Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 22.4.2008 00:15  1571
Taky nezapomente, ze nalozeni zohlednuje (ma zohlednovat) "zpuspob noseni" ... kdyz mam neco v bathu, tak se to (obvykle) pocita min, nez kdyz to mam jenom v ruce (u veci, ktere se pohodlneji nesou v batohu, nez v ruce) ... a vic, nez kdyz si to obliknu (u veci, co se daji obliknout).

A tohle Noseni zbroji (stitu, zbrani, ...) je pak dalsi specializovana vec, kdy si clovek zvykne na nejakou konkretni zatez ... nejaka uleva na miste je. Jestli ma byt ("realisticky") 100%, to fakt nereknu, ale je to tak nejjednodussi.
patches Patches 21.4.2008 22:42  1570
KOUBATenhle problem je IMHO zpusobenej tim, ze nalozeni krome rychlosti ovlivnuje i dalsi fyzicke cinnosti vcetne boje... Tudiz, pokud by byla do nej zapocitavana i zbran a zbroj, byla by vyzbroj postavy zapocitavana do BC, UC i OC vlastne dvakrat - jednou jako nalozeni, podruhe jako pripadny postih za Chybejici silu a u zbroji a stitu jeste jako Omezeni zbroje, potazmo stitu...
Podle me takhle vlastne jsou dva zpusob, jak tohle zohlednit: jedna je pocitat s tim, ze clovek nesouci zbrane a zbroje, k nimz ma Potrebnou silu (tj. nema na ne zadne postihy v boji) je dokaze i nosit tak, ze jej treba pri behu nijak neomezuji (neprilis realisticke ale jednoduche) a druha je pocitat v podstate dvoje nalozeni, prvni "bojove" a druhe "cestovni" - prvni beze zbrane, zbroje a stitu, druhe s nim (realistictejsi ovsem narocnejsi na bookkeeping, na ktery si uz tak tady porad nekdo stezuje)...
kouba 21.4.2008 21:58  1569
Můj názor je takový, že by se to počítat do naložení normálně mělo. Aby zůstalo zachováno to, že barbar beze zbroje s dýkou v ruce by měl šanci utéci stejně silnému válečníkovi (stejné vlastnosti síla, obratnost, dovednosti), který je oblečený v plátové zbroji, má těžký perlík a na zádech (kupříkladu) střední štít štít.
kouba 21.4.2008 21:52  1568
OtázkaJaký je Váš názor na to, že se nezapočítává zbroj do naložení (pokud máte dovednost Nošení zbroje alespoň na prvním stupni? To stejné taky pro nezapočítání hlavní zbraně do naložení? (PPH str.113)
pecka123 21.4.2008 18:42  1567
konečně to tu někdo začal umravňovat
kouba 21.4.2008 18:12  1566
DartMáš pravdu. S tím, že je to bojovnícká schopnost, tak ať tak je. Jen tak mimochodem. Ať sem napíše každý, kdo tu schopnost vrhat s mečem použil. Ve hře, před tím, než začla tahle stupidní debata. Zapojil jsem se do ní taky, tak abyste si nemysleli, že jsem nějak extra osvícený.

ZALÉZÁ TO ALE DO KRAJNOSTI A ZAČÍNÁ TO BÝT VÍC K PLÁČI NEŽ KE SMÍCHU !!!

Berme to tak, jak je to v pravidlech. A žádné úpravy.

Vezmu si fintu vrh se sekyrami=všechny sekyry z klasické tabulky vrhacích zbraní a Rozšíené tabulky vrhacích zbraní, jako by měl chopnost na III = nemá postihy. LEPŠÍ BY BYLO ASI DO PRAVIDEL NAPSAT ..." NEMÁ PŘI VRHU POSTIH ZA CHYBJEJÍCÍ DOVEDNOST"....

Když chce vrhat ostatním, tak ať si vezme Vrhací zbraně. Bodů má na to víc než kdokoliv jiný. Nějaké improvizované zbraně. To je věcí zloděje , resp. jeho schopnosti, tak mu ji nechcte. On taky neumí sesílat blesky.
dart 21.4.2008 10:06  1565
Gran, Davec1. vrh mečom nie je blbosť..
Pri vzdialenosti cca 7,5m (optimálne cca 5m) si ani nestihne uvedomiť, žeby mal začať rotovať. Ak začne, tak ste ho zle hodili ;)
=> je to len vec cviku a znalosti vlastnej zbrane

2. projektil o váhe 0,2kg vs projektil o váhe 1,3kg na vzdialenosti 5m. Čo z toho sa horšie blokuje? Vezmite do úvahy i fakt, že mečom vrhne 1 zo 100 bojovníkov, zatia¾ čo s dýkou 98/100.

3. Chcete používať meče ako vrhacie dýky? Pokojne. Ve¾mi rád vám ako PJ naúčtujem ich cenu, váhu a rozmer. Keby si kroll vzal na meče podobné puzdro ako je tulec pre šípy a mal tam zo desať mečov, nedivil by som sa. Ale nie každý je kroll ;)
(spomenul som vzdialenosť doletu oproti dýke?)

4. ste divný. Prídete na jednu výhodu Bojovníkov oproti bojovníkom a hneď ju chcete anulovať.

5. ...DrD+ je ešte stále fantasy, alebo to prerábate na reál? Aby som vedel či mam začať vyhadzovať mágov a ostrihať schopnosti ostatných povolaní. Ono vojsť po prvý krát do budovy a poznať ju tak, ako by ste tam žili dlhé roky, je tiež zaujímavé (a väčšia konina ako to, čo tu riešite vy...).
Prípadne v reči Bojovníkov by sme zrejme mali zrušiť i Veterný sek... kto to kedy videl, aby vzduch od zbrane zraňoval.
davec 20.4.2008 22:29  1564
GranTo že to je blbost, v tom s tebou souhlasím. Nicméně nesouhlasím s tím, že tuhle blbost zvládne jem válečník s fintou pro danou kategtorii zbraní. Celou dobu se hádám o to, že když někdo umí házet vrhacími zbraněmi, tak umí házet i těmito improvizovanými (už ti je prostě jedno, jestli hážeš kámen "clasic" nebo dlažební kostku). A naopak válečník s fintou pro vrh seker bude umět házet i sekerami vrhacími.

To je ale až ta druhá věc. Ten hlavní spor je o to, zda měče mají mít nejvyšší útočná čísla (za všech zbraní!!!) pro vrh. Já si to nemyslím (nezkoušel jsem to - takřka celý víkend u nás pršelo a tak jsem to neprubl), ale je tu spousta lidí co si myslí, že je to správně.
davec 20.4.2008 22:21  1563
KlimbingZatím jen u nekvalitních a "odlehčených" (tedy u zbraní, u nichž je potřebná síla o 1-2 nižší, než je v pravidlech) zbraní. A to to beru stejně jako obranu hraničáře lukem při Střelbě v boji III. Pokud mě někdo začne vrhat nevrhacími zbraněni, tak budu řešit i to (a nejspíš stejně - v závislosti na zbrani).
klimbing 20.4.2008 18:33  1562
Když se tu řešilo, že by se meč při hodu pravděpodobně poškodil, tak mě napadlo...jak řešíte šanci na poškození zbraně a její ztupení?
gran 19.4.2008 17:08  1561
Házet mečem, řemdihem apod. je blbost.

A proto to umí pouze jedno povolání - a ještě k tomu na to musí mít fintu.

A když už je to takhle podmíněné, proč to neudělat účinné? Přecijen... řekněte mi, jak snadno se leze po stropě .) A jak snadno to dovede zloděj... hehe .)) (A taky na to potřebuje dovednost)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 19.4.2008 13:38  1560
PS +2 = u pasu nebo na zádech můžeš mít třeba tři, čtyři.

A rozdíl tam je. Vrhací zbraně se vrhají "před" bojem, meč obvykle až v nouzi nebo "po" boji.
davec 19.4.2008 13:03  1559
CelebrindolNa tom, že je to nejspíš myšleno jako finta na závěr, kdy protivník prchá, nebo jako nouzovka, kdy bojovník potřebuje někoho sundat a ví že k němu nedostane, se asi shodneme všichni, ale přesto nevidím důvod, proč by pro to měl mít meč lepší parametry, než ta válečná vrhací sekera, která se mu houpe u pasu.

Srovnání:
Barbarský meč: PS +10, Útočnost 4, Zranění +5, Dostřel +8
Válečná vrhací sekera: PS +2, Útočnost 1, Zranění +5, Dostřel +16

Čili z hlediska postavy se silou 10, která nepotřebuje vrhat dál než na 5m je zbytečné sebou pro podobné příležitosti tahat podobné zbraně poslední záchrany, jako jsou malé vrhací zbraně na krátkou vzdálenost.
celebrindol 19.4.2008 12:07  1558
Meč se může vrhnout stejně většinou jen jedenkrát za boj, takže si s tím stejně nikdo příliš nepomůže. Řekl bych, že vrhací parametry u nevrhacích zbraní jsou uvedeny hlavně pro účely vrhacích fint.

A nebo že by si bojovník koupil deset vrhacích mečů? Tohle asi není příliš reálný příklad, stejně na to nebude mít a stejně to neunese.

Je to spíš jen jakási nouzovka, kdy bojovník vrne meč po svém protivníkovi, kterého už nemůže dohonit. A buď ho poslední ranou zasáhne a nebo protivník uteče.
zeppelin 19.4.2008 11:24  1557
Myslím že kdejaký naštvaný sedlák může postavám předvést jaký je rozdíl mezi vrženým mečem a takovými vidlemi.

Hodit meč, řemdih atd je docela hloupost, jednak nejsou vyvážené takže buď jim dáte rotaci, což znamená že se s nimi hůř trefíte (mluvím o delších zbraních meč a dále) jelikož jim musíte dát buď vertikální rotaci (úhyb je jako u jakékoliv jiné pomalu letící zbraně) nebo horizontální (v tom případě je velmi jednoduché hodit předmět jiným směrem, zpravidla více po směru pohybu vrhající ruky). Pokud takovýmto zbraním rotaci nedáte tak poletí po dosti náhodné trase s neúmyslnou rotací v několika osách. u vrhu je dost důležitá jedna věc a to TĚŽIŠTĚ.

Mečem klidně házej, pokud má něco jako kronďáka tak se mu nic nestane, se svým jsem to kdysi zkoušel, nemám ani fintu ani sílu, následkem čehož jsem si při několika prvních pokusech málem urazil hlavu.

Hodit meč je snadné, nic moc na to nepotřebujete, stačí když ho rozumě unesete, hodit meč tak aby dopadl tam kam chcete je také sranda, několikrát jsme aplikovali na vystoupení při hraní "zásahu", hodit meč tam kam chcete aby dorazil na místo ne jako odložený předmět ale jako nebezpečná zbraň chce sílu šikovnost a dost štěstí.

A pokud má být cíl v menší než devadesáti stupňové výseči tak doufejte že je štěstěna při vás jinak to bude klasická scena "grrrrhááááá"........"žbluňk"...."ehm... ještě něco budete předvádět nebo už vás můžeme zatknout pane velký bojovníku?"

A pokud jde o konkrétní případ meč, je zde vyjímka a to různé verze obouručáku s předzáštitou, takovéto zbraně lze vrhat podobně jako kopí, sice na kratší vzdálenost (na delší se projeví odlišné těžiště) ale lze to (testováno)

A teď mě můžete proklínat urážet vysmívat se mi za to jak si několikráte odporuji ale u kvéru jakým meč je je prostě až moc promněných než aby se dalo říci "vrhá se s ním dobře/špatně" prostě jednou tak a jednou tak :-)

ps: zkoušeli jste někdo hledat jeden-a-půlku meč, v noci v lese?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt