdy později.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt