Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 6.4.2006 09:09  199
MigelVždyť o tom mluvím. Všichni víme, jak si většina lidí v DrD+ hraje se slovíčky - co je to tedy "sek" v DrD+? Prostě seknutí jako takové, nebo něco, co musí způsobit např. useknutí ruky?
migel 6.4.2006 09:04  198
Aranka (171)Proč bojovník který má převahu útočí až po útoku soupeře? Protože je to technická finta skušený bojovník čeká na chybné kroky svého soupeře, a těch následně využije s bonusem, pokud se mu podaří splnit podmínky finty.
migel 6.4.2006 08:53  197
GranAno ruku kordem neusekneš, ale docela efektivně prosekneš krční tepny, pourušíš svaly,atd.. Meč je rozhodně v seku jako takovém rozhodně silnější- ničivější.
apexx 6.4.2006 05:25  196
To XkivSorry, sice jsi toho hodne napsal, ale nic nevyvratil. Pokud je napsano, ze se v boji presunes o Rych+8 a jeste muzes zautocit, tak to svym spusobem povazuju za svate a bozi. Ne, nejsem pravidlar, ale narad bych ridil boj ve kterem budu rikat: Ano posunul ses o 5m dle tve rychl+8, (dam si palec do pusy a vycucám si) ale dam ti jeste tak 2m, ne 3m, ne )je hezke pocasi) 10m navíc. To by v tom byl pekny gulas.
xkiv 5.4.2006 17:03  195
ApexxJenze oni nemaji takovou *pohybovou*. Oni maji takovou *bojovou* rychlost.
To je jeste vetsi rozdil, nez vzdalenost merena pravitkem na mape, a vzdalenost merena nohama po ceste (ktera se klikati doleva, doprava, nahoru, dolu, ...).

Ve vzdalenosti urazene za jedno kolo boje je zhrnute to, ze se vyhybam ostatnim ucastnikum boje, ohlizim se, jestli na me nekdo nejde, cast kola stravim u sve obeti tim ze se ji snazim zasahnout (a prave v teto casti kola mam hooodne prostoru pohnout se *za svou obeti*, pokud nekam opatrne ustupuje ...).

Pokud muzou udelat 5m posun, tak se za kolo dokazou dostat (primou) chuzi nejakych 20 metru - ale vetsina tech 20 metru je *obykle* vycerpana tim, ze postavy *nemuzou* chodit primo. Ucastnici boje se obvykle pohybuji spis kolem sebe navzajem.
Jakmile se ale jeden zacne vzdalovat rovnou carou ...
apexx 5.4.2006 16:47  194
To XkivSorry, ale tomu nerozumim. Hrac A je vzdalen od hrace B dejme tomu 4metry. A i B maji rychlost takovou ze v akci utok muzou udelat jeste 5m posun. A nahlasi akci posun o 4m a utok. Boj vsak vyhraje B a posune se dozadu o 5m. Tim padem je od A vzdalen 9m. Takze A ma smulu. Tecka.
xkiv 5.4.2006 16:31  193
Presun je porad Rch + 8 (a bojovy beh Rch + 22. A dokonce stale neni osetreny potencial tvoru s extremni Rch.
In potencia, jestli jsem dobre koukal (mozna se v B preci jen neco zmenilo), se da udelat postava s Rch celkem 24, ktera v boji beha s Prch 46, mimo boj s Prch 44.
A to nepocitam bonusy za obecne dovednosti Pohyb v ..., protoze nevim jestli se vztahuji i na boj (v edici B jsou to bonusy na Rch).
nigun 5.4.2006 16:04  192
xKivAsi máš pravdu..
A přesun je Rch/2 +8 nebo Rch+8? Edici B nemám.
xkiv 5.4.2006 14:58  191
NigunJa bych rekl ze muze, protoze ve skutecnosti se muze pohybovat *mnohem* rychleji, nez nejakych Rch + 8; konkretne Rch/2 + 32 (za beh je unavovany); jenom by pritom nemohl tak dobre davat pozor na situaci kolem sebe.
No ale v okamziku kdy postupuje za nekym, kdo pred nim ustupuje, je to stejne, jako kdyz kolem sebe jenom tancujou ... bezprostredni nebezpeci je ohlidane tim, ze se pohybuju s nim.
gran 5.4.2006 14:00  190
Migel - KordyJenže je otázka, co se v pravidlech myslí "sekáním". Protože já si umím představit, jak někoho sekneš kordem, ale zase si neumím představit, jak kordem usekneš protivníkovi ruku. U mečů si to představit dokážu =)
nigun 5.4.2006 13:42  189
Dead: myslíš to poutko v popředí? to může bejt klidně sekyra

Apexx: řešim to, že s rychlostí +0 urazim přesunem MAXimálně +8. Ale když přitom ještě následuju ustupujícího, tak urazim +8 a ještě k tomu cca 2 metry navíc. Takže by mě zajímalo, jak byste jako hráči či PJ řešili situaci, kdy bojovník (rych +0)je ve vzdálenosti +8 od cíle, dojde ho, a ten začne ustupovat. Může normálně za nim? Nemůže? Dostane postih k UČ?...(pozn.: podle pravidel může bez postihů za nim)
dead 5.4.2006 12:41  188
vsimli ste si niekto ze na obalke bojovnika je Katana?
apexx 5.4.2006 11:20  187
To NigunVlastne moc nevim co resis. Jdi proste podle pravidel. Rychlost + 8, a vis kolik urazis v boji za kolo. Pokud ma souper vetsi rychlost a jde prvni, tak mas asi smulu.
nigun 5.4.2006 10:28  186
Bouchiústup je cca o dva metry (u větších tvorů určí PJ), takže udělám přesun+ ještě metry..
ale radši to nebudeme řešit, neni to tak důležitý (to už bysme se mohli hádat, jestli když drak ustoupí o čtyři metry, jestli na něj ještě stihnu zaútočit)..
migel 5.4.2006 08:43  185
KordyPokud se na tom trvá, oddělím finty pro kordy od fint pro meče..., ale většina těch fint bude velice podobných nebo stejných.

Bodání s kordem. Některé tipy kordů jsou jen bodné, ale to jsou spíše rapíry, jinak je kord bodno/sečná zbraň, tedy bod se upřednostňuje, ale klidně se dá i sekat.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt