Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Modrá je dobrá
zelená je lepší
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
1.5.2008 22:00
1625
xKiv
Co to tu prosímtě pořád blábolíš s těma zbraněma. Kde jsi na tom byl:
například u obouručních zbraní to neplatí. Lehká hůl (sil -1/délka 3)
Kovová hůl (sil +5/délka +4) ostatní se hodí leda tak pro jízdu. Obouruční zbraně z kategorie Řemdihy mají všechny délku +4.
U jednoručních je to tak platí. Rozhodně ne tak, že zbraň, která potřebuje o 2 větší sílu má o 1 větší soubojový dosah.
1.5.2008 21:56
1624
Davec
To samozřejmě ano. Já jen poukazuju na tuto skutečnost.
1.5.2008 21:29
1623
KOUBA
Áha, máš pravdu, nicméně Zručnost není pro nestřílejícího zloděje tak moc důležitá pro souboj. Alespoň ne v takové míře jako Síla pro válečníka.
1.5.2008 21:23
1622
Jena
To co?
Ja kdyz si zvedam Silu, tak mi za kazde dve zvednuti stoupne BC o 1, protoze mam zbran, ktera ma velkou PS.
(A kdyz ne, tak si zvedam Obr, a to mi BC stoupne o 1 za *kazde* zvednuti)
Nene, zrovna Sila podle me neni nejrozumnejsi vlastnost pro prime zapocitavani do Boje, kdyz uz se do BC promita jinak.
1.5.2008 21:20
1621
Davec
1) I zloděj má 2 vlastnosti hlavní
2) Už asi několik příspěvků jsem taky navrhoval vůle + obratnost, ale nesetkalo se to s velkým pochopením.
1.5.2008 21:19
1620
Jena
No, ale to máte kombinované obě hlavní vlastnosti, čili zase bojovníka dáváte do zvláštní kategorie.
Už před nějakou dobou jsem navrhoval Obratnost/Vůle. A to z toho důvodu, že vůle se hodí všem bojovníkům (kvůli přemáhání bolesti atd.), čili je to pro ně výhodnější než jiné vlastnosti, byť by se k některým archetypům hodilo něco jiného.
1.5.2008 21:17
1619
Jena
Vy jste v te vasi druzine samy vychytany homerule. A to bez jakekoliv urazky :-)
1.5.2008 21:11
1618
Boj u bojovníka
My jsme zavedli homerule, že bojovníkům se BČ počítá jako (Sil + Obr)/2.
Není tam sice možnost nejrychlejšího růstu, jako když se počítá jen z obratnosti, na druhou stranu jsou to obě hlavní vlastnosti, takže vždy se aspoň jedna zvedá.
Navíc je už nemusí štvát, že když zvedají sílu (což občas musí, aby mohli mít aspoň trochu lepší zbraň), tak zůstávají hodně pomalí.
A docela nám to vyhovuje.
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
1.5.2008 20:34
1617
No, pokud chceš srovnávat v rámci jednoho herního stylu, tak musíš srovnávat stejný věci. Dobrý PJ si dá vždycky pozor, aby jeho družina nebyla napůl powerplay a napůl roleplay (respektive to může nastat, ale většinou se jedna strana dost rychle vyeliminuje).
PEEPA
1.5.2008 20:31
1616
Sry, jen jsem odpovidal...
1.5.2008 20:30
1615
PEEPA
Tady na Lopuchu se snažíme řešit sporné otázky pravidel. Ne shazovat DrD+.
PEEPA
1.5.2008 19:59
1614
RP bojovnik proti powerplay theurgovi.
DrD+ mi prijde jako strasnej powerplay.
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
1.5.2008 19:17
1613
Na 8. proti theurgovi prohrál tváří v tvář? Bez toho, aby theurg sesílal? Jak toho bojovníka stavíte, probůh?
1.5.2008 18:45
1612
PEEPA
Asi podle archetypu na nejvyssim stupni...
Ale no tak. Postoupim o dve urovne a najednou se mi zmensi BC, protoze se mi (nevyhodne) zmenil archetyp s nejvyssim stupnem?
Kdyz uz, tak podle archetypu, podle ktereho vychazi nejvic, bych dal.
PEEPA
1.5.2008 18:39
1611
xkiv:
Asi podle archetypu na nejvyssim stupni...
all:
Ja hraju barbara (horalka) a teda je to bida. Na tech nizsich urovnich si pripadam jen jako boxovaci pytel a postava jde brzy do kolen... paradoxne je to tak, ze nejdriv jdou do kolen vzdycky valecnici.
Kdyz jsme naposled hrali, tak to bylo, ze vepredu stal trpaslik bijec. Po par kolech KO. Pak nastoupila na radu moje barbarka horalka. Vydrzela o neco vic, pak taky KO.
Vzhledem k tomu, kdyz vzad stoji zlodeji a hranicari a davaji srovatelne DMG na dalku, jako bojovnici na blizko, tak je to ponekud smutne...
V normos DrD proste valecnik na blizko dal prumerne vetsi pecku nez hrana na dalku (nebudeme-li pocitat extremy mnoha sestek).
Improvizovane souboje jsme zkouseli. Bojovnik (uz nevim jakej archetyp) versus Theurg. Na stejne urovni (8+-). Boj tvari v tvar. Vyhral Theurg.
WTF?
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt