Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 1.5.2008 21:17  1619
JenaVy jste v te vasi druzine samy vychytany homerule. A to bez jakekoliv urazky :-)
jena 1.5.2008 21:11  1618
Boj u bojovníkaMy jsme zavedli homerule, že bojovníkům se BČ počítá jako (Sil + Obr)/2.

Není tam sice možnost nejrychlejšího růstu, jako když se počítá jen z obratnosti, na druhou stranu jsou to obě hlavní vlastnosti, takže vždy se aspoň jedna zvedá.
Navíc je už nemusí štvát, že když zvedají sílu (což občas musí, aby mohli mít aspoň trochu lepší zbraň), tak zůstávají hodně pomalí.
A docela nám to vyhovuje.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.5.2008 20:34  1617
No, pokud chceš srovnávat v rámci jednoho herního stylu, tak musíš srovnávat stejný věci. Dobrý PJ si dá vždycky pozor, aby jeho družina nebyla napůl powerplay a napůl roleplay (respektive to může nastat, ale většinou se jedna strana dost rychle vyeliminuje).
peepa PEEPA 1.5.2008 20:31  1616
Sry, jen jsem odpovidal...
kouba 1.5.2008 20:30  1615
PEEPATady na Lopuchu se snažíme řešit sporné otázky pravidel. Ne shazovat DrD+.
peepa PEEPA 1.5.2008 19:59  1614
RP bojovnik proti powerplay theurgovi.

DrD+ mi prijde jako strasnej powerplay.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.5.2008 19:17  1613
Na 8. proti theurgovi prohrál tváří v tvář? Bez toho, aby theurg sesílal? Jak toho bojovníka stavíte, probůh?
xkiv 1.5.2008 18:45  1612
PEEPA
Asi podle archetypu na nejvyssim stupni...

Ale no tak. Postoupim o dve urovne a najednou se mi zmensi BC, protoze se mi (nevyhodne) zmenil archetyp s nejvyssim stupnem?
Kdyz uz, tak podle archetypu, podle ktereho vychazi nejvic, bych dal.
peepa PEEPA 1.5.2008 18:39  1611
xkiv:
Asi podle archetypu na nejvyssim stupni...

all:
Ja hraju barbara (horalka) a teda je to bida. Na tech nizsich urovnich si pripadam jen jako boxovaci pytel a postava jde brzy do kolen... paradoxne je to tak, ze nejdriv jdou do kolen vzdycky valecnici.
Kdyz jsme naposled hrali, tak to bylo, ze vepredu stal trpaslik bijec. Po par kolech KO. Pak nastoupila na radu moje barbarka horalka. Vydrzela o neco vic, pak taky KO.
Vzhledem k tomu, kdyz vzad stoji zlodeji a hranicari a davaji srovatelne DMG na dalku, jako bojovnici na blizko, tak je to ponekud smutne...

V normos DrD proste valecnik na blizko dal prumerne vetsi pecku nez hrana na dalku (nebudeme-li pocitat extremy mnoha sestek).

Improvizovane souboje jsme zkouseli. Bojovnik (uz nevim jakej archetyp) versus Theurg. Na stejne urovni (8+-). Boj tvari v tvar. Vyhral Theurg.
WTF?
xkiv 1.5.2008 18:01  1610
KOUBA
Njn. Tu gladiátora by to byla zrč, kvůli smyslům. U rytíře nejspíše charisma. Bijec. Ten je hodně o vůli.


No a ted premejslej o tom, jak spocitat BC u bojovnika, ktery ma vic archetypu (klidne vsechny).
kouba 1.5.2008 17:03  1609
WolfiNjn. Tu gladiátora by to byla zrč, kvůli smyslům. U rytíře nejspíše charisma. Bijec. Ten je hodně o vůli. Tam by to zase bylo aby jej jen tak něco nerozjázelo a neztatil nervy.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.5.2008 16:29  1608
KOUBAHm, a co takový bijec (který nemyslí vůbec), rytíř (který jedná dle srdce) či gladiátor (kde to je IMO čistá Obr)?

Ano, třeba kondotiér či šermíř by zvážit šli... ale nemyslím, že je to tak výrazné (a i kdyby, tak tam spíš dám Inteligenci, než Vůli)
darken 1.5.2008 16:21  1607
Dík za odpověď. Je to škoda původně jsem plánoval, že bych čas od času někoho při svém klasickém útoku ještě pěkně nakop nebo mu dal hlavičku, ale co se dá dělat…

PEEPA
S tou obratností to tak hrozné není právě, že BČ bojovníka vychází jen z obratnosti to docela de. Navíc síla není všechno. Momentálně hraji za archetyp gladiátor / bijec a světe div se mám vždy o něco víc v obratnosti než v síle. Ono ta síla zas tak výhodná není a žádný archetyp jí přímo nevyžaduje. Tím chci říct, že pokud se rozhodne elf, že bude bojovat jako bijec taky to pude.
xkiv 1.5.2008 13:00  1606
KOUBANa druhou stranu, ciste Boj=Obr *umoznuje* bojovnikum nejvetsi narust BC ze vsech povolani.
Bojovnik *muze* mit +4 za 6 urovni (kdyz bude maxovat Obr)
Zlodej *musi* mit +3 za 6 urovni
ostatni *muzou* mit +3.5 za 6 urovni (maxovat Obr + prislusnou druhou vlastnost)
No, neni to moc ... na druhou stranu, kdyz bude zvysovat Sil, tak si muze dovolit (se stejnym/mensim/zadnym postihem) tezsi zbran (s vetsi Delkou), coz se taky projevi na BC.
kouba 1.5.2008 12:42  1605
Tak se tak dívám, že všechna povolání mají hodnotu BČ odvozenou ze dvou Vlastností. Nejlépe pak z jedné hlavní a z jedné vedlejší (vím, není to tak u zloděje).

Navrhuji proto, aby se Bojovníkům započítávala jako druhá vlastnost Vůle.

V PPH výslovně stojí: " Boj postavy teda bude záviset na Obratnosti a na jiné vlastnosti, která se pro jednotlivá povolání liší." Ano, dále je napsáno, že u Bojovníka je to jen Obratnost.

Já bych to odůvodnil tak, že Vůle v Boji je pro Bojovníka důležitá proto, aby dokázal chladně během boje přemýšlet. Zkrátka, aby jen tak zběsile neposkakoval po bojišti a nemlátil kolem sebe. 1 Vlastnost je docela velký handicap.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt