Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
feanor 1.9.2008 18:05  1747
xKiv1. Tim ze jsem dal slovo "elegantne" do uvozovek jsem nemyslel ze bude bojovnik pres bitebni pole baletit. ale takova finta vydloubnuti oci ma jiste kouzlo. navic by mel bojovnik kosit soupere trochu jinym zpusobem nez co umi jina povolani.

2. Jak ja bych to videl jsou ruzne skupiny fint. ty jednoduche a ty obtizne. treba takove rukojmi. kdyz se povede tak to stoji za to. kdybys mel nizke predpoklady, tak by bojovnici nedelali skoro nic jinyho. Kazda finta je do ruzne situace. bojovnik muze tezit i z momentu prekvapeni atd. moznosti je cela rada.
xkiv 1.9.2008 17:50  1746
Feanor [1745]:
1) Ale kde takove elegantni finty mas?
2) Na co potrebujes finty, ktere ti zlepsuji sanci, kterou uz stejne mas skoro 100%?
Na co se potrebujes kryt proti protivnikovi, kteremu stejne vzdycky uhnes?
Nezapomen ze ted mluvim(pisu) vylucne o fintach, ktere jsou ted "nepouzitelne" (prilis vysoka potrebna prevaha).
feanor 1.9.2008 17:46  1745
xKivto si nemyslim. Finty nejsou jen k tomu abys soupere zasahl. Finta by mela resit situaci "elegantne". jen maly pocet fint je urceno k lepsimu zasahu (bonus k UC). Vetsinou finty resi pri boji jine problemy. Dokazes s nima soupere srazit na zem, odzbrojit, vice zranit nez je tomu normale, lepe se kryt, casteni se kryt,... a to jsou vsechno veci, ktere se budou hodit kazdymu bojovnikovi v nejednom souboji.
feanor 1.9.2008 17:40  1744
jasne mas pravdu. me slo o to, ze kdyz bude mit bojovnik vic radku zraneni ci vetsi ochranu zbroje tak vydrzi jen vic zasahu(jak jsem to pochopil z toho co psal xKiv). do te doby ho muze treba carodej omracit(kouzlem) ci theurg rozdrtit jedinou formuli.

Z bojovnika musi dle meho nazoru jit pri boji strach! a nemel by tam delat jen "chytace sipu".
xkiv 1.9.2008 17:38  1743
Feanor [1740]:


vyresilo by to i to, ze nektere finty se zdaji byt neproveditelne.


No jo, ale co je to za finty? Nestane se nahodou zvysenim bojovych charakteristik, ze se ty finty sice stanou proveditelne, ale zbytecne (protoze to pujde rychle i bez nich)?

A zase to vubec neresi situaci, kdy se potkaji dva srovnatelni bojovnici.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.9.2008 17:23  1742
no ted vazne, tam bude asi zalezet jaky ma kdo archetyp, jestli je ve skupine kondotier, bijec atd. Je tam tuna variant. taky rytir muze davat bonus, divaci nejsou k zahozeni atd atd.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.9.2008 17:21  1741
kdyz se potkaji, tak si daji hraci s PJ střižbu a je to :-)
feanor 1.9.2008 17:18  1740
xKiva co kdyz se druzina, kde jsou 3 bojovnik, potka s 3 bojovnikama a dojde k boji? nerikam ze by souboje trvali nesnesitelne dlouho, ale s roztoucim poctem bojovniku s vysokym poctem zivotu ci bonusu k ochrane zbroje se VELMI prodluzuje i obycejna hospodska rvacka a vysledek bude jen dan vlivem nahody.

Podle meho nazoru je proste nejjednodusi reseni, kdyz bojovnik bude mit bojove vlastnosti vyssi nez ostatni povolani. vyresilo by to i to, ze nektere finty se zdaji byt neproveditelne.
xkiv 1.9.2008 17:16  1739
Klimbing [1738]:

sorry, ale tvuj predchozi prispevek vyzniva, uplne jinak.

Holt nejsem zrovna slovotepec.


i kdyz s tim vodhadem bych to zas az tak zhave nevidel

To uz je ale chyba slabeho odhadu (coz je schopnost, ktera si podle me posileni zaslouzi (snizil bych narocnosti tak o 2-4, pro zacatek)

klimbing 1.9.2008 17:12  1738
xKiv:sorry, ale tvuj predchozi prispevek vyzniva, uplne jinak. S timhle uz bych byl ochotnej souhlasit. (i kdyz s tim vodhadem bych to zas az tak zhave nevidel :D)
Jo finty to jo...tech by to chtelo hodne, hodne, hodne moc :)
xkiv 1.9.2008 17:06  1737
Klimbing [1736]:
Ale ja prece nerikam, ze by nemel mit ty schopnosti co ma ted. Jenom ze k ostatnim (fyzickym) povolanim by
se mel dorovnavat (pridavat schopnosti/cisla) spis tak, aby mel vzdycky neco, cim se ubrani.
Coz mimochodem sermir ma - kdyz spravne odhadne protivnika, tak (narozdil od ostatnich archetypu) ma celkem predstavu, co mu nejspis projde a na co by radsi mel zapomenout.
A diky vyberu fint se muze prizpusobovat situaci do obrany i do utoku (alespon s nekterymi kategoriemi zbrani).
- to pak miri spis na pridelani dalsich fint

Feanor [1734]:
Kdyz budete mit v celem souboji jednoho (takoveho) bojovnika, tak se to zas tak moc nezmeni - naopak,
kdyz ostatnim zacne dochazet dech, tak jemu jeste ne, diky tomu bude na ostatni mit efektivne bonusy, a tim to cele urychli.
Si predstavuju.
klimbing 1.9.2008 16:29  1736
xKiva co třeba Šermíř? Ten na to IMHO vůbec není.
A tím omezuješ bojovníka na velkou oblast vývoje. Ono třeba ty finty jsou účinné i na ÚČ (Střeh s..) i na ZZ (např. Řez šavlí).
Nevím jestli tě dobře chápu, protože mi to nedává moc smysl. Hrál jsi někdy za šermíře, který je zaměřený na obratnost? (přesný opak toho o čem píšeš a přitom k tomuto archetypu nejvíc sedí)
feanor 1.9.2008 16:28  1734
xKivDelat bojovnika podle klice aby "dlouho vydrzel" bysme asi nevydrzeli hrat:-D Uz ted boj vice postat trva(alespon nam) velmi dlouho.

Bojovnik by podle me mel predstavovat v boji eleganci. Dobrej bojvnik se podle me pozna podle toho, ze se pri boji nemusi spolihat na nahodu, ale na mnozstvi akci, dovednosti ci fint kteryma je schopen vyrovnany souboj rozhodnout.

Jinak co se tyce hranicare, tak ten ma dle meho odhadu cca 60% dovednosti shodnych s bojovnikem + spoustu veci navic.
feanor 1.9.2008 16:20  1733
dobre abych jen neboril.
tento problem jsme se pokouseli resit nekolika zpusoby, ktere jsme ruzne testovali:
1. u bojovnika jsme zrusili podminku, ze pri postupu si muze dat druhy bod misto do vedlejsi vlastnosti do hlavni za predpokladu ze neporusi pravidlo o tom, ze do hlavni vlastnosti nesmi dat 3 body po sobe. Vysledky byly velmi dobre, jediny problem je v tom ze to nebylo systemove reseni.

2. Zavedeni rodove zbrane. Tento napad jsem nekde vycetl na nejakych webovkach. Je to velmi zajimave napad, akorat jsme to trochu upravili k obrazu nasich predstav, momentalne podle toho hrajeme a chova se to velmi dobre.

3. Dovolit bojovnikovi, aby se mohl ucit i na vyssi stupne dovednost boj s .... . Tim ziska bonusy na ktere nikdo nedosahne.

2XXX: tvoje zamysleni je presne ten problem. Bojovnik(sermir) potka jinou postavu na stejne urovni. Odhadne si ho a zjisti, ze je na tom lip. pak zacne boj a najednou se vyloupne spousta bonusu k OC, BC,... k cemu to pak je?

Dalsi problem u bojovnika je ten, ze ne vzdy bojuje s HUMANOIDEM!!!! pokud ma proti sobe nejakou bestiji tak pouziti jeho dovednosti(+fint) je velmi omezeny.
xkiv 1.9.2008 16:16  1732
KOUBA [1730]:
Hranicar? Uff :)
Nezapomen na trvale/docasne zvysovani vlastnosti, totemy, anatomii, ferovku ...

BTW Boj v terenu je schopnost barbara, u hranicare se to jmenuje Vyhody terenu ... a je to o dost silnejsi, protoze to narozdil od barbara to neni omezene Neschudnosti terenu ...

Nevidim nic, co by mu jen tak zvysovalo ochranu zbroje ...


---
co jsem chtel vyjadrit bylo - nemusime jit cestou zlepsovani utocnych schopnosti, mozna by bylo lepsi udelat z bojovnika povolani zamerene na to, aby v boji *vydrzel*.
Nejpouzitelnejsi finty jsou stejne ty co zvedaji pocet krytu :-|

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt