Bouchi - 11.9.2008 21:15:
"Nicmene jadro pudla je v tom, ze v DrD+ neni minen hod na utok (pri boji zblizka) jako jeden uder zbrani, nybrz jako "blize neurcene mnozstvi uderu a pohybu", ktere se pak vyhodnoti jednim hodem na utok a na obranu."
Přiznávám že tuhle skutečnost jsem nepostřehl. V tom případě je opravdu klíčem k síle bojovníka jeho bojové číslo a převaha a potřeboval by posílit tenhle parametr.
"Prijdou mi vhodnejsi bonusy zavisle na nejake schopnosti a situaci"
Ano, těchto schopností má každý archetyp poměrně dost. Přijde mi ale škoda, jak dlouho na ně musí bojovník čekat a většinou ani nejsou nějak ohromné. Přesto je nezatracuju a velice se mi líbí.
"V pojeti DrD+ by takovy vicenasobny utok mohl byt reprezentovan bud bonusem k UC nebo k ZZ"
Nicméně vzhledem k tomu co jsi řekl bys touto možností asi nebyl zrovna nadšen... Co si myslíš o podobných schopnostech zloděje? (dýka, plášť, kuše...) Můj názor je, takový, že finty jsou dobrá věc, ale i když nějak útočí standardně, měl by mít možnost zvyšovat Uč a ZZ svojí oblíbené zbraně. A to nejen svedáním vlastností postavy nebo učením základních zbraňových dovedností
"Ano, s tim souhlasim, to by navic mohla byt vhodna cesta, jak by bojovnik mohl ziskat ten ci onen bonus (podobne jako u Uderu zurivosti)."
Pokud někdy budeme mít v družině válečníka, v tomhle směru ho zvýhodním a rozšířím sbírání síly. Pak si myslím, že konečně dosáhneme očekávaného výsledku =) |