DarkenPockej, mam pocit, ze pletes dohromady dva ruzne navrhy ...
1) v [1667] jsem (skoro) jenom interpretoval uz existujici pravidla.
Podle nich urcite muzu rict "pokud mi nahodou celkove vyjde vic nez X, tak si budu pocitat jenom X". (akorat to ted nemuzu najit a mam pocit, ze jsem si to s necim spletl).
Druha vec, ktera je v pravidlech podchycena, je podminovani bojovych akci (kdyz bude utocit, tak ja taky). To ovsem neni nutne "cekani" ...
No a protoze jsou v tom blechy (dva na sebe navzajem cekajici, ...), tak jsem se v [1668] pokusil misto toho upravit tu fintu tak, aby uz pri jejim pouziti nebylo (tak) "nevyhodne" mit velky hod na boj.
Tam taky odpada deadlock - kdyz tu fintu pouzijou dva na sebe navzajem, tak nemuze ani jeden z nich zautocit, protoze aby mohl zautocit jeden, tak musi nejdriv zautocit druhy (a naopak).
Nebo v případě, že jeden z nich by se vzdal započtení hodu (Jak jsi psal, že to lze což je pro mě novinkou.)
WTF? Kde? Myslis tohle?
2) pockam na nej = mam stejny hod na boj
Tam mi samozrejme vypadlo, ze tohle taky plati jenom smerem dolu (pokud mi padlo vic nez jemu, tak si to zkrouhnu, pokud mi padlo min, tak mam holt smulu). |