Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
klimbing 6.9.2008 17:51  1912
Néé :'( tím mě obíráte o možnost Hobitky s krásou 25.

Jinak se mi to zdá dobrý, i když to omezí variabilitu postav.
kouba 6.9.2008 17:48  1911
BouchiUf. Teď ten rozvoj zní přijatelně. Ztratil jsem se přez množsví písmenek.

Chápu to tedy tak, že už nejde o počet zvednutí ale opravdu o číslo. Jo, to se mi líbí. Konec konců, je to vedlejší vlastnost, že ano.
kouba 6.9.2008 17:46  1910
BouchiTak jsem to znovu zkouknul přes čísla. Beru srovnatelnou sílu. Postava se silou +5 může mít Šupinovou zbroj /ochrana 7/ a Střední štít Kryt 5.
Postava se silou +5 může používat bez postihů Okovaný kyj. Sním může mít ZZ 6. Tudíš zranění (jednoručně) 7-12 životů). Takže by to vůbec neprošlo. To ale není špatné skóre k náročností finty. Když ji chytne obouručně, tak je to 9-16. Tj. 0-4 životy. Doplnil bych to poznámkou, jako by byl zásah do ruky o jeden stupeň horší. A máme tu docela vyváženou fintu.
Bojovníkovi totiž síla pravděpodobně poroste i jeho ZZ. Zato další štít má požadavek na Sílu +9 a to jen tak někdo nemá.
Podle stejného měřítka může mít postava se silou +9 (Plátovou zbroj a velký štít 6+9=15) Postava bojovníka může použít jednoručně bez postihu Težký kyj ZZ 9 (jednoručně) 10-18 životů. Obouručně je to potom ZZ 11 tj. 12-22 životů. 22-15=7. Obouručně nejlepší zbraň, jakou dovede: Obouruční kyj ZZ +12 tj. 14 - 25 životů. Nejspíš si bude stále házet jen na upuštění štítu. Z toho plyně. Následky o jeden stupeň horší s postihem k hodu -3. Vyrovnaný soupeř si teda bude házet proti upuštění štítu: Vol + 2k6+ ~ 12 ~ upustí / neupustí. To docela jde ne? Myslím, že tahle finta je velice vyrovnaná
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:33  1909
KOUBA [1906]: Shrnuti:
Zadna vedlejsi vlastnost nemuze byt zvysena (nad zaklad dany rasou a pohlavim) vice nez kterakoli hlavni vlastnost.
Cili pokud ma napriklad postava jednu hlavni vlastnost zvysenu (nad zaklad dany rasou a pohlavim) o 7 a druhou o 3, nemuze mit zadnou vedlejsi vlastnost zvysenu (nad prislusny zaklad) o vic nez o 3.
xkiv 6.9.2008 17:29  1908
Dajen [1881]:
Oops, sorry, prepsal jsem se. Myslel jsem to samozrejme oproti zakladu rasy a POHLAVI...

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:29  1907
KOUBA [1903]: Nemyslel. Myslel jsem to presne tak jako ty. Chces cpat body do Charismatu a/nebo Inteligence. Pokud zaroven nebudes maxovat jednu hlavni vlastnost, nebude ta druha natolik nizka, aby te to nutilo cpat zvysovani vedlejsi vlastnosti do Obratnosti.

KOUBA [1904]: Ano, to jsem pochopil. Jen si nejsem (na prvni skouknuti) jisty, ze prave Kryt je vhodne cislo.
Navic bych tam nejak zohlednil obrancovo Pouzivani stitu - ten, ktery ho bude zvladat lip, dokae IMHO i stit nastavit tak, aby pro nej mel primy uder do stitu mensi nasledky.
kouba 6.9.2008 17:27  1906
BouchiProsím, napiš shrnutí těch myšlenek. Já se v tom začínám ztrácet,Prosím
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:25  1905
KOUBA [1901]: Praveze opravy za rasu (a pohlavi) se dorovnavat nebudou. Protoze zaklad, od ktereho se zvysovani pocita, je prave zaklad za rasu a pohlavi. Cili horsky trpaslik se Sil 4 a Obr 1 ma oboji zvednute o 2.
kouba 6.9.2008 17:25  1904
BouchiMno. Tím odečítáním Krytu od způsobeného zranění jsem chtěl:
a) udělat rozdíl mezi bouchnutím do pestního štítku a do pavézy
Předpokládám, že s rostoucími úrovněmi se postavám užívajícím štít bude zvedat i síla a tudíž jeho kvalita. Bojovníkovi zase bude růst ZZ. Takže trochu vrácení do rovnováhy
b) aby bojovník s dobrou sílou každýmu neurazil ruku na potkání
b)
kouba 6.9.2008 17:22  1903
BouchiTy jsi to mysel jako Aspekt vzledu. Já jako Charismu nebo Inteligenci
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:22  1902
KOUBA [1897]: Jednak to neni finta na sekery, ale na palice a kyje. Dale se mi trochu nelibi, ze by se kryt stitu odcital coby ochrana zbroje (respektive musel bych se trochu zamyslet nad cislama).
Ale jinak myslenka samotna je rozhodne zajimava.
kouba 6.9.2008 17:21  1901
BouchiMožná to jen špatně chápu. Ale tak jak jsem to i pochopil se vlastně budou dorovnávat opravy za rasu. Protože elf si nemůže vícekrát zvednout obr, ale musí zvedat třaba sil. Zatímco trp bude mít problém se sílou a bude zvedat obr
kouba 6.9.2008 17:20  1900
BouchiJá když si dělám nějakou postavu, tak je vždycky něčím originální a taky extréní. Třeba tím, že má nízkou Vol, nebo Int, nebo tak Sil. Zkátka jedna extrémně vykukuje nad ostatní a druhá padá pod ostatní.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:17  1899
KOUBA [1896]: Zapomnel jsi napsat "budu chtít mít myslitele a elegána hraničáře a zaroven maxovat zrucnost (nebo silu)". Protoze jinak (pri nemaxovani) nebude duvod cpat nejak vyrazne moc bodu do obratnosti nebo vule.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:15  1898
KOUBA [1894]: "Teď, přiznejme si to, se to staví na hraničáře." Nemas pravdu. Ted se to stavi na povolani, ktere maji jako jednu z hlavnich vlastnosti Sil nebo Obr. Tedy vsechna soucasna fyzicka, plus dalsich X potencialnich "kombinovanych".

"Úplně to ničí rozvoj postavy tak jak byl JEDNODUŠE udělaný a elegantně nechaný na hráči."
Nechany na hraci? Vzdyt tam mas omezeni, ze tu samou vedlejsi vlastnost si muzes zvysovat maximalne ob uroven. taky mohlo byt takove, ze by se jednalo o "ob dve urovne", bylo by to rovnez JEDNOUSE udelane a vysledny efekt by byl podobny tomu, k cemu se chceme dostat. Akorat by to bylo mnohem vic svazujici nez diskutovany navrh.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt