Davec [2004]: Altar neni principialne proti upravam bojovnika. Ale je treba mit neustale na pameti, ze a) nektere upravy mohou napachat vic skody nez uzitku, b) je nutno prihlizet k pravidlum jako celku a k jejich zakladnim myslenkam - to, ze nekdy nebyly dodrzeny, nema vest k upravam (nejen u bojovnika), ktere by celek puvodnim myslenkam jeste vice vzdalily, ale naopak k takovym, ktere ho k tem myslenkam zpatky vrati.
Cili kdyz uvedu konkretnejsi priklad - ma-li archetyp Barbar schopnost, ktera snizuje postih k BC v obtiznem terenu, a nejake jine povolani ma podobnou schopnost, ktera ale dava absolutni bonus k BC, neni to duvod dat barbarovi absolutni bonus, nybrz duvod k uprave zminene schopnosti u jineho povolani.
Osobne si myslim ze co chybi nejvic je (jak uz tu ostatne nejdnou zaznelo) vice fint.
DarkRider [2003]:
"Zloděj na každém přestupu získá šest profibodů" Za ktere si behem 10 urovni rozvine na maximum 10 schopnosti (bez bonusu Mistra). Bojovnik ziska behem 10 urovni 6 schopnosti na maximu, k tomu muze rozvinout na maximum 3 obecne dovednosti tykajici se boje, a naucit se 20 fint.
"co se týče vyšších úrovní, nevidím u něj zrovna vysoké bonusy k útoku, obraně nebo zkrátka k vylepšování bojových statistik."
Jak uz se tu (pokud ne tady, tak v klubu Zlodej) psalo, pausalni vzdy platne bonusy nejsou prilis v souladu s filozofii DrD+. Cili pokud se nekde vyskytuji, ve vetsi mire, mely by upravy smerovat k jejich omezovani, ne k pridavani jinym povolanim.
"Chybí mi u něj vícenásobné útoky." Vicenasobne utoky proti jednomu protivnikovi nejsou zamerne. Duvod se tu uz AFAIK rozebiral.
Vicenasobne utoky proti vice protivnikum existuji.
DarkRider [2008]: Co se tyce boje nablizko zlodej vs. bojovnik, probehly i nejake testy a neprokazaly, ze by na tom zlodej byl tak dobre. |