Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peepa PEEPA 1.5.2008 18:39  1611
xkiv:
Asi podle archetypu na nejvyssim stupni...

all:
Ja hraju barbara (horalka) a teda je to bida. Na tech nizsich urovnich si pripadam jen jako boxovaci pytel a postava jde brzy do kolen... paradoxne je to tak, ze nejdriv jdou do kolen vzdycky valecnici.
Kdyz jsme naposled hrali, tak to bylo, ze vepredu stal trpaslik bijec. Po par kolech KO. Pak nastoupila na radu moje barbarka horalka. Vydrzela o neco vic, pak taky KO.
Vzhledem k tomu, kdyz vzad stoji zlodeji a hranicari a davaji srovatelne DMG na dalku, jako bojovnici na blizko, tak je to ponekud smutne...

V normos DrD proste valecnik na blizko dal prumerne vetsi pecku nez hrana na dalku (nebudeme-li pocitat extremy mnoha sestek).

Improvizovane souboje jsme zkouseli. Bojovnik (uz nevim jakej archetyp) versus Theurg. Na stejne urovni (8+-). Boj tvari v tvar. Vyhral Theurg.
WTF?
xkiv 1.5.2008 18:01  1610
KOUBA
Njn. Tu gladiátora by to byla zrč, kvůli smyslům. U rytíře nejspíše charisma. Bijec. Ten je hodně o vůli.


No a ted premejslej o tom, jak spocitat BC u bojovnika, ktery ma vic archetypu (klidne vsechny).
kouba 1.5.2008 17:03  1609
WolfiNjn. Tu gladiátora by to byla zrč, kvůli smyslům. U rytíře nejspíše charisma. Bijec. Ten je hodně o vůli. Tam by to zase bylo aby jej jen tak něco nerozjázelo a neztatil nervy.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.5.2008 16:29  1608
KOUBAHm, a co takový bijec (který nemyslí vůbec), rytíř (který jedná dle srdce) či gladiátor (kde to je IMO čistá Obr)?

Ano, třeba kondotiér či šermíř by zvážit šli... ale nemyslím, že je to tak výrazné (a i kdyby, tak tam spíš dám Inteligenci, než Vůli)
darken 1.5.2008 16:21  1607
Dík za odpověď. Je to škoda původně jsem plánoval, že bych čas od času někoho při svém klasickém útoku ještě pěkně nakop nebo mu dal hlavičku, ale co se dá dělat…

PEEPA
S tou obratností to tak hrozné není právě, že BČ bojovníka vychází jen z obratnosti to docela de. Navíc síla není všechno. Momentálně hraji za archetyp gladiátor / bijec a světe div se mám vždy o něco víc v obratnosti než v síle. Ono ta síla zas tak výhodná není a žádný archetyp jí přímo nevyžaduje. Tím chci říct, že pokud se rozhodne elf, že bude bojovat jako bijec taky to pude.
xkiv 1.5.2008 13:00  1606
KOUBANa druhou stranu, ciste Boj=Obr *umoznuje* bojovnikum nejvetsi narust BC ze vsech povolani.
Bojovnik *muze* mit +4 za 6 urovni (kdyz bude maxovat Obr)
Zlodej *musi* mit +3 za 6 urovni
ostatni *muzou* mit +3.5 za 6 urovni (maxovat Obr + prislusnou druhou vlastnost)
No, neni to moc ... na druhou stranu, kdyz bude zvysovat Sil, tak si muze dovolit (se stejnym/mensim/zadnym postihem) tezsi zbran (s vetsi Delkou), coz se taky projevi na BC.
kouba 1.5.2008 12:42  1605
Tak se tak dívám, že všechna povolání mají hodnotu BČ odvozenou ze dvou Vlastností. Nejlépe pak z jedné hlavní a z jedné vedlejší (vím, není to tak u zloděje).

Navrhuji proto, aby se Bojovníkům započítávala jako druhá vlastnost Vůle.

V PPH výslovně stojí: " Boj postavy teda bude záviset na Obratnosti a na jiné vlastnosti, která se pro jednotlivá povolání liší." Ano, dále je napsáno, že u Bojovníka je to jen Obratnost.

Já bych to odůvodnil tak, že Vůle v Boji je pro Bojovníka důležitá proto, aby dokázal chladně během boje přemýšlet. Zkrátka, aby jen tak zběsile neposkakoval po bojišti a nemlátil kolem sebe. 1 Vlastnost je docela velký handicap.
peepa PEEPA 1.5.2008 12:06  1603
BouchiVzhledem k pomerne vysokym cislum prevahy/odkryti nejsou finty zas tak jednoduche, jak by se mohlo zdat... (alespon teda ja mam ten pocit). Ty Lesky navic maji tusim dost vysoke stupne archetypu, takze se pohybujeme na docela vysokych urovnich...
Boj je zase komplet od obratnosti, kterou bojovnici zas tak namakanou nemaji... takze tezsi ziskat prevahu...
xkiv 1.5.2008 12:06  1602
BouchiVicenasobne utoky jsou az na velmi vysokych urovnich ...

V kazde kategorii jsem si nasel par zajimavych fint, ale vetsina mi pripada zbytecna - k tomu, abych je mohl provest, potrebuju prevahu - to znamena, ze asi budu mit vyrazne vyssi Obr - to znamena, ze budu mit i vyssi UC a OC - a nektere finty se tim stavaji velmi neatraktivni.
xkiv 1.5.2008 12:02  1601
DavecAle tyhle argumenty plati pouze v ramci jedne cinnosti boj :)

Jine argumenty:
1) v prirucce bojovnika se pise, ze muze vykonavat jednu *jinou* cinnost s volnym soustredenim (coz se da interpretovat tak, ze tato jina cinnost nemuze byt boj)
2) nedaji se (nemely by se dat?) soucasne vykonavat takove cinnosti, ktere jsou navzajem v primem rozporu (v PPH je tohle uvedene jenom pro automaticke cinnosti). Dve ruzne bojove cinnosti budou vyzadovat, abych byl v jeden okamzik na dvou ruznych mistech (zvlast pokud chci v kazdem z nich provest utok), takze to nejde.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.5.2008 12:02  1600
Vicenasobne utoky/obrany?
Kruhovy rez, Kruzny kryt, Virivy utok, Pohotove kryti, Leks mesicni cepele, Lesk tisice cepeli, Dvojsek, Mlat, Mistrovske kryti holi, ...
peepa PEEPA 1.5.2008 11:57  1599
Ono vubec ten boj neni kdovijak silnej. Ty finty jsou dost casto vicemene k nicemu. Postihy za chybejici silu jsou taky minimalni, takze ve finale se nevyplati hrat bojovnika, kdyz jina povolani dokazi bojovat taky slusne a k tomu maji spoustu dalsich schopnosti...
Alespon nejake vicenasobne utoky/obrany by to prece jen imho chtelo...
davec 1.5.2008 09:10  1598
DarkenObávám se, že to možné není. Vím na co narážíš, že pokud je pro bojovníka boj jen činností s volným soustředěním, může k němu dělat další činnost s volným soustředěním.

1. Jednou zbraní nemůžeš zaútočit 2x (PPH str. 95 - Kola boje - poslední odstavec "Proto uvažujeme, že většina bojových činností trvá právě celé kolo").

2. Boj dvěma zbraněmi nepřidá žádný útok, druhou zbraní se můžeš vlastně jen krýt (PPH str. 107 - Boj dvěma zbraněmi - druhý odstavec "Boj se dvěma zbraněmi postavě nepřidá žádný útok navíc"
darken 1.5.2008 08:24  1597
Volné soustředěníZdravím chtěl bych se zeptat jaký je váš názor na pravidlo bojovníka ohledně volného soustředění. Čistě teoreticky by totiž mělo jít dle tohoto pravidla od 5 úrovně bojovat dvěma zbraněmi současně.

Jestli jsem toto pravidlo pochopil správně tak můžu za předpokladu, že mám dvě zbraně takto zaútočit během jednoho kola na dva soupeře či na jednoho dvakrát a jediné omezení je dosah zbraně. Zajímalo by mě jestli to takto někdo z vás hraje případně jak jste si toto pravidlo upravily.
pecka123 24.4.2008 15:44  1596
ono s tím zraněním je to takové celkově divné...co tím měli autoři na mysli, když zavedli hodnotový součet????

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt