Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
barraka 6.9.2008 07:45  1814
Osobně bych bojovníka nijak zvlášť obecně neposiloval (bonusy atd.), ale hodně bych rozšířil množství fint k výběru.
Pokud budu vycházet z těch základních, a bojuji víceméně jedním (max. dvěma) typem zbraně (což je jistě reálné), brzy není co brát.
Navíc některé kategorie mají finty dobré (šavle) a jiné dost špatně použitelné (sekera atd.) a málo.
Moje představa je taková, že by mělo být k dispozici hodně fint specifických pro různé situace.
Příkladem je řez šavlí omezený ochranou zbroje do 4. (ale dávající zranění 2k6+ což je oproti 1k6 velký rozdíl).
Pak by šlo o to, že zezačátku by bojovník měl vhodnou fintu jen pro některé situace a postupem času pak skoro pro každou situaci.
V tom by se zohledňovalo to, že bojovník si v boji poradí lépe než "nebojovník".
Tzn. Chtělo by to psát finty, né výrazně silnější než ty standartní, ale hodně, a pro různé specifické situace.
Děkuji za Vaše názory..
feanor 6.9.2008 00:42  1813
Bouchi: Archetypalni struktura pro bojovnika je vyborna!!! Vubec bych nemenil!!!! Ale jak uz jsem psal, problem je vtom, ze dovednosti co ziskava jsou slabe s porovnanim s ostatnima povolanima. Jako priklad bych treba zminil bonusy co ziska bijec v druhy ci tretim radku zraneni(jsou proste podle me male) atd.
Bojovnik musi byt panem svyho remesla a ne jen nejaky ten typek s mecem.

Podle prispevku se asi chodneme na tom, ze bojovnik potrebuje prepracovat. Do systemu bych nesahal z toho duvodu, ze pokud se budou pridavat body do vlastnosti jak tu bylo zminovano, tak se snizi rozdil mezi sousednimi urovnemi.

KOUBA: pridavat vlasntosti hranicare bojovnikovi je podle me pekna blbost! dyt se da vymyslet spousta dovednosti pro bojovnika, ktera by ho posunula mnohem dal jak tematicky tak vlastnostne.

Myslim si, ze by bylo nejlepsi spojit archetypy s bonusy pro dany archetyp typickymi. Napr. sermir bonusi k BC, bijec bonusi k ZZ, rytir bonusi k Ochrane zbroje, gladiator - univerzal, barbar bonus k obrane a konditioner bonus nevim kcemu:-). nejedna se o zadny zavazny navrch ale jen o jakousi myslenku jak bych si to predstavoval. hodnoty bonusu by se odvijeli od stupne archetypu.
nelde 5.9.2008 23:13  1812
KoubaEhm, jak bych to řekl - základ bojovníka by měl být boj. Ne boj ve specifických podmínkách nebo proti specifickým nepřátelům. Bojovník by měl být tak dobrý, že to zvládne.
Prostě by s růstem úrovně měl být o hodně lepší. A měl by umět využít své zbraně k jiném efektům než zranění. Například odzbrojení, fatální zásahy, útočná obrana (balancování, kolik dám do útoku a kolik do obrany, shození z koně, boj proti více nepřátelům najednou, rychlý boj (co sek to mrtvola). Zatímco ostatní se de facto perou nebo loví, bojovník má boj pod kontrolou.
kouba 5.9.2008 19:22  1811
ochutnávkaDemolice

Vlastnost: Síla
Koncentrace: plné soustředění (nutné sbírat sílu 15 - úr dle tabulky času)


Při útoku a ničení na neživé předměty si počej bonus +2 / +4 / +6 Dle stupně znalosti. Tento bonus lze použít rovně na vyrážení dveří či přetrhávání pout.
kouba 5.9.2008 18:47  1810
nástřelDal bych x bodů (tak jako má zloděj)

Body na "Bojové dovednosti" (zavádím tento termín) by bylo možné měnit na fyzické Boj s..., Nošení zbroje, Štít ale ne naopak
kouba 5.9.2008 18:45  1809
BouchiMyslím, že je fajn se takhle shodnout aniž bych to předtím četl :-D

S tím, že bych dal stávající a přidal nové.
kouba 5.9.2008 18:44  1808
Další myšlenka:

Soubor speciálních výcviků.

Např.: boj proti nemrtvým. Takže nějaké bonusy přímo k boji a něco ještě spešl. Třeba bonus k odolání strachu.

boj proti zvířatům:

boj proti mystickým tvorům: (bazilišek, medůza, chyméra (nevím, jak se to píše)

boj v lese, boj ve skalách, boj v písku, boj v bažině....já vím, že to má hraničář, ale konec konců, vidíte to BOJ ve slově BOJ ovník ???
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 18:42  1807
KOUBA [1806]: Viz Bouchi [503] a souvisejici diskuse.
kouba 5.9.2008 18:39  1806
Myslím, že standard rozvoj postavy (všeobecně) je moc dobrý. Netahejme ale problém válečníka mimo válečníka.

Co si myslíte o změně rozvoje? Myslím ne tak striktně archetypový ale bodový. S učitými omezeními ale každý ať v určitém rozmezí bojuje jak chce. A dovednosti si vybere taky jak chce. Třeba udělat si rytíře, co nebude jezdit na koni. Proč by ale měl být okraden o schopnost. V tomto případě o 1/6.

Řekněme určitý balík všeobecných schoností a k tomu další balík schopností vyplívajících.

Např. každý si bude moci vzít něco jak je Rytířůva Zbroj. Každý si může vzít něco jako je Barbarova tvrdá kůže nebo mrštnost. Ale ne obojí zároveň. Je jasné, že některé dovednosti by byly lepší a některé míň. Tak aby nedocházelo tak nějak k tunelování těch dobrých a vzniku zase nějakých ultra bojovníků. Okrajem: V současnosti systém kombinaci těchto dvou "dovedností" dovoluje
celebrindol 5.9.2008 18:10  1805
Bouchi [1800]: Ono by možná neškodilo zvyšovat jen 1 vlastnost za úroveň (a třeba lichou úroveň hlavní, sudou vedlejší). Samozřejmě by to celý systém dost rozhodilo, ale už kolem 8. úrovně vycházejí dost odlišné a extrémní výsledky (ať už se to týká boje nebo něčeho jiného). Tím by se ale stejně nevyřešil problém s pomalým zvyšováním hlavních vlastností.
kouba 5.9.2008 17:06  1804
FšichniA co trochu nakombinovat Hraničáře s Bojovníkem??? Spoustu hraničářských schopností bych si totiž dokázal představit spíš u Bojovníka.
kouba 5.9.2008 16:59  1803
BouchiMyslím, že to není dobrý nápad. Celkově systém na to není stavěný. Pak by všechny postavy byli ošlivé, protože by se začalo mooc rozmýšlet, kam si to člověk dá. Ovlivnilo by to celý systém. Třeba hraničář a theurg jsou závislí na všech vlastnostech.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.9.2008 16:51  1802
Bouchi 1798: tohle mi neco pripomina, myslim ze to tu uz nekdo psal. Dávno.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.9.2008 16:49  1801
presne tak:

hracum bojovnika doporucuji se na to vyprdnout a udelat si bojoveho hranicare. Budou si krasne zvedat sil, obr, mit pripadne skryte a jeste budou odolavat treba zivlum, ocistama si zase zvedat boj. staty. Hlavne budou umet bojovat jako bojovnik + tuna veci navic a zajimavy vyvoj.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 16:46  1800
xKiv [1798]: No, napadla me jeste jedna varianta. Zpomaleni rustu vedlejsich vlastnosti. Tim zpusobem, ze by se:
- vedlejsi vlastnost zvedala jen na kazde sude urovni
- nemohla ta sama zvednout vic nez dvakrat po sobe
Tim padem by se pri maxovani jedne vedlejsi vlastnosti nedalo dosahnout zvyseni o vic nez +7, coz uz je IMHO akceptovatelne.
Jen to chce promyslet, jak moc by to ovlivnilo cely system (tj. jestli tohle zpomaleni neco nerozhodi).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt