Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 1.9.2008 15:21  1730
xKivHele, když to tak hezky rozepisuješ. Zkoušel jsi třeba takhle do toho porovnat ještě Hraničáře? Takový Boj v terénu. +PX k (BČ+OČ) nebo +PX k Základu zranění.
klimbing 1.9.2008 15:12  1729
xKiv a Feanor: Hmm...samozřejmě. Já to řeším svým pravidlem rodových zbraní (kdyžtak si to tady dejte hledat), ale to nic nemění na tom, že některé finty jsou ve srovnání s jinými "neuskutečnitelné". A nejsem pro nějaké razantní změny (viz ta jedna upravená finta).
xkiv 1.9.2008 15:06  1728
Feanor [1725]:
Taky se mi zda. Obe zbyla bojova povolani maji ve svych specializacich natvrdo bonusy (ruzne kombinace BC, UC, OC, ZZ).
Bojovnik sice obcas nejaky ten bonus ma, ale misto toho aby se ucil bojovat s nejakym typem zbrane, tak to ma "podle PJ": gladiator podle toho, kolik pozorovatelu mu PJ priklepne, barbar podle poctu bojujicich (cili taky DUPJ).
Do utoku ma na PJ nezavislou schopnost snad jenom bijec.
Ostatni archetypy (vybiram schopnosti, ktere mi prijdou nejuzitecnejsi):
Rytir - zvysena ochrana zbroje (natvrdo)
Sermir - pomerne rychle (druhy stupen) se dostane k volnemu (bez postihu k BC) vyberu fint (ze dvou fint nahlasenych pred hodem na boj), diky tempu boje pak bude na vyssich urovnich mit nizsi potrebnou prevahu
gladiator - trocha te improvizace (vyber fint), s dostatecnou prevahou si nemusi vsimat presily
bijec - posunuty prah bolesti + pozehnani bolesti = je potreba vetsi zraneni nez ho nekdo udola, besneni + uder zurivosti = dela vetsi zraneni
barbar - mrstnost (bonus k OC), bonus k ochrane zbroje
kondotier - primo v boji se nejvic projevi sehranost a velitelstvni (prehazovani krytu a BC)

Vetsina schopnosti, ktere mi prijdou "co k cemu" jsou postavene na zlepsovani bojovnikovy obrany (mame bonus k OC, bonusy k ochrane zbroje, ignorovani malych zraneni a prezivani vetsich zraneni, kondotierske prehazovani krytu a BC), pak ty vybery fint a jenom u bijce nejake zraneni.

Z toho mi vychazi predstava bojovnika jako nekoho, kdo sice nemusi nutne byt nejrychlejsi masina na rozmixovani nepratel, ale mel by v boji konzistente neco vydrzet.
Cili ze jina povolani budou sice nekolik kol delat paseku, ale prubezne budou schytavat a odpadnou, zatimco bojovnik by toho mel schytat o tolik min, ze si stejne do konce boje udela vic zarezu.
kouba 1.9.2008 14:56  1727
xKivJenže třeba Bijce se Šermířem naklonovat nemůžeš. Takže tvůj argument, ohledně použitelnosti fint mi připadá trochu zcestný.

Myslím, že těch několik stran pravidel by nemělo být použitelných jen v případě, že si správně nakombinuješ archetypy.

K tomu o té síle +8 jsem se dočetl jako argument na to, že s vyšší silou můžeš používat lepší zbraně.
xkiv 1.9.2008 14:50  1726
KOUBA [1722]:

takže fintit může bojovník až se silou +8 a výš?

A k tomus' dosel jak?

KOUBA [1723]:

"Bojovnik alespon muze mit schopnosti, ktere mu umozni vybrat si fintu az po hodu na boj."

Teď nevím, jestli myslíš Bijce nebo Barbara. Nebo snad Rytíře?

Sermir (uz od prvniho stupne a na tretim stupni uz bez postihu)/gladiator (potrebuje vyssi stupne a nikdy to nema bez postihu, zato se ale nemusi omezovat na finty)/barbar (az na vysokych stupnich (5/7/9), zato ma postih na BC az v dalsim kole, s druhym stupnem schopnosti se mu snizuje potreban prevaha na finty, se tretim misto toho muze s vyberem pockat az prijde na radu).
Rytir ani bijec nic takoveho nemaji.

To je polovina existujicoch archetypu.
A kazdy bojovnik to muze umet alespon trochu, za cenu jednoho stupne archetypu v sermiri (to uz radsi obetuje jeste jeden stupen a budu to mit bez postihu a k tomu jeste odhad umyslu 2 a odhad protivnika 1)

A pisu, ze *muze* mit takove schopnosti.
feanor 1.9.2008 14:48  1725
Zdar lidi, mozna budu vypadat jako nejakej heretik, ale me prijde ze tady v tomto problemu se nejak ztraci filozofie bojovnika. Kdyz si polozime otazku: cim je kazde povolani charakteristicke, tak si u 5 povolani (v drd+) zcela jasne odpovime. Problem je ale u bojovnika! Povolani, ktere je zrozeno pro boj me prijde v tom jedinem ne prilis lepsi nez druhe povolani.

Proto, dle meho nazoru, je spis nutny se zamerit jak bojovnikovi zvysit standartni bojove cisla. Tim ze "jen snizime" predpoklady fint se nic nevyresi. Bojovnik bude stale slabej jak caj.
klimbing 1.9.2008 14:07  1724
FintaTakže jsme s KOUBOU upravili tuhle fintu, jeliž nám její použitelnost nevyhovuje a hlavně jsme ji doplnili o jisté informace. Nekamenovat prosím :)

Vydloubnutí očí
předpoklady:ochrana přilby mensi nez 4 (přilba bez hledí)
převaha: +4
odkrytí: +11
Způsobí postižení:dom: fyz
prudkost: den
zdroj: def
vlastnost: odl
nebezpečnost: 12
velikost: obě oči ZZ
jedno oko ZZ -6
živel:-Z
účinek:(!) sms -6 (zrak) obě oči = slepota

jedno oko:v boji jako "boj za snižené viditelnosti"
potřebný archetyp:4

doufam ze jsem na nic nezapomnel a berte to prosim jako navrh!
kouba 1.9.2008 14:03  1723
xKiv"Bojovnik alespon muze mit schopnosti, ktere mu umozni vybrat si fintu az po hodu na boj."

Teď nevím, jestli myslíš Bijce nebo Barbara. Nebo snad Rytíře?
kouba 1.9.2008 13:57  1722
xKivtakže fintit může bojovník až se silou +8 a výš?
xkiv 1.9.2008 13:44  1721
Jeste k fintam ktere maji potrebnou prevahu i potrebne odkryti bych podotknul, ze to znamena

1) vetsi vyznam vyberu zbrane - vemu radsi zbran se kterou mi vychazi vyssi BC, nebo vyssi UC? (ne ze by ty rozdily byly nejak caste nebo vyrazne ... ale jsou, zvlast kdyz mam ve vyberu i zbrane s vetsi chybejici silou)

2) OC (s krytem), UC a BC jsou vysoce korelovane ... predevsim se do vsech tri promita Obratnost (a bojova dovednost, ale tu vsichni predpokladame na tretim stupni, ze?). Tezsi zbrane maji typicky vetsi delku i utocnost (a kryt), na druhou stranu chybejici sila postihuje skoro stejne BC, UC i OC (s rozdilem maximalne 1).
TUDIZ
nekde existuje nejaky "stabilni" bod, kde je sance na uspesne provedeni finty podle aktualnich pravidel stejna, jako kdyz je nejak upravite (budto zrusenim potrebne prevahy a upravou potrebneho odkryti, nebo naopak), kolem tohoto bodu se pak sance na uspesne provedeni jenom meni rychleji, nez u beznych fint.

3) vsimnete si, ze prakticky vsechny utocne finty *stejne* maji potrebne odkryti (konkretne 1), protoze jejich soucasti je bezny utok, ktery se taky muze netrefit.



xkiv 1.9.2008 13:25  1720
Bojovnik alespon muze mit schopnosti, ktere mu umozni vybrat si fintu az po hodu na boj ... sice ho to na nizsich urovnich casto stoji nejaky postih k BC, ale muze si pak vybirat treba mezi fintou kterou opravdu chce provest a fintou bez potrebne prevahy.
A v tom okamziku uz ma hrac pravo vedet, jakou prevahu ma (pravidla pocitaji s tim, ze vsichni ucastnici boje jsou uz pri hazeni na boj umistovani na *verejne viditelne* bojove pravitko - cili ze tesne po hodu na boj uz vsichni hraci vedi, kdo ma jaky hod na boj).

To ze spousta fint je typu "Kdyz mam dostatecne BC, abych se mohl spolehnout, ze ji behem par kol uspesne provedu, tak mam taky dostatecne UC, abych ji vubec nepotreboval" (alespon IMAO) je trochu jina vec.
klimbing 1.9.2008 12:51  1719
Pokračování z obecného klubuTakže tady je výpis všech fint (jestli jsem nic nepřehlédl) kde je potřeba jak odkrytí tak převaha:
Škrcení, Vydloubnutí očí, Předsek, Kastrace, Odzbrojení mečem, Monogram, Páka na zbraň

Podražení nohou, Přiložení dýky na krk, Podmetení sekerou, Podmetení kyjem, Povalení, Podtržení řetězem

Druhá skupina jsou ty, které bych rovnou nechal jako v pořádku. Nebo mi tak alespoň na zběžné prohlédnutí připadají.
kouba 1.9.2008 12:49  1718
Finty bojovníkaTak pokusíme se navrhnout některé finty tak, aby byly použitelné pokud možno s co největším ohledem na přístupný archetyp a úroveň :-)
klimbing 8.8.2008 19:11  1717
Kharadan: Jedná se o chybu v edici A, neboť v edici B už mají obě kopí útočnost 2.
kharadan 8.8.2008 18:57  1716
Teď jsem si všiml, že i když se v tabulce vrhacích zbraní v PPH a v rozšířené tabulce vrhacích zbraní v pravidlech pro bojovníka vyskytují stejné zbraně, nejsou u nich vždy stejné parametry.
Znamená to, že když používám fintu vrh ..., mám používat údaje v rozšířené tabulce vrhacích zbraní, nebo je v jedné z tabulek překlep. Ale ve které?
Konkrétně mi jde o to, že vržené kopí má podle PPH útočnost 2, zatímco podle bojovníka 3

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt