Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 6.9.2008 16:04  1863
U bojovníka jsou problémy nízké základy ÚČ a OČ: když bude mít malou sílu, tak nemá pořádnou zbraň, má malé ZZ a zase je to parodie na bojovníka. Ten,co se s potulným psem bude mlátit 10 kol, protože má zz +4 to není bojovník, ale opilý sedlák.
kouba 6.9.2008 16:02  1862
Tak si vem kroll. Co kolik bodů musíš vrazit do toho abys měl slušný Obratnost? A na co teda krola, když bude mít na prd sílu? O 4 vyšší obrana to není moc. Hlavně, když si stoupne proti Barbarovi se štítem.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 15:57  1861
xKiv [1859]: Není špatný nápad.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 15:57  1860
KOUBANízké základy by mělo trochu řešit druhé zvažované pravidlo (to o hlavní a vedlejší vlastnosti).

A pokud budeš bojovat proti CP s o 4 vyšší obranou, tak sis naběhl, jtm ;)
xkiv 6.9.2008 15:55  1859
Wolfi [1855]:
Prideleni na urovni 5 je moc pozde, nez aby to vyresilo prvni ctyri urovne.
Tohle ale muzou mit uz na prvni, protoze tam jim to citelne pomuze jenom proti protivnikum zase na prvni.

Ani na ty archetypy bych to moc nemelnil, spis naopak - tam kde se hraje na RP postupy by se u bojovnika prihlizelo i k tomu, co si casto zdvojuje.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 15:55  1858
Taky mě napadlo, že to střídání není nejlepší, ale možné asi je... holt nejvyšší archetyp = nejvíce převažující způsob boje. A ten by měl s tím dvojím hodem souviset, aspoň tak to přijde mně...
kouba 6.9.2008 15:54  1857
WolfiMno. To rozlišení asi moc ne. Jako Bijec bych si raděj házel 2x na ÚČ 2k6+ než na ZZ 1k6, když jej budu mít slušné. Ale ani tyhle hody moc nevyřeší problém nízkých základů.

Když budu totiž bojovat proti CP, který bude mít o 4 vyšší obranu než já útok, tak mi to stejnak moc nepomůže. Trochu jo. Ale v principu ne. Je to jen taková malá náplast. A u Bojovníka, který chce dobrou zbraň to ÚČ stojí vždycky za prd. Na obranu stačí vzít kvalitní štít.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 15:51  1856
Wolfi [1855]: Taky zpusob (mozna bych prohodil barbara a sermire).

"poskytovaný bonus získá hráč jen jednou, a to podle toho, který archetyp má nejvýše. Pokud má dva na stejné výši, ten, který získal dříve."
Takze kdyz se dostane na 5. stupen Barbara a pak nekdy pozdeji na 6. stupen Sermire, tak se mu to zmeni?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 15:40  1855
Celkem by to sedělo i na rozlišení (Bijec - ZZ, Šermíř - BČ, Rytíř - OČ, Barbar - ÚČ. Kondotiér by to mohl mít tak, že dvojí hod na BČ nesmí dát sobě, pouze někomu ze své skupiny, kdo ho poslouchá. Zároveň to nesmí být jiný kondotiér. A Gladiátor by měl tuto schopnost třeba o stupeň archetypu výše, ale mohl by si vybrat z těch prvních čtyř.)

A samozřejmě poskytovaný bonus získá hráč jen jednou, a to podle toho, který archetyp má nejvýše. Pokud má dva na stejné výši, ten, který získal dříve.
A přidělení bych viděla někde okolo 5. stupně (6. pro Gladiátora).

Jen návrh :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 15:29  1854
xKiv [1850]: Jo, to je hezka myslenka. Dokonce si myslim, ze by ani nemuselo rozhodit system, pokud by se implementovala zpusobem "pred hodem na boj, pri nahlaseni akce v danem kole, bojovnik zaroven oznami, ktery z hodu v tomto kole si bude hazet dvakrat a vybirat lepsi".

Typicky jsou v kole 4 hody (na boj, na utok, na obranu, na zraneni), ale samozrejme se nabizeji i jine (hod na postih za zraneni, na odolani bolesti, na vyhodnoceni nejake schopnosti pouzivane v tom kole, na odolani kouzlu,...)
kouba 6.9.2008 15:15  1853
xKiv:-D
xkiv 6.9.2008 14:47  1852
KOUBA [1851]:
Ja vim, ja to cet. Jenom se mi na tomhle priserne zpomalenym stroji nechtelo dohledavat citaci.



kouba 6.9.2008 14:30  1851
xKivJo, tak tohle mě taky napadlo.
xkiv 6.9.2008 14:27  1850
Od rana 35 NEW? Na to vsechno nebudu reagovat, i kdyz bych obcas chtel.
Jedine tohle:
Libi se mi myslenka, ze by bojovnik mohl (nektere) bojove hody hazet dvakrat i vybirat si lepsi vysledek.

Je to v souladu s moji soukromou predstavou o "priprave na cinnost" (coz je neco jako priprava na akci, ale ta priprava trva "cely zivot", takze se muze vztahovat na vic nez jen na akci; vsechny ostatni povolani tak maji "pripravu na cinnost" kterou by bez povolani vubec nezvladly, takze s tou pripravou si hazeji celkem jednou a "vyberou si ten nejlepsi vysledek" - bojovnik by si taky jenom pricetl jeden pouzity hod, ale k necemu, k cemu uz vsichni jeden hod maji do zakladu).

Nepridava to nejakou prilisnou vyhodu proti silnejsim. Sance, ze si zlepsim ho 12, je miniaturni.
Na druhou stranu to vyrazne snizuje pravdepodobnost "kritickych neuspechu") (hod 4 a min na 2k6+), cimz by bojovnik ziskal slusnou vyhodu proti *nebojovnikum* na stejne urovni (a stupni dovednosti).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 12:35  1849
Feanor [1848]: Trochu jinak. Nesmim si posedme zvysit silu (vedlejsi vlastnost), pokud jsem si zrucnost (hlavni vlastnost) zvysoval zatim jen sestkrat.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt