Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 2.9.2008 17:00  1766
Feanor [1765]:
V B-cku davaji dovednosti stejnou opravu k BC jakou davaji k UC.
feanor 2.9.2008 16:05  1765
Profa: to co vlastne navrhujes je trochu jina obdoba 4. a 5. stupne dovednosti Boj s ... Toto reseni se me liby. zni to zajimave. Takovymto zpusobem by dochazelo k vetsi specializaci bojovniku a tudis k jejim posilenim.
Otazka je jestli se jeste nekdo k tomuto reseni prida nebo se prejde k necemu jinemu(vyssi stupne dovednosti Boj s...)

XXX: to uz pak chapu proc to nebylo priliz poznat. nedostatecna znalost ti prida UC, KRYT a ZZ. chyby BC cos je asi ta nejvic potrebny parametr pro provadeni fint.
profa 2.9.2008 15:16  1764
Feanor [1762]:
Nápad s využitím bodů fint mi připadá schůdný, ale omezil bych ho na příslušnou kategorii zbraní. Tzn. za dva body +1 ÚČ pro boj s řemdihy a bijáky (za podmínky, že archetyp, který jsem si bral tuto úroveň, je má jako oblíbené). Co na to říkáte?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.9.2008 14:27  1763
Feanorpresne podle tabulky postihy za nedečstetecnou dovednost boj s .... ale jsou to bonusy. bereme to na 3 stupni arch si muzes dat 4ku a na 9 petku normal za fyzickou dovednost. Jednoduche jako facák. Tak jak to pises za ty body se mi to moc nelibi.
feanor 2.9.2008 13:22  1762
XXXno ono asi zalezi jake ty bonusy jsou. pokud jste v hodnotach pokrarovali podle trendu tabulky z Boj s ... tak asi opravdu nejsou tyto bonusy priliz znat. Chtelo by to neco vice razantniho s nejakym podminenim jako: ze si muzou tyto dovednosti brat az od urciteho stupne archtypu ci obetovat nekake ty finty za tuto dovednost.

Nebo me jeste napadlo to udelat stylem: pri postupu na kazdej sudej stupen archetypu bojovnik dostane 2 body. za tyto dva body si muze vzit 2 finty(1 finta = 1bod), nebo ji investovat do zlepseni nejake bojove charakteristiky.
Napr.:
1 bod = +1 BC
2 body = +1 UC
2 body = +1 ZZ
atd.

ono totiz stejne v pozdejsi casti hry ma bojovnik prakticky vsechny finty a pouziva znich je male mnozstvi.
kouba 2.9.2008 12:54  1760
Ano. Myslím si, že je to dobré. Jen se to musí udělat opatrně, aby to nerozhodilo mechanismy. Jak budu mít trochu času, tak se nad tím zamyslím. Jsem rád, že se přešlo k hledání řešení a ne toho, jak to nejde
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.9.2008 12:50  1759
4. a 5. stupen Boj s - u nas finguje spolehlive a zas tak velkou vyhodou neni- skoro to nejde poznat, ale je to bonus akorát. Vlk se nazral a koza .....
xkiv 2.9.2008 12:05  1758

jinak si myslim ze asi obravdu nejjednodussi je zavest 4. a 5. stupen Boj s ....

Taky bych nakonec rekl, ze je to nejschudnejsi cesta.

S nejakym omezenim. Ostatni bojova povolani si taky bonusy k bojovym charakteristikam "kupuji" za jine fufniky, nez obecne dovednosti.
Takze budto
1) jenom za ty bonusove dovednostni body (co jich bojovnik dostava 1 za uroven), nebo
2) misto nejake finty (to uz by ale bylo lepsi napsat nove finty, pripadne dokonce cele skupiny se zavislostmi a postupem na vyssi stupne fint :)

Omezeni na kategorie oblibene archetypem, ve kterem bojovnik zrovna postupuje, povazuju za samozrejmost.

Na druhou stranu by (stejne jako u ostatnich bojovych povolani) mel fungovat paralelni postup v obecne bojove dovednosti + bojovnicke dovednosti (ve stejne kategorii).
feanor 2.9.2008 11:36  1757
2Profa: mas pravdu. napadlo me ze by se to dalo udelat i stylem jaky je doposud a to, ze bojovnik jakmile dosahne 3. a 9. stupne archetypu ziska bonus k BC. mohla by se udelat nejaka tabulka, kde podle stupne archetypu budou tyhle bonusy. Popribade me jeste napadlo ze by se tyhle bonusy lisili v zavyslosti na druhu archetypu. napr. bijec by spise dostaval bonusy k ZZ oproti tomu sermir k BC atd. ale to asi neprojde:-)

jinak si myslim ze asi obravdu nejjednodussi je zavest 4. a 5. stupen Boj s ....
kouba 2.9.2008 11:35  1756
ProfaAnonymy??
profa 2.9.2008 10:57  1755
Hmm, jak to tady pozoruju, tak většina problémů by se dala řešit nějakým zvýšením bojovníkova BČ (finty, přehled v boji) a potom možná i zavedením zmiňovaných 4. a 5. stupňů dovedností Boj s. To by mohlo většinu zdejších diskutujících uspokojit a taky umlčet ty občasné nesnášenlivé anonymy.
kouba 2.9.2008 08:12  1754
Porád se mi tu snažíte podstrčit nějakou verzi bojovníka ala "Negři dopředu, Southpark:Peklo na Zemi" živý štít. Já chci s bojovníkem bojovat. Takovou postavu jsem měl v DrD. Alchymista, velká obratnost a slušná zbroj. Uhýbal útokům, pak předstíraný výpad a čekal až někdo dojde a zabije soupeře. JO,ale to jsem hrál alchymistu. Jenže tohle není bojovník. Bojovník by to měl řezat ve předu a ostatní přicmrndávat. Obratnost vysoká je super. Jenže se ZZ 5 nikoho neohormí. Nikoho v kvalitě zbroje 6 :-( Navíc tenhle živý štít si moc nezafintí. Velká síla, velká zbroj, BČ na prd.

Mimochodem jsem rád, že tu xKiv napsal, že u Hraničáře je schopnost Výhody terénu mnohem drsnější. A číselně může být vyšší. Na štěrku bude totiž barbar mít + 1 k BČ (slušnej terén) ale hraničář má bonus +4 k BČ i OČ. Můžete mi říct jakou fintu na to použít. Jo má asi hůl nebo měč. Něco délky 3-4. A obr se zrč má taky možnost sypat celkem slušně.
kouba 2.9.2008 08:06  1753
WolfiProč se nedají klonovat? Ale ano dají. Jenže bych rád viděl, jak odůvodníš tuto kombinaci, když každý preferuje jiný přístup k boji. A ty se kombinovat nedají.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.9.2008 22:08  1752
KOUBA [1727]: Proč by nešli zkombinovat? Něco se vždycky najde :)
feanor 1.9.2008 20:24  1751
xKiv1. s tim se neda nez souhlasit. problem vsem nastava jak to udelat. i kdyz si klidne dovedu predstavit bojovnika jako takovyho akcniho hrdiny i americkyho filmu:-)

2. Dle meho nazoru by mela byt finta natolik pruzna zalezitost, ze si ji muze bojovnik dovolit lehce modifikovat podle situace(samozdrejme s konzultaci PJ a nalezitymi postihy/bonusy). ale to je spise otazka hry a zpusobu hrani ve druzine.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt