Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 30.6.2008 20:21  1709
xKivno jasně ;-) (5,6 se zaokrouhlujenahoru)
xkiv 30.6.2008 15:34  1708
ITYM 5 m, tam je +3 na UC .. na 6 m je jenom +0 :) [hranice je 560 cm]
pecka123 29.6.2008 19:22  1707
Doporučuju přepočítat na vzdálenost 6 m. To zase skoro není šance uhnout.
xkiv 29.6.2008 16:40  1706
Zase kdyz budou strelci tak silny, ze budou pravidelne trefovat uhybajici cile uz na 20 metru, tak by nejspis vsichni hrali strelce, protoze k boji TvT by se dostaly uz jenom jehelnicky ...
anonym 29.6.2008 15:43  1705
Střelec.No obávám se že pokud mu nedáte nějaké HODNĚ vysoké bonusy,nebo HODNĚ silné schopnosti,tak to bude jednoznačně nejslabší bojovnický archetyp,protože střelba je v DRD+ obecně VELMI slabá.Střelecké útoky nejsou vůbec nebezpečné, protože střelám se dá celkem bez problémů uhýbat. Vzhledem k postihům, jaké má střílející, je šance na uhnutí celkem vysoká.např.Typický střelec na první úrovni: UČ +3. Typický obránce na první úrovni: OČ +1. Střílí na 22 metrů, obránce se pohybuje chůzí = 3-6-2 = -5 + 2k6. Obránce +1 + 2k6.Útočník má slušnou šanci se trefit, kdyby o něm obránce nevěděl,ale obránce mu v pohodě uhne.Takže pokud chcete aby ten Střelec k něčemu vůbec byl krom nošení nákladu,měli byste mu především HODNĚ zvednout šanci na zásah.
romik 18.6.2008 17:21  1704
Ano, válečník ve zbroji sázen na horší zbraně a zborje svých protivníků.

Čím mu měli prorazit plátovou zbroj? Imho není problém v pravidlech pro jízdní boj, ale v tom, že každý bojovník má plátovou zbroj - Fantasy lidem nasadila do hlavy brouka ve formě nošení, spaní a dělání jiných věcí v plátových zbrojích...A proto najednou jízdí zápas nemá uplatnění.

Nevím, jestli rytíř někdy pobil sto pěšáků a není to jen středověké vyprávění, ale pokud ho nestrhli nebo jinak nedostali z koně - nebylo moc šancí, jak ho vyřadit z bitvy.

Prudký nájezd je hlavně o rozprášení a rozdělení - rozhodí se obranná linie nepřátel a vlastní pěšáci nebojují proti sevřenému šiku, ale jen proti skupinkách otřesených bulánků...
envec 18.6.2008 13:58  1703
BouchiJo to jo, ale teď jsem si uvědomil že je zase omezen a nemůže využívat všech fint :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 18.6.2008 13:37  1702
To je sice fakt, ale válečník na koni uprostřed pěšáků opravdu sázel spíš na to, že jejich zbraně budou horší něž jeho zbroj, a že ho nezvládnou s ní stáhnout.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.6.2008 13:35  1701
Co se naprahu tyce - zas na druhe strane muzes zapojit gravitaci.
envec 18.6.2008 13:22  1700
HecrasO vycvičenosti pěšáka a rytíře ve středověku nemá smysl mluvit. Spíše to chce porovnat vycvičeného bojovníka-pěšáka a vycvičeného bojovníka-jezdce.

S tím nápřehem souhlasím s Wolfi. Jednoručně do toho nemůžeš zapojit boky a obouruč se ti jedna z rukou zasekne o tělo.
xkiv 18.6.2008 12:32  1699
Rychlost postava vs. kun: jenze postava nese jenom svoji vystroj a vyzbroj, zatimco kun nese navic i tu postavu - coz se promitne prakticky u kazdeho kone drastickym snizenim (pohybove) rychlosti ... takze ve vysledku bude nejspis nakonec furt rychlejsi samotna postava.

tabulky odkryti: taky nezapominejte na to, ze i kdyz zasahnete jezdce (v sedle) do nohy, tak to bude mit trochu jiny efekt, nez kdyby stal na zemi (asi ho neslozite na zem)

najezd: taky jsem nabyl dojmu, ze je to (historicky) spis o rozpraseni nez drtivem zasahu.
A kdyz kun najizdi na mrtvolu (ktera neuhne), tak ten najezd (iirc) nejspis prerusi. To se taky pouzivalo.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.6.2008 11:48  1698
Davec [1697]: Eh, pardon, preklep, na 6. urovni.

Ad DUPJ - podle me pokud se pokusis udelst univerzalni pravidlo na posun odkryti zohlednujici ruzne vysky utovcnika a obrance, tak bud bude jednoduche a ve spouste situaci nebude fungovat, nebo bude slozite a malokdo ho bude chtit pouzivat. IMHO je mnohem praktictejsi rict "ani pri dostatecnem odkryti neni mozne zasahnout protivnika do mista, na ktere utocnik zbrani nedosahne; o tom, zda dosahne, rozhoduje PJ podle konkretni situace". Nebo chces radsi davat dohromady vzorecek zahrnujici vysku utocnika, vysku obrance, delku zbrane, druh zbrane a vzdalenost utocnika od obrance?
davec 18.6.2008 11:37  1697
BouchiNejsou zvířata do 7. úrovně? Aspoň co si pamatuju z diskuse o tom, proč se hraničář převtělí do zvířete 7. úrovně a výš ani ťuk...

Problém je v tom, že DUPJ můžu udělat cokoliv a v tom případě nepotřebuju pravidla.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.6.2008 11:34  1696
Davec [1695]: S BC pomuze (bonus za vysku) a co se Rch tyce, kun na 9. urovni ji bude mit taky trochu jinde nez kun na 2. urovni, ze?

Co se posouvani "odkryti" tyce, to prece neni zalezitost jizdniho boje, ale vysky obecne - ten samy problem ti vznikne kdyz bude trpaslik utocit na obra (a naopak). Ja osobne bych to nechal DUPJ podle aktualni situace.
davec 18.6.2008 11:00  1695
No, třeba si nedovedu představit, jak pěšák se sekerou či mečem trefí jezdce do hlavy. Na druhou stranu zasáhnout pěšáka ze sedla koně do nouhou je taky cirkusový číslo. Čili dát do pravidel nějakou zmínku o posouvání "odkrytí". Tedy toho, kam je obránce zasažen podle výsledku hodů na útok a na obranu.
Kdy je zasažen jezdec a kdy kůň?


Bouchi: Seš si úplně jistý, že kůň nějak pomůže s BČ a Rch? Mé postavě určitě ne - jsem rychlejší než závodní kůň :-).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt