Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.5.2008 06:24  1630
Bouchiproc? mám postih -2 ke strelbe a kryt se muzu s prislusnou dovednosti pomalu lip jak s mecem. 2+px muze byt 5. To je sluzny kryt a -2 k strelbe preziju.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 2.5.2008 06:15  1629
XXX [1628]: Ja bych rekl, ze Darkenovi slo o boj tvari v tvar, takze na hranicare s lukem zapomen.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.5.2008 06:07  1628
Darken 1607 - nej bč: to nemate hranicare? ten si pocita 2xpx (luk) se schopnosti a muze mit zaklad okolo 15, bojovnik asi 11 a bojovy hranicar 13. Prece jen muze zvedat sil a obr zaroven + skryte veci a tim ma i nej krochacku. (pro zlodeje platí co pro hranicare, bez skrytych veci).

Pocital sem ur okolo 10. Smutné.
xkiv 1.5.2008 22:36  1626
KOUBAZkus se nejdriv podivat, co se vsechno pocita do BC - a kvuli cemu z toho se muze BC zvednout o 1 za kazde +2 do Sily.
Napoveda: neni to o *vymene* zbrane
...

Jasne, at si vezmu jakoukoli zbran, tak mi se zvedanim Sily nebude BC rust porad - ale kdyz si vezmu dostatecne tezkou (a necham si ji), tak je mi nejakou dobu skoro jedno (z hlediska BC), jestli si zvedam Sil nebo Obr.
Ostatni povolani maji *stejny* vztah mezi Sil, zbrani a BC.

Vy proste jenom chcete, abyste se nemuseli rozhodovat mezi Sil a Obr.
kouba 1.5.2008 22:00  1625
xKivCo to tu prosímtě pořád blábolíš s těma zbraněma. Kde jsi na tom byl:
například u obouručních zbraní to neplatí. Lehká hůl (sil -1/délka 3)
Kovová hůl (sil +5/délka +4) ostatní se hodí leda tak pro jízdu. Obouruční zbraně z kategorie Řemdihy mají všechny délku +4.
U jednoručních je to tak platí. Rozhodně ne tak, že zbraň, která potřebuje o 2 větší sílu má o 1 větší soubojový dosah.
kouba 1.5.2008 21:56  1624
DavecTo samozřejmě ano. Já jen poukazuju na tuto skutečnost.
davec 1.5.2008 21:29  1623
KOUBAÁha, máš pravdu, nicméně Zručnost není pro nestřílejícího zloděje tak moc důležitá pro souboj. Alespoň ne v takové míře jako Síla pro válečníka.
xkiv 1.5.2008 21:23  1622
JenaTo co?
Ja kdyz si zvedam Silu, tak mi za kazde dve zvednuti stoupne BC o 1, protoze mam zbran, ktera ma velkou PS.
(A kdyz ne, tak si zvedam Obr, a to mi BC stoupne o 1 za *kazde* zvednuti)

Nene, zrovna Sila podle me neni nejrozumnejsi vlastnost pro prime zapocitavani do Boje, kdyz uz se do BC promita jinak.
kouba 1.5.2008 21:20  1621
Davec1) I zloděj má 2 vlastnosti hlavní

2) Už asi několik příspěvků jsem taky navrhoval vůle + obratnost, ale nesetkalo se to s velkým pochopením.
davec 1.5.2008 21:19  1620
JenaNo, ale to máte kombinované obě hlavní vlastnosti, čili zase bojovníka dáváte do zvláštní kategorie.
Už před nějakou dobou jsem navrhoval Obratnost/Vůle. A to z toho důvodu, že vůle se hodí všem bojovníkům (kvůli přemáhání bolesti atd.), čili je to pro ně výhodnější než jiné vlastnosti, byť by se k některým archetypům hodilo něco jiného.
kouba 1.5.2008 21:17  1619
JenaVy jste v te vasi druzine samy vychytany homerule. A to bez jakekoliv urazky :-)
jena 1.5.2008 21:11  1618
Boj u bojovníkaMy jsme zavedli homerule, že bojovníkům se BČ počítá jako (Sil + Obr)/2.

Není tam sice možnost nejrychlejšího růstu, jako když se počítá jen z obratnosti, na druhou stranu jsou to obě hlavní vlastnosti, takže vždy se aspoň jedna zvedá.
Navíc je už nemusí štvát, že když zvedají sílu (což občas musí, aby mohli mít aspoň trochu lepší zbraň), tak zůstávají hodně pomalí.
A docela nám to vyhovuje.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.5.2008 20:34  1617
No, pokud chceš srovnávat v rámci jednoho herního stylu, tak musíš srovnávat stejný věci. Dobrý PJ si dá vždycky pozor, aby jeho družina nebyla napůl powerplay a napůl roleplay (respektive to může nastat, ale většinou se jedna strana dost rychle vyeliminuje).
peepa PEEPA 1.5.2008 20:31  1616
Sry, jen jsem odpovidal...
kouba 1.5.2008 20:30  1615
PEEPATady na Lopuchu se snažíme řešit sporné otázky pravidel. Ne shazovat DrD+.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt