Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
barraka 6.9.2008 09:36  1831
Kouba:
Ne všechny finty mají v předpokladech převahu - zmiňovaný řez šavlí třeba nemá, takže ho (pokud máš šavli a soupěř má do 4 ochranu zbroje) můžeš používat klidně každý útok.
A proto jsem s tím začal.
Aby bylo takových fint víc. A u každé zbraně aby bylo něco.
Jinak by bojovali všichni šavlí. :-)
Né moc silných, ale o to častěji použitelných.
Pokusím se udělat nějaké příklady - co na ně řeknete.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 09:28  1830
KOUBA [1827]: 1) Vzdyt uz se tu o tom psalo -
najit vhodnou upravu mechanismu rustu vlastnosti, aby Sil+Obr nerostlo jinym povolanim rychleji nez bojovnikovi.
2) Je samozrejme mozne projit vsechny finty a dukladne zvazit (a propocitat) jaka by mela byt adekvatni prevaha.

Feanor [1828]: Tou posledni vetou chci rict, ze je blby, kdyz si nekdo koupi v knihkupectvi DrD a pak zjisti, ze potrebuje k hrani k10, kterou v okoli 100 km od jeho bydliste nesezene.

Bojovnik dostane +1 k Boji proto, ze slo v dane chvili o nejjednodussi zpusob jak vykompenzovat podobnou schopnost u zlodeje. Coz ovsem neznamena ze by se mely pridavat dalsi pausalni bonusy. Protoze tim se akorat zvetsi nekompatibilita s dalsi verzi DrD+ (na kterou, doufejme, za nekolik let dojde, podari-li se najit novy autorsky tym), v niz by se naopak mely odbouravat.

KOUBA [1826]: A nemas pocit, ze hranicari, kteri jen tak vystrileji smecku vlku, jednaji ponekud proti duchu celeho sprizneni s prirodou?
kouba 6.9.2008 09:20  1829
FeanorVítku beru. I když se mi dostal hraničář a jeho IMUNITY na magii...ale to jen nekdě. Když se živlový hraničář dostane na 18. úrovneň, tak se vylidňují kraje a vypalují města, protože jak se blbě vyspí už jej nikdo nezastaví.

Vzdávám se své myšlenky na bonus proti magii. Bylo to jen chvilkové poblouznění
feanor 6.9.2008 09:16  1828
Bouchi: te posledni vete nejak nerozumim. jinak ostatne si myslim ze hod 2k6+ je to nejlepsi. je to dobry tvar gaussovi krivky i s otevrenymi konci. to se jen tak nekde nevidi

Jinak jeste se skusim jednou zeptat na to pridavani bojovich hodnot podle typu archetypu. Stejne jiz ted dostane bojovnik na tretim stupni arch. bonus +1BC tak proc to neupravit treba +1ZZ pro bijce atd.

KOUBA: myslel jsem ze je bojovnik slaby pri boji tvari v tvar a ne pri boji s magii?
kouba 6.9.2008 09:16  1827
BouchiOK. Nechám toho. Pak mi ale řekni, jak posunout válečníka do předu, když ne takto. Na finty potřebuješ převahu. Když vše nastrkám do obratnosti, tak i kouzelník unese lepší zbraň než já. Když to síly, budu vypadat, jak kdybych zdrhnul z ústavu pro chromé převahu nezískám. Náš pojovník jel zásadně spolu s kouzelníkem na posledním místě. Pořadí. Hraničár pak bestie ( aby něco hraničáře zdrželo) pak dlouhon nic kolem 8-15 Bojovník
kouba 6.9.2008 09:12  1826
Feanor, BouchiDokud budu mít nejmenší BČ z družiny, tak klidně může někdo vidat knihu jen s Fintami a na nic mi nebude.

Ohledně Boje v terénu a hraničáře. On dostává všudě najaké bonusy a ne zrovna malé. BČ, OČ, všechno proti zvířatů. Strčit hraničáři do cesty smečku vlků, jak se mi ukázalo, aby nerozsápali kouzelníka je zbytečné. Protože z družiny bojovník, kouzelník, 2x hraničář se hraničáři odpojili a vlci, kteří na ně byli nachystaní (pro celou družinu) pomřeli asi za 5 kol. Eliminovali rychlostí 2 vlci za kolo. Protože bonusy jak kráva, míření, v kruse jen bezhlavák...co si budem povídat. Vidět to nějaký bojovník, tak skočí ze skály protože zjistí, že je jen dobrý hospodský.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 09:10  1825
KOUBA [1823]: Jeste to znovu zopakuju. Upravy DrD+ (co se tyce schopnosti jednotlivych povolani) by se mely nest v duchu odbouravani pausalnich bonusu, ne pridavani dalsich.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 09:07  1824
Feanor [1821]: 1k10 sem prosim netahej, to je jedna ze slabin klasickeho DrD, kterou jsme do DrD+ rozhodne tahat nechteli. Protoze k10 rozhodne nesezenes na tolika mistech jako DrD.
kouba 6.9.2008 09:07  1823
Odolnost na magiiCo kdyby dostal Bojovník najaký bonus třeba +1 na odolání *přímé* magie. Od nějaké rozumné urovně (navrhuji 6,12,18). Mohlo by se to počítat jen v průběhu boje.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 09:04  1822
Barraka [1814]: Ano, tohle povazuji za vhodnejsi cestu. Pokud vim, tak autor bojovnika nechtel jit (snadnou) cestou pausalnich bonusu, ale specifickych schopnosti (a fint) pro ruzne situace. Cili pokud bojovnika upravovat, tak (IMHO) v tomto duchu.

KOUBA [1817]: K tomu Boji v terenu - no vidis, a ja si myslim ze tady je chyba u hranicare, ne u bojovnika. Tj. ze i hranicarovy schopnosti by mely pusobit jen do vyse eliminace postihu.
feanor 6.9.2008 09:03  1821
Resenich se nabizi cela rada, jak vylepsit bojovnika. problem ovsem nastava v tom, aby altar(jako vydavatel) nejakou variatu vybral.
To, ze se zde bavime o neschopnosti bojovnika je sice krasne, ale dokud se k tomu nepridaji lide, co do toho mohou mluvit(maji tu moc vydat errata), tak je to prakticky zbytecne.

jeste me napadla jedna vec co se tyce zlepsteni. co kdyby bojovnik pouzival jinaci hod kostkami? treba na utok by si hazel misto 2k6 tak 3k6 nebo na zraneni by si mohl misto 1k6 hazet 1k10.

PEEPA: zvyseni poctu fint je dobry napad, ale mel bych obavy, ze se bude pouzivat jen rez savli a podobne:-(
kouba 6.9.2008 09:02  1820
BarrakaPopravdě řečeno. Více násobné útoky by posunuly pojovníka hodně dopředu. No a co, že se jich během souboje dělá hodně. Bojovník jich dělá 2x víc. A když to nejde takhle, tak ať si třeba háže na útok 2x a vybere si lepší hod.
peepa PEEPA 6.9.2008 09:01  1819
KOUBAA vydupat si za Boj v terenu u PJ nejaky bonus byva obcas docela peklo :-)
peepa PEEPA 6.9.2008 08:59  1818
Jedina pouzitelna = logicky nejsilnejsi z tech co je :-)
kouba 6.9.2008 08:59  1817
BouchiJo. Beru navedomi. S tema vecma me to taky napadlo jako bonus Bijec k ZZ atd. Archtipy bych zachoval ale dal bych tam i ty body. Protože můj rytíř nikdy nebude jezdit na koni. Pač je třeba hobit (a válečný poník??) bestii vlka mi PJ nedá.

NEstřídání archetypů: jedině pro. Bojovník se na jednu kolo prostě zastaví

U šermíře jsou podle mě ty schponosti ne příliš efektivní. Tempo boje I. Tahle je super. Ale proč jen jednou za souboj?? II. stupeň. převahu nad 3 soupeř a bonus +1?? To je jako si o 1/12 líp hodit na kostce. Přitom 1 ze 3 soupeřů stačí získat převahu a mám po schponosti?? To nemluvím o tom, že abych získal bonus +1 budu mít v prvním kole postih -2 k BČ. Jestli je tohle jak je psáno v pravidlech "rytmus boje je pro šermíře přirozený jako tlukot vlastního srdce", tak chápu proč bojovníci tak rychle umírají. Šermíř má svoje vrcholové schpnosti na 5. úrovni. Pak cit pro zbraň atd. To dokáže i kouzelník (inv.) a theurg. V boji jej to ale neupřednostní.

Nej je Bijec. Ten tam má něco, čím lze protivníka opravdu zabít v jednom kole.

Boj v terénu proč nemůže mít své BČ rovné absolutní hodnotě této shopnosti. Má sice bonus až +6, ale na lesní cestičce dostane + 1. Hraničář dostane klidně +3 (pokud má tu schopnost na vysokém stupni samozřejmě) a k tomu ještě + 3 k OČ. Tak nevím, kdo je dle autorů mistrem boje v terénu. Barbar to ale asi nebude.

Také bych rád poznal PJ, který bude hrát bitvu s 100 účastníků podle pravidel pro souboj :-D

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt