dobre abych jen neboril.
tento problem jsme se pokouseli resit nekolika zpusoby, ktere jsme ruzne testovali:
1. u bojovnika jsme zrusili podminku, ze pri postupu si muze dat druhy bod misto do vedlejsi vlastnosti do hlavni za predpokladu ze neporusi pravidlo o tom, ze do hlavni vlastnosti nesmi dat 3 body po sobe. Vysledky byly velmi dobre, jediny problem je v tom ze to nebylo systemove reseni.
2. Zavedeni rodove zbrane. Tento napad jsem nekde vycetl na nejakych webovkach. Je to velmi zajimave napad, akorat jsme to trochu upravili k obrazu nasich predstav, momentalne podle toho hrajeme a chova se to velmi dobre.
3. Dovolit bojovnikovi, aby se mohl ucit i na vyssi stupne dovednost boj s .... . Tim ziska bonusy na ktere nikdo nedosahne.
2XXX: tvoje zamysleni je presne ten problem. Bojovnik(sermir) potka jinou postavu na stejne urovni. Odhadne si ho a zjisti, ze je na tom lip. pak zacne boj a najednou se vyloupne spousta bonusu k OC, BC,... k cemu to pak je?
Dalsi problem u bojovnika je ten, ze ne vzdy bojuje s HUMANOIDEM!!!! pokud ma proti sobe nejakou bestiji tak pouziti jeho dovednosti(+fint) je velmi omezeny. |