Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 18.1.2008 13:19  1414
u nas to fungovalo pomerne solidne.
schvalne jsme si udelali deti ulice (vlastne neco jako je to v motextech).. nekdo byl sermir, co kradl z presvedceni (Robin Hood), jeden byl kondotier, ktery na tom prezival a rostl. Pak tam byl jeden gladiator - co se rad predvadi a k tomu jsme pribrali lukostrelce a lupice.
5 lidi zijicich na ulici. vsichni vrazdi, vsichni loupi, vsichni pisou dejiny - a pritom je kazdy jiny.
pecka123 18.1.2008 10:41  1413
Dart: Jde o geometrickou řadu, která konverguje k 0 v nekonečnu. A tím pádem je její střední hodnota konečná. A je konečná dokonce i střední hodnota zranění.

V kondotiéra skvěle využijí i generálové, ono koneckonců, každý pěšák má v torně maršálskou hůl ;-). Pokud si má tu armádu i vycvičit a udržet si důvěru vojáků je kondotiér IMHO stejně jediná volba. Spíš by mě zajmalo, jak to má vypadat na nižších úrovních. Jak má podle vás vypadat družina, aby v ní vyrostl kondotiér? Snad jedině jako nějaká vojenská jednotka, ale to už zase kamsi posouvá výběr zápletek. Nějak si nedovedu představit (hlavně z hlediska charakteru postav) družinu, na kterou válečník pořvává, co má kdo dělat. Aspoň k té naší partě civilistů to moc nesedne....
dart 17.1.2008 12:43  1412
PatchesTeória je krásna vec, no v praxi obvykle funguje inak ;)
Teoreticky má 50%-tné šance, že po hode 12, mu budú padať čísla 4,5,6.
V praxi však existuje pravdepodobnosť, ktorá toto percento radikálne znižuje ;)

Zeppelin:

Nemyslím si, že by si na takýchto fórach získal jednoznačnú odpoveď, pretože neexistuje. Vybrať smer nie je dáky návod, ktorého by si sa mal striktne držať. Každý z tu prítomných to môže vidieť inak, ale len ty jediný máš preh¾ad. Zo šiestich možností si jednu vyradil, ostalo ti päť. Z nich môžeš spraviť desiatky kombinácií. Ak nebudeš vyberať čo sa ti hodí, ale budeš pozerať, ktorým smerom sa tvoja postava uberá, vyberieš si najlepšiu vo¾bu. Teda vyberaj pod¾a charakteru postavy, nie pod¾a rozumu.

Tým chcem povedať, že ti teoreticky môžeme odporúčať čoko¾vek. Prečo nie barbara? Jeho cit pre zabíjanie je tiež lákavou ponukou. Takého zabijaka nespomalí ani ťažký terén, ba dokonca ani tma (v kombináciu so šerozrakosťou). Ak si sa už rozhodol pre kond. budeš asi potrebovať i zručnosť a tá sa zrkadlí v zmysloch, čiže kombinácia ktorá sa dopåňa. Ale viem ja, či chceš dotovať zručnosť, alebo máš kond. pre iné schopnosti? Neviem.

Kond. + bijec... tiež zaujímavá kombinácia. Opäť však záleží na tebe, čo od postavy očakávaš. Zabijaka kričiaceho na bojovom poly hlášky typu „Zhyň nečistá sila osla diabla v mukách svetelných lúčov!“ :P

Alebo je tvoj boh temný? „Pokloň sa pred mocou pánovou a prijmi Smrť za svojho spoločníka!“

Tu sa dostávame k istým princípom tvojho boha, ktorý by mal tvoju postavu usmerňovať. Nie každý vojnový boh musí vyžadovať smrť brutalitou. Bez štipky cti a tak podobne. Ak sú princípy boha vyrovnané a v zabíjaní je istá česť, teda bez použitia špinavých trikov, môže to všetko vyzerať inak.

Napr.:

Čestný šermiar si bude vyberať finty, ktorými súpera porazí.
Nečestný si vyberie také, ktorými získa výhody (odzbrojenie, podkopnutie....)

Rytier v žiarivej zbroji bude zrejme kombo Rytier + Šermiar, alebo R + Glad.
Zatia¾ čo temný rytier bude skôr kombo Rytier + Bijec.
john_jarik 17.1.2008 12:18  1411
Nebo s kodexem ctnosti (neco takoveho pomalu tvorim v paladinovi)
envec 17.1.2008 11:00  1410
Nebo mu to nahradit dovedností, která mu bude dávat v boji bonusy když bude ten boj přímo spjatý s jeho ideálem.
kouba 17.1.2008 09:08  1409
HecrasJa jsem to resil tak, ze jsem heldal jiny archetyp, protože ritířův oř je důležitá schopnost. Tvůj nápad s nahrazením schopnosti z jiného archetipu se mi líbí a přikláním se k němu též.
hecras 17.1.2008 07:56  1408
No já bych toho mnicha stejně pasoval nejvíc na rytíře a lehce by mu sekundoval konditionér. Vlastnosti rytíře, jeho ideáli a pod. vyloženě svádí k hraní řádového rytíře, bez koně je to samozřejmně trochu horší, ale určitě by ste se s PJ domluvili na nějaké náhradě.

Osobně mám s tím koněm (jezdeckým zvířetem) vůbec trochu problém, dokážu si představit mnoho různých typů rytířů ke kterým se jízda naprosto nehodí, ale bez ní se zase dost ochuzuje. Přidání panoše podle mě není úplně nejlepší nápad, protože to je cizí postava a měla by se vyvíjet samostatně bez přímé souvislosti se svým pánem. Já jako PJ bych to řešil tak že bych hráči dal vlastnost z jiného archetipu na níž bych se s hráčem dohodl a která by hodně odpovídala tomu profilu jak by rytíře hrál.
davec 16.1.2008 18:02  1407
DomigoOn taky normální řádový rytíř byl spíš velitelem menší družiny zbrojnošů, než velitelem armády. Na tuto pozici to nedotáhne moc lidí :-)
zeppelin 16.1.2008 17:33  1406
Pro celou armádu tam není žádný archetyp, proto je například Maxmilián vzdělán také v taktice, historii a logistice, což už mu docela rozšiřuje velící možnosti.
domingo 16.1.2008 16:27  1405
Archetyp kondotier mi skor pripomina nejakeho serzanta, ciastocne nizsieho dostojnika - ale urcite nie generala.

Predsa len ma skor schopnosti pre malu skupinku bojovnikov a nie pre celu armadu ...
zeppelin 16.1.2008 16:01  1404
hmmm a o tom to tak trochu je, ono se to tam dá naroubovat vlastně všechno, a teď babo raď, kondotiéra jsem považoval za jasného, viděl jsem kterak stojí v rouchu mnicha pod níž jsou vidět pláty, ve stanu velitele armády a radí mu kterak rozestavit jednotky, když je rozhodnuto, vydá se do pole povzbudit muže, požehnat jim a vyrazit do boje v jejich čele.

To je kondotiér, ale co dál, určitě bude inteligentní ale hlavně bude mít velmi silnou vůli. jediné co mi nesedlo je barbar, protože je to přeci jen trochu vzdělanec, Bijec? jistě, jeho odolnost a zuřivost je darem jeho válečného boha, Rytíř, ano, snad by mohl mít místo jízdního zvířete spíše průvodce, a moc ideálu je přesně to co k němu sedí, šermíř? ani je to mistr zbraní a odhad boje to by k němu patřilo... atd, atd, atd, nakonec skončím s tím že bude buď umět všechno, nebo budu muset vybírat a jak z tohohle chumlu vybrat... to bude něco, nakonec se uvidí co mi zbyde podle hry :-)
kouba 16.1.2008 15:19  1403
DavecS tím panošem jsem ale nepochopil jak to myslíš.
kouba 16.1.2008 13:56  1402
No, jestli by to šlo, tak si jo, ale já bych šel stejně do gladiátora. Tam se myslím můžeš víc vyřádit. Myslím v boji. Hra postavy je něco jiného.
davec 16.1.2008 13:23  1401
ZeppelinRozhodně Kondotiér + Rytíř. Jezdecké schopnosti nahraď třeba tím, že vytvoříš jeho Panoše (za Oře) a zbylé jezdecké schopností vyměň za spolupráci s ním... To by myslím šlo.
kouba 16.1.2008 12:58  1400
Čauvec Zeppeline. Kondotier je pro to super volba.
Když boha Války, tak jeho boj musí být prostě obřad. Tak to bych zapřemýšlel o Gladiátorovi. Takový boj je pro něj víc než ukojení. Je to pro něj vlastně způsob evangelizace. Proto gladiátor. Možná bych si vzal taky toho rytíře na I. archetyp. Dál by mi přišel v úvahu taky Šermíř. Asi bych to tam naházel v poměru. Něco Kondotiér, 1x ryřír (nebo šermíř, jestli bude tvoje postava mít vyšší Int) a hodně gladiátora. Možná bych dal dokonce přednost gladiátorovi před kondotiérem.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt