Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 6.9.2008 17:25  1904
BouchiMno. Tím odečítáním Krytu od způsobeného zranění jsem chtěl:
a) udělat rozdíl mezi bouchnutím do pestního štítku a do pavézy
Předpokládám, že s rostoucími úrovněmi se postavám užívajícím štít bude zvedat i síla a tudíž jeho kvalita. Bojovníkovi zase bude růst ZZ. Takže trochu vrácení do rovnováhy
b) aby bojovník s dobrou sílou každýmu neurazil ruku na potkání
b)
kouba 6.9.2008 17:22  1903
BouchiTy jsi to mysel jako Aspekt vzledu. Já jako Charismu nebo Inteligenci
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:22  1902
KOUBA [1897]: Jednak to neni finta na sekery, ale na palice a kyje. Dale se mi trochu nelibi, ze by se kryt stitu odcital coby ochrana zbroje (respektive musel bych se trochu zamyslet nad cislama).
Ale jinak myslenka samotna je rozhodne zajimava.
kouba 6.9.2008 17:21  1901
BouchiMožná to jen špatně chápu. Ale tak jak jsem to i pochopil se vlastně budou dorovnávat opravy za rasu. Protože elf si nemůže vícekrát zvednout obr, ale musí zvedat třaba sil. Zatímco trp bude mít problém se sílou a bude zvedat obr
kouba 6.9.2008 17:20  1900
BouchiJá když si dělám nějakou postavu, tak je vždycky něčím originální a taky extréní. Třeba tím, že má nízkou Vol, nebo Int, nebo tak Sil. Zkátka jedna extrémně vykukuje nad ostatní a druhá padá pod ostatní.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:17  1899
KOUBA [1896]: Zapomnel jsi napsat "budu chtít mít myslitele a elegána hraničáře a zaroven maxovat zrucnost (nebo silu)". Protoze jinak (pri nemaxovani) nebude duvod cpat nejak vyrazne moc bodu do obratnosti nebo vule.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:15  1898
KOUBA [1894]: "Teď, přiznejme si to, se to staví na hraničáře." Nemas pravdu. Ted se to stavi na povolani, ktere maji jako jednu z hlavnich vlastnosti Sil nebo Obr. Tedy vsechna soucasna fyzicka, plus dalsich X potencialnich "kombinovanych".

"Úplně to ničí rozvoj postavy tak jak byl JEDNODUŠE udělaný a elegantně nechaný na hráči."
Nechany na hraci? Vzdyt tam mas omezeni, ze tu samou vedlejsi vlastnost si muzes zvysovat maximalne ob uroven. taky mohlo byt takove, ze by se jednalo o "ob dve urovne", bylo by to rovnez JEDNOUSE udelane a vysledny efekt by byl podobny tomu, k cemu se chceme dostat. Akorat by to bylo mnohem vic svazujici nez diskutovany navrh.
kouba 6.9.2008 17:11  1897
FintaJe to přízpěvek 1844
kouba 6.9.2008 17:10  1896
Možná budu chtít mít myslitele a elegána hraničáře. A úmyslně nestojím na obratnosti. Ale budu to tam muset šoupat. Pač se to jinam nevejde.
barraka 6.9.2008 17:09  1895
Kouba:Vítám komentář, pokud to vyznělo útočně, nebyl to záměr a omlouvám se.
Diskuze je potřeba, aby se něco odladilo.
Podívám se večer ještě na tvojí fintu, nečetl jsem to až tak nazpátek teďka.
kouba 6.9.2008 17:08  1894
BouchiAle co kryž budu chít hrát toho zloděje? Nebo kouzelníka? Teď, přiznejme si to, se to staví na hraničáře. Ale třeba bude na poznávání zvířat a bude chtít co nejvyšší inteligenci.

Úplně to ničí rozvoj postavy tak jak byl JEDNODUŠE udělaný a elegantně nechaný na hráči.
kouba 6.9.2008 17:06  1893
BarrakaJenže. Je to jen do Ochrany +4. Na vyšších úrovních bude asi více protivníků v lepší zbroji. Ani zvíře nemusí mít ochranu vždy 0. ZZ šavle je taky někde mimo oproti Sekyrám. Zvlášť těm lepším.

Neodsuzuji Tvoji snahu.Předkládám svůj názor. K mojí sekyro fintě se nevyjádřil vůbec nikdo. Psal jsem ji tuším dopoledne
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:06  1892
KOUBA [1889]: Kdyz si vezmes vyjimecne vlastnosti, tak si jednu hlavni zvednes o 2 a druhou o 1, tudiz si muzes vedlejsi zvednout nejvys o 1 ... no a tady se dostavame k problemu, protoze mas 6 bodu do vedlejsich vlastnosti a nemas je jak vyuzit.
Ale pokud bychom brali zvysovani nad rasovy zaklad, uz to bude OK - zvednes si jednu hlavni o 3, druhou o 2 a vedlejsi si muzes zvysovat o 2. Coz by ovsem v tvem pripade stejne znamenalo, ze muze mit na zacatku Obr jen 1, ne 2 (protoze si Sil zvedl o 3 a Zrc o 1).
barraka 6.9.2008 17:03  1891
KOUBA: Tak je to první verze co mě tak napadla.
Když tam sekera zůstane tak se to samozřejmě musí dopracovat. Minimálně bude překážet, ale hlavně o ní bojovník přijde.

Ta druhá je sice mnohme mnohem víc výhodná ale srovnej jí s řezem šavlí.
Nevidim podstatnej rozdíl. řez šavlí je ještě mnohem výhodnější. Takže to neni vyvážený ani v pravidlech....

Rozhodně mi to přijde lepší než cpát bonusy na UČ BČ a pod.
kouba 6.9.2008 17:02  1890
Hlavně upozorňuju na to, že i teď jsem byl NUCEN dělat postavu tak, že jsem musel dát první 2. úrovně Hl. Vlastnosti prostě na přeskáčku. Protože na první jsem zvedl jednu jeden-krát, to znamená druhou 0-krát a tak bych nemohl zvednout nic.

Dál s dalším omezením. Vždycky ty postavy budou stejné. Už nebudu moci rvát u např. zloděje všechno do Charismy, protože chci být nebojový.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt