Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Což takhle
dát si Lopuch?
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
5.9.2008 18:45
1809
Bouchi
Myslím, že je fajn se takhle shodnout aniž bych to předtím četl :-D
S tím, že bych dal stávající a přidal nové.
5.9.2008 18:44
1808
Další myšlenka:
Soubor speciálních výcviků.
Např.: boj proti nemrtvým. Takže nějaké bonusy přímo k boji a něco ještě spešl. Třeba bonus k odolání strachu.
boj proti zvířatům:
boj proti mystickým tvorům: (bazilišek, medůza, chyméra (nevím, jak se to píše)
boj v lese, boj ve skalách, boj v písku, boj v bažině....já vím, že to má hraničář, ale konec konců, vidíte to
BOJ
ve slově
BOJ
ovník ???
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
5.9.2008 18:42
1807
KOUBA [1806]
: Viz
Bouchi [503]
a souvisejici diskuse.
5.9.2008 18:39
1806
Myslím, že standard rozvoj postavy (všeobecně) je moc dobrý. Netahejme ale problém válečníka mimo válečníka.
Co si myslíte o změně rozvoje? Myslím ne tak striktně archetypový ale bodový. S učitými omezeními ale každý ať v určitém rozmezí bojuje jak chce. A dovednosti si vybere taky jak chce. Třeba udělat si rytíře, co nebude jezdit na koni. Proč by ale měl být okraden o schopnost. V tomto případě o 1/6.
Řekněme určitý balík všeobecných schoností a k tomu další balík schopností vyplívajících.
Např. každý si bude moci vzít něco jak je Rytířůva Zbroj. Každý si může vzít něco jako je Barbarova tvrdá kůže nebo mrštnost. Ale ne obojí zároveň. Je jasné, že některé dovednosti by byly lepší a některé míň. Tak aby nedocházelo tak nějak k tunelování těch dobrých a vzniku zase nějakých ultra bojovníků. Okrajem: V současnosti systém kombinaci těchto dvou "dovedností" dovoluje
5.9.2008 18:10
1805
Bouchi [1800]:
Ono by možná neškodilo zvyšovat jen 1 vlastnost za úroveň (a třeba lichou úroveň hlavní, sudou vedlejší). Samozřejmě by to celý systém dost rozhodilo, ale už kolem 8. úrovně vycházejí dost odlišné a extrémní výsledky (ať už se to týká boje nebo něčeho jiného). Tím by se ale stejně nevyřešil problém s pomalým zvyšováním hlavních vlastností.
5.9.2008 17:06
1804
Fšichni
A co trochu nakombinovat Hraničáře s Bojovníkem??? Spoustu hraničářských schopností bych si totiž dokázal představit spíš u Bojovníka.
5.9.2008 16:59
1803
Bouchi
Myslím, že to není dobrý nápad. Celkově systém na to není stavěný. Pak by všechny postavy byli ošlivé, protože by se začalo mooc rozmýšlet, kam si to člověk dá. Ovlivnilo by to celý systém. Třeba hraničář a theurg jsou závislí na všech vlastnostech.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
5.9.2008 16:51
1802
Bouchi 1798: tohle mi neco pripomina, myslim ze to tu uz nekdo psal. Dávno.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
5.9.2008 16:49
1801
presne tak:
hracum bojovnika doporucuji se na to vyprdnout a udelat si bojoveho hranicare. Budou si krasne zvedat sil, obr, mit pripadne skryte a jeste budou odolavat treba zivlum, ocistama si zase zvedat boj. staty. Hlavne budou umet bojovat jako bojovnik + tuna veci navic a zajimavy vyvoj.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
5.9.2008 16:46
1800
xKiv [1798]
: No, napadla me jeste jedna varianta. Zpomaleni rustu vedlejsich vlastnosti. Tim zpusobem, ze by se:
- vedlejsi vlastnost zvedala jen na kazde sude urovni
- nemohla ta sama zvednout vic nez dvakrat po sobe
Tim padem by se pri maxovani jedne vedlejsi vlastnosti nedalo dosahnout zvyseni o vic nez +7, coz uz je IMHO akceptovatelne.
Jen to chce promyslet, jak moc by to ovlivnilo cely system (tj. jestli tohle zpomaleni neco nerozhodi).
5.9.2008 16:20
1799
Bouchi
Podle me mechanismi zvysovani vlastnosti maji vsichna povolani stejna(+1bod do hlavnich, +1bod do vedlejsich). Problem nastava v tom, ze carodej, theurch, zlodej,... ziskavaji ke svym cinnostem vyrazne bonusy s rustem urovne(carodej ziskava bonusi k vyvolavani kouzel za prislusnou specializaci, zlodej ma dovednosti napr. kapsarstvi kde dostava bonus atd.). Jen chudak bojovnik dostava velmi malo. Umi sice nektere unikatni dovednosti ale ty se prilis nemohou rovnat obdobnym dovednostem u ostatnich povolani (kamena kuze vs. magicka zbroj atd.).
Aby bojovnik byl konkurenceschopny je potreba aby ziskaval vetsi bonusy nez treba +1BC na tretim stupni archetypu ci nektere dovednostni bonusy. To co ma ted je proste malo.
Jak jiz psal xKiv. jediny co umi bojovnik je bojovat. tak proc umi bojovat takrka stejne jako ostatni povolani???
5.9.2008 15:53
1798
Bohuzel me nenapada nic, co by ZAROVEN
- zachovalo (nezvedalo) stavajici narust hlavnich vlastnosti
- zabranilo tomu, aby kombinace nehlavni+jakakoli vlastnost mohla v souctu presahnout soucet obou hlavnich
- nezabilo zvysovani vedlejsich vlastnosti tim, ze od ctvrte urovne dal uz bude vzycky jasne, ktera se zvedne (protoze ostatni nesmeji)
Tusim ze nejdal jsme se v tomhle dostali se systemem "zadna vedlejsi vlastnost nesmi byt (vzhledem k zakladu rasy+pohlavi) zvysovana vicekrat, nez ta z hlavnich vlastnosti, ktera byla zvysovana mene"
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
5.9.2008 15:34
1797
xKiv [1796]
: Ano, s prvni vetou souhlas. Jen jsem tim chtel rict, ze by se to IMHO nemelo resit na urovni bojovnika, nybrz na urovni mechanismu zvysovani vlastnosti.
5.9.2008 15:26
1796
Bouchi [1795]
:
Problem bojovnika to je proto, ze bojovnika to ze vsech povolani nejvic shazuje smerem k ostatnim povolanim v jeho vlastni specializaci.
Ze carodej ma trochu nizsi Int+Vol nez bojovnik? Bojovnik nemuze carovat vubec.
Stejne tak jenom zlodej ma zlodejovani, hranicar leceni/lukostrelbu/..., knez zazraky, theurg svoje kouzleni ...
Jenom bojovat umeji vsichni.
Ano, na vyssich urovnich diky schopnostem a fintam bojovnik umi i neco podstatneho, co jina povolani neumi - ale na prvnich se muze skoro jit vycpat. Prakticky vsechno, co nakonec udela, mohl udelat i prislusnik jineho povolani.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
5.9.2008 15:13
1795
Feanor [1793]
: Pozor, to neni "problem vyvoje bojovnika", ale "problem rustu vlastnosti obecne".
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt