Pak se nabizi jeste jedna moznost - totalne prekopat finty a (nebo jenom) udelat takove, ktere dokazou z prevahy vytezit bonus, ale kdyz bojovnik prevahu neziska, tak kvuli tomu jeste neprijde o utok (maximalne dostane nejaky postih).
Mohly by v tom byt nasledujici triky:
- postih uz v tomto kole (a mozna i v dalsich?), bonus az v nasledujicim
- bonus podle toho, jakou bojovou akci (fintu) voli protivnik (hloupy priklad: pokud ma protivnik akci s bonusem na utok (a na me), tak [bonus na utok (na nej) pro me do dalsiho kola] jinak [postih na obranu pro me v tomto kole])
- pripadne castecne rozhodovat i podle protivnikovy akce v tom *dalsim* kole (to se samozrejme tyka jen efektu prave v tom dalsim kole)
- takove kombinace bonusu/postihu, ze se (ciselne?) nevyplati delat porad tu samou fintu (ani kdyz porad vychazi), ale vyplati se retezit co nejvic ruznych fint
- tak male efekty, aby se vyplatilo do toho obcas zaradit nejakou stavajici fintu (alespon kdyz dokazu spravne odhadnout jak protivnik bojuje, a diky predchozim trikum tak na nej ziskam vetsi prevahu)
efekty pak muzou zahrnovat male bonusy/postihy k UC/OC/ZZ, male zmenseni potrenych prevah (bonus: mych fint na nej, postih: jeho fint na me), omezenou kontrolu nad manevrovanim ... hmm, zase to nechci prehanet a davat tam efekty, na ktere jsou ted finty s PP 4 ...
(vsechno jenom proti tomu jednomu protivnikovi) |