Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
feanor 2.9.2008 13:22  1762
XXXno ono asi zalezi jake ty bonusy jsou. pokud jste v hodnotach pokrarovali podle trendu tabulky z Boj s ... tak asi opravdu nejsou tyto bonusy priliz znat. Chtelo by to neco vice razantniho s nejakym podminenim jako: ze si muzou tyto dovednosti brat az od urciteho stupne archtypu ci obetovat nekake ty finty za tuto dovednost.

Nebo me jeste napadlo to udelat stylem: pri postupu na kazdej sudej stupen archetypu bojovnik dostane 2 body. za tyto dva body si muze vzit 2 finty(1 finta = 1bod), nebo ji investovat do zlepseni nejake bojove charakteristiky.
Napr.:
1 bod = +1 BC
2 body = +1 UC
2 body = +1 ZZ
atd.

ono totiz stejne v pozdejsi casti hry ma bojovnik prakticky vsechny finty a pouziva znich je male mnozstvi.
kouba 2.9.2008 12:54  1760
Ano. Myslím si, že je to dobré. Jen se to musí udělat opatrně, aby to nerozhodilo mechanismy. Jak budu mít trochu času, tak se nad tím zamyslím. Jsem rád, že se přešlo k hledání řešení a ne toho, jak to nejde
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.9.2008 12:50  1759
4. a 5. stupen Boj s - u nas finguje spolehlive a zas tak velkou vyhodou neni- skoro to nejde poznat, ale je to bonus akorát. Vlk se nazral a koza .....
xkiv 2.9.2008 12:05  1758

jinak si myslim ze asi obravdu nejjednodussi je zavest 4. a 5. stupen Boj s ....

Taky bych nakonec rekl, ze je to nejschudnejsi cesta.

S nejakym omezenim. Ostatni bojova povolani si taky bonusy k bojovym charakteristikam "kupuji" za jine fufniky, nez obecne dovednosti.
Takze budto
1) jenom za ty bonusove dovednostni body (co jich bojovnik dostava 1 za uroven), nebo
2) misto nejake finty (to uz by ale bylo lepsi napsat nove finty, pripadne dokonce cele skupiny se zavislostmi a postupem na vyssi stupne fint :)

Omezeni na kategorie oblibene archetypem, ve kterem bojovnik zrovna postupuje, povazuju za samozrejmost.

Na druhou stranu by (stejne jako u ostatnich bojovych povolani) mel fungovat paralelni postup v obecne bojove dovednosti + bojovnicke dovednosti (ve stejne kategorii).
feanor 2.9.2008 11:36  1757
2Profa: mas pravdu. napadlo me ze by se to dalo udelat i stylem jaky je doposud a to, ze bojovnik jakmile dosahne 3. a 9. stupne archetypu ziska bonus k BC. mohla by se udelat nejaka tabulka, kde podle stupne archetypu budou tyhle bonusy. Popribade me jeste napadlo ze by se tyhle bonusy lisili v zavyslosti na druhu archetypu. napr. bijec by spise dostaval bonusy k ZZ oproti tomu sermir k BC atd. ale to asi neprojde:-)

jinak si myslim ze asi obravdu nejjednodussi je zavest 4. a 5. stupen Boj s ....
kouba 2.9.2008 11:35  1756
ProfaAnonymy??
profa 2.9.2008 10:57  1755
Hmm, jak to tady pozoruju, tak většina problémů by se dala řešit nějakým zvýšením bojovníkova BČ (finty, přehled v boji) a potom možná i zavedením zmiňovaných 4. a 5. stupňů dovedností Boj s. To by mohlo většinu zdejších diskutujících uspokojit a taky umlčet ty občasné nesnášenlivé anonymy.
kouba 2.9.2008 08:12  1754
Porád se mi tu snažíte podstrčit nějakou verzi bojovníka ala "Negři dopředu, Southpark:Peklo na Zemi" živý štít. Já chci s bojovníkem bojovat. Takovou postavu jsem měl v DrD. Alchymista, velká obratnost a slušná zbroj. Uhýbal útokům, pak předstíraný výpad a čekal až někdo dojde a zabije soupeře. JO,ale to jsem hrál alchymistu. Jenže tohle není bojovník. Bojovník by to měl řezat ve předu a ostatní přicmrndávat. Obratnost vysoká je super. Jenže se ZZ 5 nikoho neohormí. Nikoho v kvalitě zbroje 6 :-( Navíc tenhle živý štít si moc nezafintí. Velká síla, velká zbroj, BČ na prd.

Mimochodem jsem rád, že tu xKiv napsal, že u Hraničáře je schopnost Výhody terénu mnohem drsnější. A číselně může být vyšší. Na štěrku bude totiž barbar mít + 1 k BČ (slušnej terén) ale hraničář má bonus +4 k BČ i OČ. Můžete mi říct jakou fintu na to použít. Jo má asi hůl nebo měč. Něco délky 3-4. A obr se zrč má taky možnost sypat celkem slušně.
kouba 2.9.2008 08:06  1753
WolfiProč se nedají klonovat? Ale ano dají. Jenže bych rád viděl, jak odůvodníš tuto kombinaci, když každý preferuje jiný přístup k boji. A ty se kombinovat nedají.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.9.2008 22:08  1752
KOUBA [1727]: Proč by nešli zkombinovat? Něco se vždycky najde :)
feanor 1.9.2008 20:24  1751
xKiv1. s tim se neda nez souhlasit. problem vsem nastava jak to udelat. i kdyz si klidne dovedu predstavit bojovnika jako takovyho akcniho hrdiny i americkyho filmu:-)

2. Dle meho nazoru by mela byt finta natolik pruzna zalezitost, ze si ji muze bojovnik dovolit lehce modifikovat podle situace(samozdrejme s konzultaci PJ a nalezitymi postihy/bonusy). ale to je spise otazka hry a zpusobu hrani ve druzine.
xkiv 1.9.2008 19:39  1750
Feanor [1749]:
1. Jo, ale to musis zvednout jenom BC, protoze kdyz zvednes i UC, tak uz ty finty nejspis zacnou byt "overkill".

2. Ne, ne na kazdou jinou situaci jinou fintu.
*Nejakou* fintu na kazdou situaci.
feanor 1.9.2008 19:10  1749
xKiv1. pokud si dobre vzpominam tak tato debata zacala, kdyz se nekomu nezdala obtiznost fint realna. prot jsem navrhl zvyseni boj. char., aby byly finty mnohem vice pouzivane a hlavne aby i vychazeli.

2. zalezi na fantazii hrace atd. nektere finty bych si i dokazal predstavit proti zviratum ci jinym nestvuram atd. Dle meho nazoru delat finty na konkretni situaci neni prilis dobre(teda jestli jsem spravne pochopil tvoji reakci)
xkiv 1.9.2008 18:21  1748
Feanor [1747]:
1.

navic by mel bojovnik kosit soupere trochu jinym zpusobem nez co umi jina povolani.

No to jo - ale to neudelas zvysenim bojovych charakteristik.

2.
no jo, ale nemelo by to byt taky naopak (do kazde situace nejaka finta)?
feanor 1.9.2008 18:05  1747
xKiv1. Tim ze jsem dal slovo "elegantne" do uvozovek jsem nemyslel ze bude bojovnik pres bitebni pole baletit. ale takova finta vydloubnuti oci ma jiste kouzlo. navic by mel bojovnik kosit soupere trochu jinym zpusobem nez co umi jina povolani.

2. Jak ja bych to videl jsou ruzne skupiny fint. ty jednoduche a ty obtizne. treba takove rukojmi. kdyz se povede tak to stoji za to. kdybys mel nizke predpoklady, tak by bojovnici nedelali skoro nic jinyho. Kazda finta je do ruzne situace. bojovnik muze tezit i z momentu prekvapeni atd. moznosti je cela rada.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt