Feanor [1725]:
Taky se mi zda. Obe zbyla bojova povolani maji ve svych specializacich natvrdo bonusy (ruzne kombinace BC, UC, OC, ZZ).
Bojovnik sice obcas nejaky ten bonus ma, ale misto toho aby se ucil bojovat s nejakym typem zbrane, tak to ma "podle PJ": gladiator podle toho, kolik pozorovatelu mu PJ priklepne, barbar podle poctu bojujicich (cili taky DUPJ).
Do utoku ma na PJ nezavislou schopnost snad jenom bijec.
Ostatni archetypy (vybiram schopnosti, ktere mi prijdou nejuzitecnejsi):
Rytir - zvysena ochrana zbroje (natvrdo)
Sermir - pomerne rychle (druhy stupen) se dostane k volnemu (bez postihu k BC) vyberu fint (ze dvou fint nahlasenych pred hodem na boj), diky tempu boje pak bude na vyssich urovnich mit nizsi potrebnou prevahu
gladiator - trocha te improvizace (vyber fint), s dostatecnou prevahou si nemusi vsimat presily
bijec - posunuty prah bolesti + pozehnani bolesti = je potreba vetsi zraneni nez ho nekdo udola, besneni + uder zurivosti = dela vetsi zraneni
barbar - mrstnost (bonus k OC), bonus k ochrane zbroje
kondotier - primo v boji se nejvic projevi sehranost a velitelstvni (prehazovani krytu a BC)
Vetsina schopnosti, ktere mi prijdou "co k cemu" jsou postavene na zlepsovani bojovnikovy obrany (mame bonus k OC, bonusy k ochrane zbroje, ignorovani malych zraneni a prezivani vetsich zraneni, kondotierske prehazovani krytu a BC), pak ty vybery fint a jenom u bijce nejake zraneni.
Z toho mi vychazi predstava bojovnika jako nekoho, kdo sice nemusi nutne byt nejrychlejsi masina na rozmixovani nepratel, ale mel by v boji konzistente neco vydrzet.
Cili ze jina povolani budou sice nekolik kol delat paseku, ale prubezne budou schytavat a odpadnou, zatimco bojovnik by toho mel schytat o tolik min, ze si stejne do konce boje udela vic zarezu.
|