Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:35  1874
Co je "barbar hranicar"?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:34  1872
A co ti vlastne vyslo stejne?
kouba 6.9.2008 16:32  1871
2ALLMám pro vás špatnou zprávu. Vyšlo mi to úplně stejně jako bez tohoto pravidla
xkiv 6.9.2008 16:25  1870
JA jakozto (iirc) originalni navrhar, to beru tak, ze nesmi byt zadna vedlejsi vlastnost zvysena OPROTI ZAKLADU rasa+povolani vic, nez jakakoli hlavni (tj. nez ta hlavni, ktera je oproti zakladu rasa+povolani zvednuta min nez ta druha hlavni).

Cili napriklad clovek hranicar se Sil 4 a Zrc 7 smi mit vedlejsi vlastnosti maximalne 4.
Ale hranicarka se stejnymi vlastnostmi (protoze ma na Sil zaklad -1 a na Chr 1) smi mit vedlejsi vlastnosti krome Chr maximalne 5, na Chr dokonce na 6 (Sil ma zvednutou o 5, takze Chr se zakladem 1 zvednuta o 5 je 6). [taky na to musi byt o uroven vys]
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:23  1869
KOUBA [1867]: Samozrejme to prvni. Jinak by si napriklad takovy krolli zlodej temer nemohl zvysovat silu.
xkiv 6.9.2008 16:21  1868
KOUBA [1865]: No jo, ja porad zapominam na toho munchkina, co muze byt na vlastnostii o takovych 5 urovni napred ...
kouba 6.9.2008 16:19  1867
Dotaz????? Jak to berem? Nesmí jsi si zvednou víckrát než hlavní nebo nesmí být vyšší nominálně než ta nějnižší
xkiv 6.9.2008 16:16  1866
Bouchi [1864]:
To jsem taky chtel napsat, ale porad jeste tu mame tu zalezitost s BC.
Kde bojovnik ma zaklad Boj = Obr, zatimco ostatni postavy (Obr + Hlavni vlastnost)/2.

Pri moji uprave narustu je ale tenhle soucet vzdycky (oproti zakladu rasy a pohlavi) nejvyse takovy, jako narust souctu dvou hlavnich vlastnosti (coz se rovna presne urovni postavy).
Pricemz u bojovnika (a ostatnich povolani, ktera maji/budou mit Obr jako hlavni vlastnost) nastava rovnost.
Cili uz nikdo nemuze mit vic nez bojovnik.

Jo, to vychazi.
kouba 6.9.2008 16:11  1865
Mno, než Ti budu odporovat, tak si to zkusím projet na papír s naším "oblíbeným hraničářem"
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:07  1864
KOUBA [1857]: Prosimte proc se furt dokola tocis na tech nizkych zakladech? Pokud se opravi rust vedlejsich vlastnosti, tak nebude moct nastat soucasna problematicka situace, ze kdyz maji bojovnik a nebojovnik (stejne rasy a pohlavi) stejnou obratnost, tak nebojovnik muze mit vetsi silu nez bojovnik (a tedy vetsi zaklady). A dualne (stejna sila a nebojovnik muze mit vyssi obratnost).
kouba 6.9.2008 16:04  1863
U bojovníka jsou problémy nízké základy ÚČ a OČ: když bude mít malou sílu, tak nemá pořádnou zbraň, má malé ZZ a zase je to parodie na bojovníka. Ten,co se s potulným psem bude mlátit 10 kol, protože má zz +4 to není bojovník, ale opilý sedlák.
kouba 6.9.2008 16:02  1862
Tak si vem kroll. Co kolik bodů musíš vrazit do toho abys měl slušný Obratnost? A na co teda krola, když bude mít na prd sílu? O 4 vyšší obrana to není moc. Hlavně, když si stoupne proti Barbarovi se štítem.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 15:57  1861
xKiv [1859]: Není špatný nápad.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 15:57  1860
KOUBANízké základy by mělo trochu řešit druhé zvažované pravidlo (to o hlavní a vedlejší vlastnosti).

A pokud budeš bojovat proti CP s o 4 vyšší obranou, tak sis naběhl, jtm ;)
xkiv 6.9.2008 15:55  1859
Wolfi [1855]:
Prideleni na urovni 5 je moc pozde, nez aby to vyresilo prvni ctyri urovne.
Tohle ale muzou mit uz na prvni, protoze tam jim to citelne pomuze jenom proti protivnikum zase na prvni.

Ani na ty archetypy bych to moc nemelnil, spis naopak - tam kde se hraje na RP postupy by se u bojovnika prihlizelo i k tomu, co si casto zdvojuje.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt