Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 5.9.2008 13:20  1783
xKivTo je pravda. Ale ne každý nutně potřebuje vysoké obojí.

Hraničář může být zaměřen na boj a upotřebit Sílu nebo střelbu, stopování atd...upotřebí Zručnost.

Zloděj může být zaměřen na Dýka a Akrobacii potřebuje Obratnost, nebo na střelbu, výrobu...Zručnost

Kouzelních chce dělat málo náročných vysoká Int nebo hodně slabších vysoká Vol

Knez zázraky vykoká Vol nebo Empatie vysoká Chr

Theurg potřebuje všechno Chr, Int i Vol. Je jedno jestli jsou hlavní nebo ne.

A co bojovník??? Ten potřebuje obě. Na jakýkoliv způsob. Sílu (životy, dobrá zbraň, brnění) Obratnost (BČ, Útok, Obrana)

V tomto srovnání na je na tom Bojovník asi nejhůře
xkiv 5.9.2008 13:12  1782
KOUBA [1779]:
Cely to uplne prekopat.

KOUBA [1781]:
Bojovnik zase muze byt lepsi nez hranicar v souctu Sil + Zrc.
A lepsi nez zlodej v souctu Obr + Zrc.
A (o jedna) lepsi nez carodej v souctu Int+Vol, nez theurg v souctu Int+Chr a nez knez v souctu Vol+Chr.

KAZDE povolani je potencialne v souctu svych primarnich vlastnosti nejhorsi.
kouba 5.9.2008 13:01  1781
Zrovna jsem si dělal malé srovnání s Hraničářem. Bez schopností je s rozvojem Vlastností poměr Hlavní a vedlejší je hraničář lepší na Sílu i když obr zůstala stejná

feanor 5.9.2008 12:48  1780
pratele. nevim jak vy, ale u nas kdyz hrajeme drd+, tak nemame zadne problemy s tim, ze bychom si nejak vyznamneji stezovali na nepoveditelnost fint. Mozna je to dany i tim, ze se tak trochu venujeme sermu a vime co to obnasi udelat nejakou tu fintu.

Spis co nam vadi, je fakt, ze bojovnik neni prilis lepsi ve vztahu k jinym povolanim v boji.
kouba 5.9.2008 12:36  1779
xKivA co je teda řešení?
xkiv 5.9.2008 12:35  1778

Na někoho na 1. úrovni nebudu fintit, ale zbiju jej násahou od hrablí/otočenou dýkou


To je presn to, na co si stezuju uz od zacatku, a rikam tomu "nepouzitelne finty".
Ovsem neni reseni, kdyz se *nekterym* fintam stahnou predpoklady a tim to skonci.
kouba 5.9.2008 12:26  1777
Ale to se mýlíš příteli. Ono tu totiž někdo každý druhý přízpěvek nadhazuje, jestli se ti ta finta může povést nebo ne. A že převaha 4 je moc málo, protože se Ti to v reálu nepovede. Výsledek. S převahou v pravidlech se to nepovede nikdy.
A když mi někdo do pošty napíše, že když jsem snížil v mém návrhu, který jsem doplnil o to vzniklé postižení a snížil jsem náročnost na převahu ze 6 na 4, tak by odkrytí muselo být 20. Co si o tom mám přečíst. Podívej se do zloděje, jaká vyjde pravděpodobnost na úspěch jedné finty proti vyrovnanému soupeři. Na někoho na 1. úrovni nebudu fintit, ale zbiju jej násahou od hrablí otočenou dýkou.
feanor 5.9.2008 12:13  1776
KOUBAno je nutne si taky uvedomit, o co se snazi drd+ se svyma tabulkama, hodem kostnou 2k6+ atd.
Je jasny, ze kdyz nekdo hraje jakekoli fantazy(sci-fi) RPG, tak je jasne ze oslepnutim to nekonci.
Je take nadmiru jasny, ze pokud se pravidla nebudou chovat realisticky, co se tyce skutecneho sveta, tak tahle hra nebude mit prilis stoupencu.

Tudis, dle meho nazoru, by se melo jednat o realnou hru s fantazy prvky. Tyto fantazy prvky nam umozni nejen carovat, ale i lecit kde co, letat na dracich, cist myslenky atd.

Navic si myslim ze tato poznamka je celkem mimo, protoze jsme ted resili problematiku bojovnikovych fint a nasledne celkove srovnani bojovnika k ostatnima povolanim. Neresili jsme zde otazku jestli bojovnikovi schopnosti odpovidaji nasi realite.
kouba 5.9.2008 11:28  1775
Po emailu s xKivem jsem došel k jednomu názoru, který jen nutné ujednotit před tím, než se kdokoli pustí do jakéhokoliv pokusu o úpravu pravidel.

CHCEME PRAVIDLA PRO REALITU NEBO PRO DRD

Příklad: Když je někomu vypíchnuty oči, tak je slepý a tím to končí. Když je to v DrD+, tak by to měla být Deformace. S určitými parametry a čísly. Tak jsme se o to pokusi v příspěvku 1724 s Klimbingem. Ještě jednou prosím o názor o více lidí. Jde mi ve výsledku taky o to, jeslit chcete pravidla reálná nebo hratelná. Předem díky za odpovědi a názory
feanor 3.9.2008 14:45  1773
xKivje to zajimavej napad. jen si ted uplne nedokazu predstavit mozne varianty hlavne co se tyce k dovednostem bojovnika(sermir, konditioner). Nektery archetypy by totiz mohli byt hodne zvyhodneny.
Ale urcite by to stalo za to, to poradne promysled. Pri takovem zpusobu hrani bojovnika by si hrac poradne potrapil hlavicku, coz je jedine dobre:-)
xkiv 3.9.2008 13:17  1772
KOUBA [1771]:
Jo, to je celkem dobry priklad.


Takže prostě takové chystací finty, které nebudou pramenit jen z čísel, ale z "hráčova" odhadu protivníka.

To jsem zrovna mel na mysli.

kouba 3.9.2008 12:59  1771
xKivTakže máš na mysli něco jako: když na na mě protivník v tomto kole zaútočí dostanu bonus k OČ +2. Ale nesmím útočit. Pokud mě netrefi ziskavam v dalším kole +2 k BČ a + 1 k ÚČ. Taková bojovníkova lepší verze soustředění na obranu. Bylo by to ale vlastně soustředění na útok.(Nebo třeba hod 3 kostkama :-)Tohle je jen první príklad,co mě napadl. Takže prostě takové chystací finty, které nebudou pramenit jen z čísel, ale z "hráčova" odhadu protivníka. Bylo by to takové akčnější pojetí i pro hráče.
xkiv 3.9.2008 12:22  1770
Pak se nabizi jeste jedna moznost - totalne prekopat finty a (nebo jenom) udelat takove, ktere dokazou z prevahy vytezit bonus, ale kdyz bojovnik prevahu neziska, tak kvuli tomu jeste neprijde o utok (maximalne dostane nejaky postih).
Mohly by v tom byt nasledujici triky:
- postih uz v tomto kole (a mozna i v dalsich?), bonus az v nasledujicim
- bonus podle toho, jakou bojovou akci (fintu) voli protivnik (hloupy priklad: pokud ma protivnik akci s bonusem na utok (a na me), tak [bonus na utok (na nej) pro me do dalsiho kola] jinak [postih na obranu pro me v tomto kole])
- pripadne castecne rozhodovat i podle protivnikovy akce v tom *dalsim* kole (to se samozrejme tyka jen efektu prave v tom dalsim kole)
- takove kombinace bonusu/postihu, ze se (ciselne?) nevyplati delat porad tu samou fintu (ani kdyz porad vychazi), ale vyplati se retezit co nejvic ruznych fint
- tak male efekty, aby se vyplatilo do toho obcas zaradit nejakou stavajici fintu (alespon kdyz dokazu spravne odhadnout jak protivnik bojuje, a diky predchozim trikum tak na nej ziskam vetsi prevahu)

efekty pak muzou zahrnovat male bonusy/postihy k UC/OC/ZZ, male zmenseni potrenych prevah (bonus: mych fint na nej, postih: jeho fint na me), omezenou kontrolu nad manevrovanim ... hmm, zase to nechci prehanet a davat tam efekty, na ktere jsou ted finty s PP 4 ...
(vsechno jenom proti tomu jednomu protivnikovi)
kouba 3.9.2008 09:55  1769
Zní to zajámavě. Navrhoval bych ale používat body z dovedností Boj s...než kšeftit s fintama.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 3.9.2008 08:13  1768
Fenor: pochopils dobre, ja vim ze je ten bonus maly, ale aspon neco a zase to nechci prehanet.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt