Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dart 19.11.2007 14:25  1237
domingoNebudem sa s tebou o tom dáko dohadovať, ale asi takto. Každý vojak môže byť bojovník, ale nie každý bojovník môže byť i vojak.

Čo to v skratkosti znamená? Bojovník je práve ten, ktorý sa učí prežiť sám. Takzvane bojuje o svoj život.
Vojak je ten, kto má výcvik a vie teoreticky čo by mal v danej situácii robiť. To však ešte neznamená, že to i prakticky vie aplikovať ;)

Noir:

Hele... všetky archetypy sú robené cez tri stupne, čiže aj táto zmena bude cez tri stupne.... To znamená, že úplne sa to naučí až na štvrtom stupni... alebo tak dáko... ešte som nepobral tú zmenu ;)
hecras 19.11.2007 12:34  1236
domingoA v tom bych s tebou nesouhlasil, klidně může být samostatný povolání ve tvým světě voják, ale i ten by měl mít možnost se rozvíjet po úrovních, takže by se stal tím co popisuješ u toho co je v armádách bojovník, osobně si myslím, že zvláštní povolání pro vojáky je zbytečné a vojáky řeším jako konditionéry, s tím že ti lepší jsou potom velitelé. A je to přesně dle hesla, "Každý vojín má v torně zabalenou maršálskou hůl"
noir 19.11.2007 12:32  1235
Hm, to s tou zručností mě nenapadlo, to je "krapet" problém. A dát hned na prvním stupni náhradu jedné vlastnosti, to je trošku munchkin, asi by si ten level střelce brali všichni... Hm, popřemýšlím.
domingo 19.11.2007 12:25  1234
Vojak != BojovnikV 'beznych' armadach je bojovnikov pomalo - vacsinou su to velitelia oddielov, ostrielany serzanti, specialne oddiely atd ... ostatny su obycajny vojaci.
dart 18.11.2007 23:37  1233
MerwinSíce sa ešte tak nevyznám v hraničiaroch či zlodejoch, no aj tak sa mi u toho bojovníka páči najviac predpoklad "zdržiavacích" strel, ako je vyrazenie zbrane šípom... presná stre¾ba do kolena na spomalenie... do ramena na znemožnenie boja danou rukou a tajnou technikou na vyvolávanie rôznych pocitov ako je strach, malátnosť, či strata orientácie... prípadne i známe paralyzovanie (proste všetky známe statusy ako fear, confuse, dizzy, stun, paralyzed-pe... skamenenie). Dať tomu dáku formu, pridať finty a máte bojovníka strelca, ktorý sa v skupine určite nestratí. Niečo z toho je fyzický zákon, niečo už tak trochu mágia (tretí stupeň dovednosti)...

Samozrejme teraz môžu namietať, že niečo podobné robí mág... a? Načo sa mág hrabe do oboru boja, keď sa môže rozvíjať inde? Ako bojovníci sú hádam jediné povolanie, ktoré sa nerozvíja v ničom inom... neleze hraničiarom do pola.... možno s herectvom ešte oblafnú zlodeja :)
A to je asi tak vše. Ak niekomu kafre do remesla tak obvykle cez obecnú dovednosť a to je skôr pre vlastnú potrebu ;)
merwin 18.11.2007 22:39  1232
Pecka123IMHO není potřeba aby byl silnější (a naštěstí se o tom zatím ani nikdo přímo nezmínil), spíš mu dát možnost se také nějak projevit a nejlépe jiným způsobem než ty další dvě povolání.
john_jarik 18.11.2007 20:47  1231
Mno, ja bych rekl, ze ti strelci na hradbach se asi nevyrovnaji kralovskym lovcim (nebo snad nekdo chce rici, ze ne?).
Ja bych to videl tak maximalne na to, ze bojovnik-strelec dokaze zazracne rychle nabijet kuse apod. Tam pujde asi vic o tu silu nez o zrucnost.
Mozna by bylo dobre se zamyslet nad tim, zda by bojovnik-strelec nemohl mit ovladani velkych zbrani - katapult, balista, apod. Ja vim, ze jde o oblehaci stroje, ale na nektere nestvury je to adekvatni zbran. A tohle je pole neorane, kteremu se nevenuje ani hranicar, ani zlodej.

Takze bych to videl asi v tom, ze bojovnik predci hranicare a zlodeje, ne ve zrucnosti, ale ve znalosti techniky - at uz pujde o ty vetsi zbrane nebo o potrebnou silu na ty lehci - jako byla ta kuse.

Ale urcite si myslim, jak jsem psal na pocatku, ze luky a vrhaci zbrane by meli ovladat lepe hranicari, potazmo zlodeji.
dart 17.11.2007 10:46  1230
Pecka123Nechcu nic rikat, no luky a kuše sú ešte stále zakomponované v histórii ako zbrane a hádaj.... na hradbách sú skôr bojovníci s lukmi a kušami než hraničiari ;)
Tým chcem povedať, že je možné spraviť v pravidlách výnimku, rovnako ako boj nepočítaš pre všetky povolania rovnako ;)
Aby to nebolo tak komplikované, tak prvý stupeň by mohol u bojovníkov spôsobiť, žeby sa ich stre¾ba rovnala útoku... možno ešte dáky koeficient. Ako si si mohol povšimnúť, táto zmena by dala luk tým obratnejším bojovníkom, čiže dáky bijec by po ňom asi nesiahol, zatia¾ čo dáky gladiátor celkom pokojne.

Gran:

Ale vždyť jo... len kedy sa k tomu dostaneš ty a kedy ho tu poskladajú všetci títo nadšenci ;)
gran 17.11.2007 08:58  1229
Řikám, jestli se někdy dostanu k Assasinovi, bude "Střelec" jeho součástí.
marosk 17.11.2007 08:56  1228
Pecka123Presne koli tomu si myslim ze bojovnik sa ma zaoberat vrhacimi zbranami kde sa pocita myslim s utocnostou a do lukov a kusi by nemal liezt.
pecka123 16.11.2007 14:32  1227
StřelecMě možná utekla nějaká myšlenka, ale mám dojem, že bojovník má hlavní vlastnosti sílu a obratnost. Vzhledem k faktu, že střelba se počítá ze zručnosti, tak tomu novému borci budete muset naházet hodně číselných bonusů, aby měl šanci předčit hraničáře a zloděje. Myslím, že by bylo lepší udělat úplně nové povolání Střelce.
dart 15.11.2007 18:11  1226
MerwinSom rád, že si to upresnil :D
merwin 15.11.2007 14:48  1225
NoirJá to radši pro pořádek upřesnil.
noir 15.11.2007 11:39  1224
Merwin: pochopitelne.Tak nejak jsem to myslel...
merwin 15.11.2007 11:05  1223
NoirTak on bezhlavý útok by zřejmě jinak vypadal u boje tváří v tvář a jinak u střelce =) Názvem by to sedělo spíš na toco popisoval Dart, já jen popsal jak by to mohlo vypadat aby seděly ty čísla co bezhlavý útok dává.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt