Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.9.2008 07:51  2049
DarkRider [2040]:
"V pojeti DrD+ by takovy vicenasobny utok mohl byt reprezentovan bud bonusem k UC nebo k ZZ"
Nicméně vzhledem k tomu co jsi řekl bys touto možností asi nebyl zrovna nadšen...

Proc? Ja nemam na mysli pausalni bonus. Vicenasobny (dvojity) utok bych si predstavoval jako fintu, pro kterou by bojovnik samozrejme musel ziskat urcitou prevahu, pripadne by to bylo podminene jeste necim (treba ztratou moznosti krytu tou zbrani). Ostatne i ty prevahy by se lisily podle kategorii - urcite je snadnejsi provest neco takoveho s kratkym mecem nez s halapartnou.
Vysledkem by byl bonus +6 k ZZ, pricemz protivnik by si odecital Ochranu zbroje dvakrat.

Co si myslíš o podobných schopnostech zloděje? (dýka, plášť, kuše...)
To nejsou pausalni (tedy vseobecne) bonusy, jsou vazane na konkretni typ zbrane.

Můj názor je, takový, že finty jsou dobrá věc, ale i když nějak útočí standardně, měl by mít možnost zvyšovat Uč a ZZ svojí oblíbené zbraně.
A co je to "oblibena zbran"? Zbran z oblibene kategorie podle archetypu? Jak uz jsem psal, vetsina archetypu ma 3-4 takove kategorie. Gladiator ma "oblibene" vsechny kategorie.
Navic takovehle posilovani mi nesedi ke vsem archetypum. Nejvic asi k sermirovi, pripadne bych u kazdeho archetypu videl duraz na jiny parametr. (Ostatne uz to tu nekdo rozebiral.)

nelde [2046]: Tohle zni na prvni zamysleni taky zajimave, i kdyz bych tomu nerikal finta.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.9.2008 07:47  2048
Nelde: "fintu" Rozcvička - no to by bylo fakt hrozný

Bouchi: souhlas s Klimbingem 2044.
barraka 15.9.2008 06:02  2047
2ALL:Přišlo mi, že tady ty finty jsou dost nepřehledně v textu, tak jsem založil speciální forum na rozšíření a úpravy pravidel (a hlavně finty).
www.drdplus.mysteria.cz - systém budu ještě dolaďovat ale princip je:
Co téma to nová finta nebo jiné pravidlo, a ostatní se k tomu budou vyjadřovat. Může se udělat i hlasování atd. Myslím že by se to mohlo hodit.
nelde 14.9.2008 20:51  2046
Možná mě utlučete, že to už někde je - co takhle dát Bojovníkovi "fintu" Rozcvička - pokud má před bojem čas a pořádně se rozcvičí (1 směna), může získat bonusy k obraně a útoku (podle stupně +1 až +3). O bonus přijde pokud je bez boje po dobu 1 směny. Zejména velmi účinné proti nebojovým povoláním jako jsou hraničář a zloděj.

Bouchi - odpovídá to tvému pojetí Bonusy pro specifické situace? Je to vhodné jen pro souboje a bitvy, ne moc pro jeskyně, či pokud je družina napadena.
xkiv 14.9.2008 17:57  2045

a rozšířím sbírání síly.


Vsimnete si, ze niz nezakazuje silu sbirat i *pred* bojem. Je to "cinnost s volnym soustredenim", ne "bojova cinnost s volnym soustredenim".

Nicmene taky bych podporoval nejake vetsi vyuziti nasbirane sily ... co treba "nakupovani" bonusu k BC?
(priklad: za 5 kol nasbirane sily archetypu A +2 k BC ... a ted nejak vyuzit ten vybrany archetyp ... prvni je samozrejme "pouze na finty v kategoriich, ktere ma archetyp A oblibene", ale to mi prijde moc .. bez napadu)
klimbing 14.9.2008 17:27  2044
Bouchi: nešlo by ty vymyšlené finty hodit na Homepage? Já vím, že některý z nich nejsou "doladěné k naprosté dokonalosti", ale stejně by to bylo lepší, než aby tady na věky zapadly. Takhle aspoň bude možnost se k nim jednoduše vracet.
klimbing 14.9.2008 17:22  2043
Barraka: konkrétně příspěvek 752
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 14.9.2008 16:58  2042
Barraka 2035:
písek do očí se tu už řešil, ale nevím co z toho vylezlo. Už si jen pamatuju, ze tam bylo neco o odkrytí 10 (kebule). No z klasické gladiátorké finty vhodné do arény vzniklo "cosi" co puvodni autor vubec nezamyšlel.
darkrider 14.9.2008 12:39  2040
Bouchi - 11.9.2008 21:15:

"Nicmene jadro pudla je v tom, ze v DrD+ neni minen hod na utok (pri boji zblizka) jako jeden uder zbrani, nybrz jako "blize neurcene mnozstvi uderu a pohybu", ktere se pak vyhodnoti jednim hodem na utok a na obranu."

Přiznávám že tuhle skutečnost jsem nepostřehl. V tom případě je opravdu klíčem k síle bojovníka jeho bojové číslo a převaha a potřeboval by posílit tenhle parametr.

"Prijdou mi vhodnejsi bonusy zavisle na nejake schopnosti a situaci"

Ano, těchto schopností má každý archetyp poměrně dost. Přijde mi ale škoda, jak dlouho na ně musí bojovník čekat a většinou ani nejsou nějak ohromné. Přesto je nezatracuju a velice se mi líbí.

"V pojeti DrD+ by takovy vicenasobny utok mohl byt reprezentovan bud bonusem k UC nebo k ZZ"

Nicméně vzhledem k tomu co jsi řekl bys touto možností asi nebyl zrovna nadšen... Co si myslíš o podobných schopnostech zloděje? (dýka, plášť, kuše...) Můj názor je, takový, že finty jsou dobrá věc, ale i když nějak útočí standardně, měl by mít možnost zvyšovat Uč a ZZ svojí oblíbené zbraně. A to nejen svedáním vlastností postavy nebo učením základních zbraňových dovedností

"Ano, s tim souhlasim, to by navic mohla byt vhodna cesta, jak by bojovnik mohl ziskat ten ci onen bonus (podobne jako u Uderu zurivosti)."

Pokud někdy budeme mít v družině válečníka, v tomhle směru ho zvýhodním a rozšířím sbírání síly. Pak si myslím, že konečně dosáhneme očekávaného výsledku =)
barraka 13.9.2008 20:18  2039
Profa:přízpěvek 2035:
"Pokud se finta zdařila nemůže ji znovu v tomto boji, proti tomuto soupeři použít. "

ano přesně tak jsem to myslel ... jen proti tomu konkrétnímu..
profa 13.9.2008 20:12  2038
To "jednou za boj" je předpokládám myšleno jako "jednou za boj proti jenomu protivníkovi", tedy že ji lze použít několikrát na různé protivníky.
barraka 13.9.2008 19:08  2037
nelde:Ano. Psal jsem to jen pro příklad, co si třeba představuji pod těmi fintami co lze použít jen jednou za boj.
nelde 13.9.2008 18:06  2036
BarrakaPokud někomu hodíš písek do očí, tak tím snižuješ jeho obranu (proti všem protivníkům). Dokonce na několik kol (co -3 v tomto kole, -2 ve dalším a -1 ve třetím.
barraka 13.9.2008 12:08  2035
Profa:Bohužel problém je v tom jak udělat finty té druhé kategorie tak, aby byly "použitelné" ale zároveň se nebyly moc silné.
Mohlo by to být tak, že některé finty s malými požadavky a relativně velkým efektem, by se dali použít jen jednou za boj, protože pak už prostě protivníka nepřekvapí....
Např.
Hození písku do očí

Převaha:1
Předpoklady: jedna ruka volná
Bojovník hodí protivníkovi do očí hrst písku (nebo jiného materiálu ze země) a v tomto kole si počítá +3k ÚČ.
Pokud se finta zdařila nemůže ji znovu v tomto boji, proti tomuto soupeři použít.

Toto je jen pro příklad, napsal sem to hned jak mě to napadlo...
profa 13.9.2008 11:41  2034
Trochu to vypadá, že tady je rozdíl mezi dvěma kategoriemi fint:
1. těmi, které používám na rychlé odstranění slabšího protivníka
2. těmi, které používám jako jedinou zbraň proti protivníkům silnějším.

Nevím, jestli se mi to nezdá, ale jako by téměř všechny finty zde označené jako "nepoužitelné" patřily do kategorie 1, a těch pár široce používaných do kategorie 2. Možná by bylo dobré zaměřit se na rozšíření té druhé skupiny.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt