Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
merwin 28.3.2006 21:33  142
peca_007: když se na to dívu zpětně, tak je ta finta dosti silná ... holt je musím ještě všechny odzkoušet a na to bohužel není moc času

PardGalen: co si vzpomínám, tak už jsem se s tebou v pár věcech shodl (v minulosti =), ale co se týče fint, tak máš asi pravdu ... ohledně nich se pořád dohadujem
peca_007 28.3.2006 21:29  141
Merwin [133]: Nejak mi prve uniklo, ze se jedna o finty pro sudlice a spol. Potom je ale ta finta s krytem a utokem spise podobna strehu, coz nerikam, ze je spatne. Ovsem aby mohl utocit i kryt, tak tu prevahu potrebuje vzdy. Takhle za -1 k UC a OC ziskam kryt zbrani, to je prilis vyhodne. IMHO
pardgalen 28.3.2006 20:26  140
MerwinNo tak treba pestni stitky se delavali z plechu a myslim ze celokovovy stit take neni nic nedostupneho.

Vyckani - a to si myslim neni zrovna dobre.

Odstup - vypocet navic je proste vypocet navic a navic je tam zbytecny.

No my dva se stejne nikdy neshodneme.
merwin 28.3.2006 20:14  139
PardGalenPřeseknutí: vycházím z toho, že všechny štíty nezávisle na vlikosti jsou ze dřeva, a dle mě by mělo být odděleno, jestli chceš zlomit soupeři kopí, nebo meč
vyčkání: tahle finty je dělaná záměrně obráceně, než je klasický postup souboje a nikomu ji nevnucuji
Odstup:ano, správně, málokdo naběhne na nachystanou zbraň, proto má ten kdo tuto fintu používá bonus a ten druhý zranění. Jinak tuhle fintu mám i pro kopí, ale jelikož lze provádět i se sudlicemi, mám ji zkopírovanou i tam. A dle mě udělat jednou za čas (úroveň) jeden výpočet není nic moc hrozného. Co se týče kam to zranění má jít, tam děkuji, nenapadlo mě to řešit.
merwin 28.3.2006 20:07  138
NigunOdstup: jo, přesně tak ... je to cena za to, že čekáš, až soupeř zaútočí,l pokud se ale blbě odkryje, a ty se rozhodneš fintu přerušit, tak je už docela pozdě z toho útoku to tahat ještě do obrany
Odstup: ono by to tak ve výsledku mělo vycházet, jen jsem chtěl, aby měl bojovník možnost se zlepšovat (v závislosti na tom jak je mrštný) a neměl přesně dán počet lidí
pardgalen 28.3.2006 20:03  137
MerwinPreseknuti zbrane - budes to muse tporovnavat s tabulkou a uz to je krok na vic. Proc to delat slozite kdyz to jde jednoduse? U te finty na zniceni stitu take nic podobneho neni a je jedno jestli ma protivnik pestni stitek nebo pavezu.

Vytrzeni zbrane - odzbrojeni je uz u nekolika zbranovych kategorii a nema cenu to pridelat dalsi, lepsi je vymyslet neco jineho nez jenom kopirovat.

Vyckani a utok - coz o to finty bez prevahy ano, ale aby se bojovnik kryl a nasledne tou zbrani utocil mi prijde divne a nemyslim, ze by to melo jit. Je otazka jak jsou resene ostani strehy, ale myslim, ze nekde se psalo, ze se bojovnik nemuze kryt zbrani.

Odstup - no myslim, ze malokdo si jen tak nabehne na naprazenou zbran, ale budiz. Ovsem tahle finta je jako delana pro kopi a ne pro sudlice. Navic vypocty OBR/2 jsou zbytecne a u toho zraneni neni urceno do jake casti tela. Navic takhle ma bojovnik bonus k OC a utok navic i na nekolik cilu. Kdyby se to predelao jako takove lepsi Zadrzeni, tak by to mohlo byt lepsi.
nigun 28.3.2006 19:53  136
Sudlice a trojzubcePředně chybí (aspoň v edici A) vrh trojzubcem/sudlicí, takže to by se hodilo přidat.

Merwin 127
Pěkné nápady. Pár poznámek:
Vyčkání a útok- znamená to, že když získám převahu a zaútočim, tak se pak nemůžu krýt? (to snad ne:-)))
Odstup: "Takto může bojovník hlídat tolik protivníků, kolik je jeho Obr/2 podle tabulky počtu, vždy aspoň jednoho." Zbytečně složité. Nahradit: "při OBR min. 8 (16) může hlídat i dva (tři)."
baso4 28.3.2006 19:14  135
spisimozno preto, ze pri zasahu tela (aj za pol riadku alebo riadok) si zapises velke zranenie, pripadne krvacanie, ale zasah do ruky alebo do nohy moze sposobit aj vypadnutie zbrane alebo pad...ale co sa tyka realnosti, mas asi pravdu...
spisi 28.3.2006 19:10  134
Dalo by sa dat finty do nejakeho suboru do zahlavia?? Bolo by to celkom uzitocne.

Este ma zaraza vec, preco sa pocita ako najlahsie zranitelne telo a trup. Ked s niekym bojujem tak velka vetsina zasahov su ruky a nohy. Jedinou vynimkou moze byt boj s kordom alebo cisto bodnymi zbranami, avsak prevazna vetsina je secna nebo drtiva ktorej rozmach je akysi obluk.
merwin 28.3.2006 18:51  133
Přeseknutí zbraně:
PardGalen - jedinné co mi přijde trošku složité je výpočet XXX, který je tam jen pro úplnost, většinou se s tím nebudeš muset zabývat.

Vytržení zbraně:
PardGalen - ale psalo se, že chybí finty pro sudlice a tahle k nim IMHO taky patří, tedy jde s nimi taky použít
Raistlin - pro kategorii Beze zbraně, by se něco podobného dalo taky udělat, ale musely by se použít jiné předpoklady

Vyčkání a útok:
PardGalen - právě protože v pravidlech nic podobného není jsem tohle kdysi sepsal, přišlo mi, že sekery (a následně i sudlice) nemají finty bez převahy, tak jsem udělal jednu, na kterou by převaha nebyla potřeba
PECA_007 - tam u té finty je pak následně bonus k útoku, místo toho mám já postih, ale kdyžtak by se tam nějaká malá převaha mohla vyskytnout (i když to pak úplně ruší záměr mé finty)

Odstup:
PardGalen - nevidím důvod proč rušit to automatické zranění, v podstatě při této fintě bojovník místo hodu na útok využívá hodu na obranu, ale má nevýhodu, že neví, jestli soupeř zaútočí, dle mě tedy není chyba, že když soupeř naběhne proti nastavnému kopí, či sudlici že bude automaticky zraněn ... tahle finta byla původně zamýšlena proti jízdě, ale předělal jsem ji i proti pěchotě (proti jízdě by asi bylo mnohem lehčí toho jedoucího koně zasáhnout)
pardgalen 28.3.2006 18:41  132
Finta Odebrani zbrane jiz v pravidlech je.
peca_007 28.3.2006 16:56  131
Merwin [127]: Kryt a utok - podobna finta se tu uz odladila v PJ klubu. je u me na webu. IMHO je na takoouto fintu potreba prevaha 3+. Mrkni na web - link je vedle meho jmena.
raistlin 28.3.2006 16:32  130
Vytržení zbraněMerwin [127]:
Tuto fintu bych urcil jako fintu pri boji beze zbrane.
Byt ji moc nevyuzijes, jelikož pokud budu na nekoho utocit pestmi, tezko bude krýt muj utok zbraní. Spise bude jen uhybat. Ale pokud by k tomu uz doslo tak:
Za prvé bych určil, zda se bude finta používat při obraně či útoku

Při útoku:

- protivník se bude úspěšně krýt svou zbraní (oproti tvému návrhu bych to takto otocil, pokud se vykreje, dotknu se zbrane a mam moznost ji zachytit, pokud se ale nedokaze zbrani vykrýt, s velkou pravdepodobnosti jsem jeho zbran minul a nemam co chytit.)

- bojovník by nedokázal projít o branou protivníka ani kdyby hodil o 6 více (Jak vyplývá z výše napsaneho,protivník se neodkryl a umoznil mi uchopit zbran) Ale tento bod bych asi vynechal

Je-li finta úspěšná, bojovníkovi se podařilo uchopit protivníkovu zbraň, provedou hod na porovnání Sil. Pokud bojovník vyhraje, vytrhne protivníkovy zbraň z rukou.

Za obouruční držení zbraně má protivník při hodu na porovnání bonus +3 k Sil. (Zde ale musi dostat bonus i bojovnik, pokud dokaže uchopit zbran take obouruč. Nenapada me ale jak urcit zda se to povedlo jednou rukou nebo obema)

Vytržení zbraně lze použít v jednom kole jen jednou. Vytrhnout jdou jenom zbraně, u kterých to povolí PJ (třeba u dýky to půjde těžko). - S timto bych souhlasil, ale navic pokud bych umožnil jako PJ uchopit bojovnikovi do ruky meč, dal bych mu dost velky postih pri hodu na porovnani. A to v zavislosti zda použiva nejake rukavice, nebo uchopil ostri jen holyma rukama. V tom pripade by to jeste chtelo doresit zraneni pro bojovnika, jelikož ten se vedome pořeže.
pardgalen 28.3.2006 16:28  128
MerwinPreseknuti zbrane - prilis komplikovane a zbytecne. U finty Rozstepeni stitu se to take neresi.

Vytrzeni zbrane - tohle je uz v pravidlech dvakrat a myslim, ze potreti to jiz byt nemusi.

Vyckani a utok - nesjem si jisty jestli je dobry napad nechat kryt a i utok. Mam pocit ze v pravidlech nic podobneho neni.

Odstup - no kdyby se zrusilo to automaticke zraneni a trochu se to predelo, tak by to bylo fajn.
merwin 28.3.2006 15:17  127
Sudlice a trojzubcePřeseknutí zbraně
Potřebná převaha: 4
Předpoklady: protivník se kryje zbraní, bojovník používá zbraň ze stejného, nebo pevnějšího materiálu
Snadným způsobem jak přemoci protivníka je zbavit jej jeho zbraně. Nejlépe napořád.
V případě, že se protivník kryje zbraní a bojovník ho i přes tento kryt zasáhl, bojovník provede hod na zranění, ale protivník nebude zraněn. Pokud by hod na zranění přesáhl XXX je zbraň zničena.
Jestliže se protivník nekryje zbraní, jednej, jako by šlo o běžný útok zblízka, ovšem s postihem -2 k UČ pro bojovníka.

XXX u jednotlivých materiálů:
Dřevo 8
Bronz 25
Železo, ocel 32

Pro další materiály jde XXX vypočítat pomocí tabulky odolnosti materiálu z PPH str.132
Odolnost -2 = Sil + Zranění zbraně
stZZ= (Sil+Zranění zbraně)/2 (+) (Sil+Zranění zbraně)/2
t(stZZ + 2) = XXX

Vytržení zbraně
Potřebná převaha: -
Předpoklady: 3.stupeň archetypu
Bojovník zachytí soupeřovu zbraň a poté mu ji vytrhne z rukou.
Finta bude úspěšně provedena, pokud nastane nějaká z následujících situací:
- protivník se bude neúspěšně krýt svou zbraní
- bojovníkův protivník se odkryje aspoň o 6
- bojovník úspěšně vykryje svou zbraní protivníkův útok
Je-li finta úspěšná, bojovník protivníka nezraní, ale provedou hod na porovnání Sil. Pokud bojovník vyhraje, vytrhne protivníkovy zbraň z rukou. Za obouruční držení zbraně má protivník při hodu na porovnání bonus +3 k Sil.
Vytržení zbraně lze použít v jednom kole jen jednou. Vytrhnout jdou jenom zbraně, u kterých to povolí PJ (třeba u dýky to půjde těžko).

Vyčkání a útok
Potřebná převaha: -
Předpoklady: 3. stupeň archetypu
Bojovník vyčká, až jeho protivník zaútočí, vykryje útok a zaútočí taktéž.
Díky této fintě bojovník dokáže nejprve vykrýt cizí útok a pak teprve zaútočit. K útoku má ale postihy -1 k UČ a -1 k ZZ. Jestliže bojovník nejprve zaútočí přichází o možnost krytu zbraní v tomto kole, ale postihy mu zůstanou.

Odstup
Potřebná převaha: 1
Předpoklady: 4. stupeň archetypu, protivník v předchozím kole NEzaútočil úspěšně na bojovníka
Bojovník drží soupeře v dostatečné vzdálenosti od sebe, tak aby mu znemožnil průchod.
Bojovník má v tomto kole bonus +3k OČ proti protivníkovi, kterého hlídá. Pokud protivník zaútočí a neuspěje je automaticky zraněn, jako by jej bojovník zasáhl (naběhne na zbraň).
Bojovník v tomto kole nemůže útočit a proti ostatním útokům se smí bránit jen úhybem s postihem –2k OČ.
Takto může bojovník hlídat tolik protivníků, kolik je jeho Obr/2 podle tabulky počtu, vždy aspoň jednoho.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt