Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 6.9.2008 16:44  1881
xKiv [1870]: Cili napriklad clovek hranicar se Sil 4 a Zrc 7 smi mit vedlejsi vlastnosti maximalne 4.
Nemělo by to být, že vedlejší vlastnost smí mít maximálně 3?
Když základ pro člověka hraničáře u Sil a Zrč je 1, u vedlejších pak 0, tak pokud si menší z hlavních vlastností, tedy Sil zvednu o 3 (tedy na +4), tak i vedlejší si mohu zvednout max o 3 (tedy na +3). Ne?
kouba 6.9.2008 16:40  1880
Došel jsem k těmto číslům tak, kdyby to z toho nešlo vyčíst, že jsem zvedal v páru: Sil+Obr a Zrč a jinou vlastnost
kouba 6.9.2008 16:37  1879
To jo. Je to super. Já myslel, že to děláme hlavně kvůli Obr. Tu má totiž +5 a BČ +5
kouba 6.9.2008 16:36  1878
SIL OBR ZRC VOL INT CHR
0 +4 +2 +1 +2 -1 -1
1 +5 +3 _ _ _ _
2 _ _ +2 _ _ 0
3 +6 +4 _ _ _ _
4 _ _ +3 +3 _ _
5 +7 +5 _ _ _ _
6 _ _ +4 _ 0 _
7 +8 +6 _ _ _ _
8 _ _ +5 _ +1 _
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:36  1877
KOUBA [1875]: No vidis, tak v cem je problem? Sila sla dolu, cili uz si nebude moct dovolit tezsi zbran nez bojovnik.
kouba 6.9.2008 16:35  1876
eh, sorry. Horal hraničář
kouba 6.9.2008 16:35  1875
Ty vlastnosti. Vysoká obr, vysoká síla. Jen v tomto případě vyšší zručnost o 2 a síla nižší o 2
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:35  1874
Co je "barbar hranicar"?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:34  1872
A co ti vlastne vyslo stejne?
kouba 6.9.2008 16:32  1871
2ALLMám pro vás špatnou zprávu. Vyšlo mi to úplně stejně jako bez tohoto pravidla
xkiv 6.9.2008 16:25  1870
JA jakozto (iirc) originalni navrhar, to beru tak, ze nesmi byt zadna vedlejsi vlastnost zvysena OPROTI ZAKLADU rasa+povolani vic, nez jakakoli hlavni (tj. nez ta hlavni, ktera je oproti zakladu rasa+povolani zvednuta min nez ta druha hlavni).

Cili napriklad clovek hranicar se Sil 4 a Zrc 7 smi mit vedlejsi vlastnosti maximalne 4.
Ale hranicarka se stejnymi vlastnostmi (protoze ma na Sil zaklad -1 a na Chr 1) smi mit vedlejsi vlastnosti krome Chr maximalne 5, na Chr dokonce na 6 (Sil ma zvednutou o 5, takze Chr se zakladem 1 zvednuta o 5 je 6). [taky na to musi byt o uroven vys]
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:23  1869
KOUBA [1867]: Samozrejme to prvni. Jinak by si napriklad takovy krolli zlodej temer nemohl zvysovat silu.
xkiv 6.9.2008 16:21  1868
KOUBA [1865]: No jo, ja porad zapominam na toho munchkina, co muze byt na vlastnostii o takovych 5 urovni napred ...
kouba 6.9.2008 16:19  1867
Dotaz????? Jak to berem? Nesmí jsi si zvednou víckrát než hlavní nebo nesmí být vyšší nominálně než ta nějnižší
xkiv 6.9.2008 16:16  1866
Bouchi [1864]:
To jsem taky chtel napsat, ale porad jeste tu mame tu zalezitost s BC.
Kde bojovnik ma zaklad Boj = Obr, zatimco ostatni postavy (Obr + Hlavni vlastnost)/2.

Pri moji uprave narustu je ale tenhle soucet vzdycky (oproti zakladu rasy a pohlavi) nejvyse takovy, jako narust souctu dvou hlavnich vlastnosti (coz se rovna presne urovni postavy).
Pricemz u bojovnika (a ostatnich povolani, ktera maji/budou mit Obr jako hlavni vlastnost) nastava rovnost.
Cili uz nikdo nemuze mit vic nez bojovnik.

Jo, to vychazi.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt