Bouchi: Archetypalni struktura pro bojovnika je vyborna!!! Vubec bych nemenil!!!! Ale jak uz jsem psal, problem je vtom, ze dovednosti co ziskava jsou slabe s porovnanim s ostatnima povolanima. Jako priklad bych treba zminil bonusy co ziska bijec v druhy ci tretim radku zraneni(jsou proste podle me male) atd.
Bojovnik musi byt panem svyho remesla a ne jen nejaky ten typek s mecem.
Podle prispevku se asi chodneme na tom, ze bojovnik potrebuje prepracovat. Do systemu bych nesahal z toho duvodu, ze pokud se budou pridavat body do vlastnosti jak tu bylo zminovano, tak se snizi rozdil mezi sousednimi urovnemi.
KOUBA: pridavat vlasntosti hranicare bojovnikovi je podle me pekna blbost! dyt se da vymyslet spousta dovednosti pro bojovnika, ktera by ho posunula mnohem dal jak tematicky tak vlastnostne.
Myslim si, ze by bylo nejlepsi spojit archetypy s bonusy pro dany archetyp typickymi. Napr. sermir bonusi k BC, bijec bonusi k ZZ, rytir bonusi k Ochrane zbroje, gladiator - univerzal, barbar bonus k obrane a konditioner bonus nevim kcemu:-). nejedna se o zadny zavazny navrch ale jen o jakousi myslenku jak bych si to predstavoval. hodnoty bonusu by se odvijeli od stupne archetypu. |