Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
6.9.2008 18:20
1922
Bouchi
To s tou hobitku jsem myslel jinak. Jen, že nebude mít tak vysokou charismu jako doposud. 25 mít nemohla nikdy.
Tak nic nepropočítávej a přečti si to. Pak napiš. je to ok. nebo je to na prd už raděj proboha nic nepiš :-D
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
6.9.2008 18:15
1921
KOUBA [1918]
: Ja jsem napsal, ze myslenka se mi libi. Na propocitavani cisel ted opravdu nemam cas.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
6.9.2008 18:15
1920
KOUBA [1916]
: Je to pravda, protoze k hlavnim vlastnostem mas prece pri tvorbe postavy +1 automaticky. Cili u vyjimecnych vlastnosti si hlavni vlastnost zvednes vzdycky aspon o 2 (jednu o 2, jednu o 3).
KOUBA [1917]
: Pokud tim chces rict, ze "nemuze existovat hobitka s Krasou 25, zatimco doted mohla", tak to neni pravda.
6.9.2008 18:11
1919
Úder do štítu
Palice a kyje
Převaha: -
Předpoklady: 7. stupeň archetypu
Útočník povede útok vší silou přímo na štít, což bude mít za následek vážné poškození ruky.
Bojovník zaútočí na štít. Pokud se kryje obránce štítem, tak automatický zásah do "Ruka ve které je držen štít". Pokud ne, finta nelze použít. Počítá se poté jako běžný útok s postihem -3 k ÚČ. Jako ochrana zbore se v tomto případě bude odečítat Kryt štítu. Do dalšího kola má bojovník postih -2 k Obraně. Během tohoto kola se již nemůže krtý zbraní.
PS: Zkuzte se nechat praštit perlíkem do štítu na ruce :-)
6.9.2008 18:10
1918
2ALL
Napište názor na tu fintu. Nikam se nedostaneme, když někdo vymyslí fintu, pak ji rozebere a nidko nenapiše, jestli ANO nebo NE. Pak brečtě, že je málo fint....
6.9.2008 18:09
1917
Bouchi
Obíráte jej tím, že si nemůže zvedat tak často charismu přeci
6.9.2008 18:08
1916
Bouchi
Mno právě. A to SKORO tam dělá docela dost.
Není pravda,že si hlavní vlastnost zvýšíš vždy alespoň o jedna. To platí jen v prípadě Vyjímečných vlastností. Jinak ne.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
6.9.2008 18:04
1915
Klimbing [1912]
: Jakto ze obirame? Cim?
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
6.9.2008 18:04
1914
KOUBA [1911]
: Ale vzdyt je to skoro totez - "hodnota zvyseni" u mene rozvijene hlavni vlastnosti je prece rovna bud "pocet zvyseni" nebo "pocet zvyseni + 1" (protoze pri tvorbe postavy si takovouto hlavni vlastnost zvysis vzdycky aspon o 1 a nikdy ne vic nez o 2).
6.9.2008 17:53
1913
Prosím, komentáře k fintě, protože si myslím, že se mi fatk povedla :-)
6.9.2008 17:51
1912
Néé :'( tím mě obíráte o možnost Hobitky s krásou 25.
Jinak se mi to zdá dobrý, i když to omezí variabilitu postav.
6.9.2008 17:48
1911
Bouchi
Uf. Teď ten rozvoj zní přijatelně. Ztratil jsem se přez množsví písmenek.
Chápu to tedy tak, že už nejde o počet zvednutí ale opravdu o číslo. Jo, to se mi líbí. Konec konců, je to vedlejší vlastnost, že ano.
6.9.2008 17:46
1910
Bouchi
Tak jsem to znovu zkouknul přes čísla. Beru srovnatelnou sílu. Postava se silou +5 může mít Šupinovou zbroj /ochrana 7/ a Střední štít Kryt 5.
Postava se silou +5 může používat bez postihů Okovaný kyj. Sním může mít ZZ 6. Tudíš zranění (jednoručně) 7-12 životů). Takže by to vůbec neprošlo. To ale není špatné skóre k náročností finty. Když ji chytne obouručně, tak je to 9-16. Tj. 0-4 životy. Doplnil bych to poznámkou, jako by byl zásah do ruky o jeden stupeň horší. A máme tu docela vyváženou fintu.
Bojovníkovi totiž síla pravděpodobně poroste i jeho ZZ. Zato další štít má požadavek na Sílu +9 a to jen tak někdo nemá.
Podle stejného měřítka může mít postava se silou +9 (Plátovou zbroj a velký štít 6+9=15) Postava bojovníka může použít jednoručně bez postihu Težký kyj ZZ 9 (jednoručně) 10-18 životů. Obouručně je to potom ZZ 11 tj. 12-22 životů. 22-15=7. Obouručně nejlepší zbraň, jakou dovede: Obouruční kyj ZZ +12 tj. 14 - 25 životů. Nejspíš si bude stále házet jen na upuštění štítu. Z toho plyně. Následky o jeden stupeň horší s postihem k hodu -3. Vyrovnaný soupeř si teda bude házet proti upuštění štítu: Vol + 2k6+ ~ 12 ~ upustí / neupustí. To docela jde ne? Myslím, že tahle finta je velice vyrovnaná
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
6.9.2008 17:33
1909
KOUBA [1906]
: Shrnuti:
Zadna vedlejsi vlastnost nemuze byt zvysena (nad zaklad dany rasou a pohlavim) vice nez kterakoli hlavni vlastnost.
Cili pokud ma napriklad postava jednu hlavni vlastnost zvysenu (nad zaklad dany rasou a pohlavim) o 7 a druhou o 3, nemuze mit zadnou vedlejsi vlastnost zvysenu (nad prislusny zaklad) o vic nez o 3.
6.9.2008 17:29
1908
Dajen [1881]
:
Oops, sorry, prepsal jsem se. Myslel jsem to samozrejme oproti zakladu rasy a POHLAVI...
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt