Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 6.9.2008 18:08  1916
BouchiMno právě. A to SKORO tam dělá docela dost.

Není pravda,že si hlavní vlastnost zvýšíš vždy alespoň o jedna. To platí jen v prípadě Vyjímečných vlastností. Jinak ne.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 18:04  1915
Klimbing [1912]: Jakto ze obirame? Cim?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 18:04  1914
KOUBA [1911]: Ale vzdyt je to skoro totez - "hodnota zvyseni" u mene rozvijene hlavni vlastnosti je prece rovna bud "pocet zvyseni" nebo "pocet zvyseni + 1" (protoze pri tvorbe postavy si takovouto hlavni vlastnost zvysis vzdycky aspon o 1 a nikdy ne vic nez o 2).
kouba 6.9.2008 17:53  1913
Prosím, komentáře k fintě, protože si myslím, že se mi fatk povedla :-)
klimbing 6.9.2008 17:51  1912
Néé :'( tím mě obíráte o možnost Hobitky s krásou 25.

Jinak se mi to zdá dobrý, i když to omezí variabilitu postav.
kouba 6.9.2008 17:48  1911
BouchiUf. Teď ten rozvoj zní přijatelně. Ztratil jsem se přez množsví písmenek.

Chápu to tedy tak, že už nejde o počet zvednutí ale opravdu o číslo. Jo, to se mi líbí. Konec konců, je to vedlejší vlastnost, že ano.
kouba 6.9.2008 17:46  1910
BouchiTak jsem to znovu zkouknul přes čísla. Beru srovnatelnou sílu. Postava se silou +5 může mít Šupinovou zbroj /ochrana 7/ a Střední štít Kryt 5.
Postava se silou +5 může používat bez postihů Okovaný kyj. Sním může mít ZZ 6. Tudíš zranění (jednoručně) 7-12 životů). Takže by to vůbec neprošlo. To ale není špatné skóre k náročností finty. Když ji chytne obouručně, tak je to 9-16. Tj. 0-4 životy. Doplnil bych to poznámkou, jako by byl zásah do ruky o jeden stupeň horší. A máme tu docela vyváženou fintu.
Bojovníkovi totiž síla pravděpodobně poroste i jeho ZZ. Zato další štít má požadavek na Sílu +9 a to jen tak někdo nemá.
Podle stejného měřítka může mít postava se silou +9 (Plátovou zbroj a velký štít 6+9=15) Postava bojovníka může použít jednoručně bez postihu Težký kyj ZZ 9 (jednoručně) 10-18 životů. Obouručně je to potom ZZ 11 tj. 12-22 životů. 22-15=7. Obouručně nejlepší zbraň, jakou dovede: Obouruční kyj ZZ +12 tj. 14 - 25 životů. Nejspíš si bude stále házet jen na upuštění štítu. Z toho plyně. Následky o jeden stupeň horší s postihem k hodu -3. Vyrovnaný soupeř si teda bude házet proti upuštění štítu: Vol + 2k6+ ~ 12 ~ upustí / neupustí. To docela jde ne? Myslím, že tahle finta je velice vyrovnaná
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:33  1909
KOUBA [1906]: Shrnuti:
Zadna vedlejsi vlastnost nemuze byt zvysena (nad zaklad dany rasou a pohlavim) vice nez kterakoli hlavni vlastnost.
Cili pokud ma napriklad postava jednu hlavni vlastnost zvysenu (nad zaklad dany rasou a pohlavim) o 7 a druhou o 3, nemuze mit zadnou vedlejsi vlastnost zvysenu (nad prislusny zaklad) o vic nez o 3.
xkiv 6.9.2008 17:29  1908
Dajen [1881]:
Oops, sorry, prepsal jsem se. Myslel jsem to samozrejme oproti zakladu rasy a POHLAVI...

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:29  1907
KOUBA [1903]: Nemyslel. Myslel jsem to presne tak jako ty. Chces cpat body do Charismatu a/nebo Inteligence. Pokud zaroven nebudes maxovat jednu hlavni vlastnost, nebude ta druha natolik nizka, aby te to nutilo cpat zvysovani vedlejsi vlastnosti do Obratnosti.

KOUBA [1904]: Ano, to jsem pochopil. Jen si nejsem (na prvni skouknuti) jisty, ze prave Kryt je vhodne cislo.
Navic bych tam nejak zohlednil obrancovo Pouzivani stitu - ten, ktery ho bude zvladat lip, dokae IMHO i stit nastavit tak, aby pro nej mel primy uder do stitu mensi nasledky.
kouba 6.9.2008 17:27  1906
BouchiProsím, napiš shrnutí těch myšlenek. Já se v tom začínám ztrácet,Prosím
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:25  1905
KOUBA [1901]: Praveze opravy za rasu (a pohlavi) se dorovnavat nebudou. Protoze zaklad, od ktereho se zvysovani pocita, je prave zaklad za rasu a pohlavi. Cili horsky trpaslik se Sil 4 a Obr 1 ma oboji zvednute o 2.
kouba 6.9.2008 17:25  1904
BouchiMno. Tím odečítáním Krytu od způsobeného zranění jsem chtěl:
a) udělat rozdíl mezi bouchnutím do pestního štítku a do pavézy
Předpokládám, že s rostoucími úrovněmi se postavám užívajícím štít bude zvedat i síla a tudíž jeho kvalita. Bojovníkovi zase bude růst ZZ. Takže trochu vrácení do rovnováhy
b) aby bojovník s dobrou sílou každýmu neurazil ruku na potkání
b)
kouba 6.9.2008 17:22  1903
BouchiTy jsi to mysel jako Aspekt vzledu. Já jako Charismu nebo Inteligenci
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:22  1902
KOUBA [1897]: Jednak to neni finta na sekery, ale na palice a kyje. Dale se mi trochu nelibi, ze by se kryt stitu odcital coby ochrana zbroje (respektive musel bych se trochu zamyslet nad cislama).
Ale jinak myslenka samotna je rozhodne zajimava.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt