Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 13:08  1978
Vida, krasne jsme se sesli.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 13:08  1977
KOUBA [1971]: Filozofie tohohle je jednoducha:
- pokud bojujes vice styly, jsi vsestrannejsi a dokazes se situaci na bojisti lepe prizpusobit nez "specialista"
- ale abys to zvladl, potrebujes se kazdemu z tech stylu venovat aspon urcitou dobu
klimbing 7.9.2008 13:05  1976
Kouba(1971)Myslím že autoři zamýšleli toto: Jestliže dosáhneš v nějakém archetipu 3. stupně, potom znáš základy jeho stylu boje a máš proto +1 k BČ, pokud devátého, potom již tento styl boje zvládáš zcela a máš +2 k BČ. Proto bojovník 3:3:3:3 má víc, protože již zná (alespoň základně) několik stylů boje a to mu poskytuje výhodu.
xkiv 7.9.2008 13:04  1975
KOUBA [1971]:
Tohle autori ladili docela dlouho a je to v souladu s jejich zamery.
Konkretne s tim, ze zvladnuti vice ruznych bojovych stylu poskytuje nejakou vyhodu.

Navic se to trochu vyrovna s tim, ze na vyssich stupnich archetypu ma zase lepsi jine schopnosti.
kouba 7.9.2008 13:02  1974
xKivNe, myslím, že kumulace není možná. On by měl totiž 8 mečů co na něj míří už nejspíš u zadku. Bude to 1:1. Potřebuješ totiž jeho spolupráci, aby jsi si jej mohl odkrýt. Jako třeba střeh mečem
kouba 7.9.2008 13:01  1973
xKivObráceně. Já nebudu mít postih proti němu. Bude to prostě v tom kole BČ bez oprav.
xkiv 7.9.2008 12:59  1972
KOUBA [1969]:
Myslis jako ze v tom kole co delam Predstirany vypad bude mit muj cil postih k BC?
To je nesmysl, vzdyt pri pocitani BC jeste nevim, jestli tu fintu opravdu provedu.
Tj. jestli se nebudu driv potrebovat kryt ...

Coz teda na fintu, ktera je urcena proti nekomu s vyssim BC nevypada moc dobre - diky tomu predpokladu je vyrazne znevyhodneny uz tim, ze nejspis v tomhle kole prijde o kryt zbrane (i bez postihu na BC).

-4 na BC "dezorientovaneho" protivnika mi prijde tak akorat.
A klidne bych nechal hrace/bojovnika rozhodnout, jak tohle -4 rozdeli mezi postih na BC a postih na OC (taky proti vsem).


Jeste jedna vec. Kdyz bude vic bojovniku provadet Predstirany vypad na stejny cil, tak se ty postihy asi budou kumulovat, co?
(za jednoho -4, za dva dohromady -8, za tri dohromady -12, ...)

kouba 7.9.2008 12:58  1971
2ALLV pravidlech pro Bojovníka je psáno, že Bojovník dostane bonus k BČ, kdykoliv dosáhne 3. stupně archetipu a na 9. stupni archetypu se zvyšuje na +2 k BČ.

Znamená to snad, že Bojovník na třetí úrovní který má archetypy 1:2 se věnuje boji a má z něj míň zkušeností než bojovník na stejné úrovni co rozvíjel pouze jeden archetyp? Trochu se to potom totiž hádá s tím, že Bojovník na 12. úrovni, který rozvíjí archetypy 9:2:1 má bonus ve výsledku + 2 k BČ. Bojovník, který je rozvíjel v poměru 3:3:3:3 má bonus + 4 k BČ. Je to přesně opačný příklad trochu dál.

Navrhuju teda, aby bonus k BČ nebyl závislý na stupni archetypu, ale na úrovni bojovníka. Ať bojuje jedním nebo více styly, stále je to zkušenější bojovník....
klimbing 7.9.2008 12:53  1970
Předstíraný výpadPěkná fintička. Zvážil jsem jak by to vypadalo. A myslím si tohle:
1)Pokud provádím předstíraný výpad, tak to nijak nesnižuje moje BČ. Takže bych útočníkovi postih k BČ nedával.
2)Předstíraný výpad bych normálně zahrál jako symbolický útok. Alespoň ani ve hře cíl nebude tušit, že je to finta. Řekněme -6ÚČ a -6ZZ (kdyby se náhodou trefil).
3)Co bude finta poskytovat za výhodu? První možnost je jako podpora pro další útok a druhá jako podpora pro finty. Já bych se přiklonil k druhé variantě, čímž vlastně umožníme bojovníkovi lépe taktizovat a za cenu bezhlavého sekání si v podstatě dostat protivníka do takové pozice, že může použít i některou z náročnějších fint. Tak by totiž asi měl boj vypadat. Já navrhuju -3 potřebná převaha pro finty v následujícím kole proti danému cíli. A to by bylo moc málo, takže ještě bych přidal -1 k potřebnému odkrytí pro finty.
kouba 7.9.2008 12:32  1969
xKivTak navrhuju, aby ten co dělá předstíraný výpad neměl postih k BČ. Na opak ten co se na něj dělá bude mít postih. Navrhněte jaký vy. Tak bude mít jen -4 k BČ?
xkiv 7.9.2008 12:29  1968
KOUBA [1967]:

... tak je lepší 2x hodit kostama a zkusit to 2x po sobě

Jak proti komu, Proti nekomu, kdo ma zaklad o hodne vyssi nez ja, je vyhodnejsi +2.
Proti nekomu kdo ma zaklad o hodne nizsi nez ja je vyhodnejsi hazet 2x.
(mezi temito extremy to zalezi castecne i na tom, ceho chci dosahnout - pro UC napriklad jestli mi staci vubec zasahnout, nebo chci co nejvyssi odkryti, ...)


co třeba -4 kBČ obránce + 2 k ÚČ útočníka?

Porad trvam na tom, ze 4 dohromady je dost, zvlast kdyz ten postih k BC ma protivnik proti vsem.
kouba 7.9.2008 12:06  1967
xKivTakže snížíme obrnánci BČ

Útočník má stejná pravidla jako pro boj TvT. Pokud byl na tahu první, může se pak krýt zbraní. Jestli ne a kryje se, výhodu nezíská, zůstane jen postih k BČ.

Nezapomeňte:
-že v kole kdy používá Předstíraný výpad se sám vystavuje riziku finty
-že se připraví o útok. Pokud bude rozdíl 2, tak je lepší 2x hodit kostama a zkusit to 2x po sobě
-co třeba -4 kBČ obránce + 2 k ÚČ útočníka?
xkiv 7.9.2008 12:01  1966
KOUBA [1965]:

To je pravda. Tak ji snížíme obránci. Jeho to totiž vyvede z míry i pro ostatní.

OK, snizeni obrancova BC beru.


Druhý odstavec. Souhlas. Nemůže se v tomto kole krýt zbraní, pokud i přes postih nezískal převahu nad protivníkem.

Ja to myslel az v tom dalsim kole. Ale to se cele vyresi tim, ze se zmeni BC tomu, na koho fintim.


Šlo mi o to, abys mohl právě udělat nějakou fintu i na hraničáře v lese, barbara v horách či gladiátora nabo prostě jen někoho s vysokým BČ. Zkrtátka na protivníky nad kterými nelze běžným prostředkem tj. hod na BČ získat převaha.

Fajn, ale pak je +4 do BC a zaroven +4 do UC fakt moc. Budto jedno, nebo druhe.
kouba 7.9.2008 11:52  1965
xKivTo je pravda. Tak ji snížíme obránci. Jeho to totiž vyvede z míry i pro ostatní.

Druhý odstavec. Souhlas. Nemůže se v tomto kole krýt zbraní, pokud i přes postih nezískal převahu nad protivníkem.

Šlo mi o to, abys mohl právě udělat nějakou fintu i na hraničáře v lese, barbara v horách či gladiátora nabo prostě jen někoho s vysokým BČ. Zkrtátka na protivníky nad kterými nelze běžným prostředkem tj. hod na BČ získat převaha.
barraka 7.9.2008 11:50  1964
Kouba [1961]:Máš pravdu to odkrytí tam opravdu logicky patří.
já se prostě nedopracuju k tomu udělat nějakou fintu která za cenu minimálních předpokladů jen "trošku" pomůže. :-) Ještě popřemejšlim a zkusim nějaký cvičný souboje abych to doladil..

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt