Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.9.2008 19:50  2058
xKiv 2056: presne tak, podle te tabulky. Jenze to osobne povazuji spis za okrajovou variantu, protoze pak bych se obaval toho, ze vsichni bojovnici budou cpat vice do obr - prece postih za sil vyrovnaji bonusem a to je spatne.

"(stupen bonusu by se urcil podle souctu stupnu archetypu, ktere maji danou zbran oblibenou)"

tohle nejak nechapu (no jo zase já)
profa 15.9.2008 17:05  2057
xKiv [2056]: Naprosto souhlasím, myslím, že to je jeden ze způsobů, jak z kaše ven.
xkiv 15.9.2008 16:54  2056

bonusu k chybející síle 1/2/3, a


Ale tohle vubec neni spatna myslenka.
Jestli teda ve skutecnosti myslis "bojovnik se v tabulce chybejici sily diva o 1/2/3 radky vys, nez by odpovidalo jeho Sile"
(stupen bonusu by se urcil podle souctu stupnu archetypu, ktere maji danou zbran oblibenou).
Neco jako ma rytir na zbroje.
klimbing 15.9.2008 16:10  2055
Příspěvek o zapadání mi tu nějak zapadl, jenom XXX k tomu něco řekl. Prosím tedy Bouchiho, jestli by se mohl vyjádřit k mému příspěvku 2044. Díky ;)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.9.2008 15:34  2054
Bouchi 2051"hrac se proste rozhodne, ze postava bude chodit vyhradne po takovem a makovem terenu"

Kdybych to napsal já, velký motač všeho, tak se nedivím. Promin, ale tohle je fakt kravina.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.9.2008 15:31  2053
Bouchi 2049: Co si myslíš o podobných schopnostech zloděje? (dýka, plášť, kuše...) - To nejsou pausalni (tedy vseobecne) bonusy, jsou vazane na konkretni typ zbrane.

Bomba. Tohle považuji za vtip dne :-)

V tom případě navrhuji dát bojovníkovi NAPROSTO NEPAUŠÁLNÍ bonus na zbraně z oblíbené kategorie zbraní (př dýky, meče atd.). Gladiátor si vybere jednu kategorii jakou chce - kvůli jeho archáči navrhuji jen jednu kategorii. Kdyby mel vsechno, tak by to bylo mega.

Bonus bych videl na 5,10,15 úr nebo na 3/6/9 stupni arch. a to +1/2/3 k ÚČ,ZZ,krytu. Je to naprosto nepaušální bonus v duchu zlodeje. Taky pouze na jednu kategorii zbraní.

Jeste bych to rozšířil o bonus v podobě zmírnení převahy na finty -1/2/3 a bonusu k chybející síle 1/2/3, ale nebudu to přehánet.
xkiv 15.9.2008 11:34  2052
Bouchi [2051]:

- hrac se proste rozhodne, ze postava bude chodit vyhradne po takovem a makovem terenu.

A kdyz mu PJ rekne, ze takovy teren nemuze najit, tak ma smulu. A i kdyz takovy teren bude, tak jeho neschudnost (a timpadem bonus pro barbara) je porad DUPJ.

Jo, taky mu muze rict, ze dyky nejsou k sehnani, ale to udela tak mozna prave vytvarene postave - a hrac si treba vezme jinou schopnost.


Asi se budeme muset smirit s tim, ze "pausalni" neni binarni vlastnost bonusu.
Mozna na te pausalite nebude ani uplne usporadani. Ale nektere bonusy jsou vic pausalni nez jine.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.9.2008 08:40  2051
xKiv [2050]: To ale polemizujes zejmena s mym chapanim pojmu "pausalni bonus". Ja tim oznacuju bonusy, ktere ma postava furt. U bojovnika tedy napr. bonus k Boji na 3. stupni archetypu, u zlodeje napr. schopnost, ktera mu taky dava bonus k Boji.

Bonus za typ terenu je podle tebe taky pausalni? Je prece zcela v moci hrace - hrac se proste rozhodne, ze postava bude chodit vyhradne po takovem a makovem terenu.
xkiv 15.9.2008 08:31  2050
Bouchi [2049]:

To nejsou pausalni (tedy vseobecne) bonusy, jsou vazane na konkretni typ zbrane.

Ale houby. Jsou pausalni, protoze je ma zcela v moci hrac.
Hrac zlodeje si proste vezme dyku (kus) a automaticky ma bonus. A protoze s dykou (kusi) a bonusem ma vic nez s jakoukoli jinou zbrani, tak si nevezme jinou.
Bojovnik se musi spolehnout budto na PJ (gladiatorovo obecenstvo, barbarova velikost bitvy), nebo na vysoke hody na kostkach (a to jeste jenom proti srovnatelnym nebo slabsim protivnikum - proti lepsim proste prevahu nedostane, cimz naprosta vetsina fint konci) [a i u tech fint zalezi na PJ, ktery muze protivnikum dat BC jak velke se mu zlibi].
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.9.2008 07:51  2049
DarkRider [2040]:
"V pojeti DrD+ by takovy vicenasobny utok mohl byt reprezentovan bud bonusem k UC nebo k ZZ"
Nicméně vzhledem k tomu co jsi řekl bys touto možností asi nebyl zrovna nadšen...

Proc? Ja nemam na mysli pausalni bonus. Vicenasobny (dvojity) utok bych si predstavoval jako fintu, pro kterou by bojovnik samozrejme musel ziskat urcitou prevahu, pripadne by to bylo podminene jeste necim (treba ztratou moznosti krytu tou zbrani). Ostatne i ty prevahy by se lisily podle kategorii - urcite je snadnejsi provest neco takoveho s kratkym mecem nez s halapartnou.
Vysledkem by byl bonus +6 k ZZ, pricemz protivnik by si odecital Ochranu zbroje dvakrat.

Co si myslíš o podobných schopnostech zloděje? (dýka, plášť, kuše...)
To nejsou pausalni (tedy vseobecne) bonusy, jsou vazane na konkretni typ zbrane.

Můj názor je, takový, že finty jsou dobrá věc, ale i když nějak útočí standardně, měl by mít možnost zvyšovat Uč a ZZ svojí oblíbené zbraně.
A co je to "oblibena zbran"? Zbran z oblibene kategorie podle archetypu? Jak uz jsem psal, vetsina archetypu ma 3-4 takove kategorie. Gladiator ma "oblibene" vsechny kategorie.
Navic takovehle posilovani mi nesedi ke vsem archetypum. Nejvic asi k sermirovi, pripadne bych u kazdeho archetypu videl duraz na jiny parametr. (Ostatne uz to tu nekdo rozebiral.)

nelde [2046]: Tohle zni na prvni zamysleni taky zajimave, i kdyz bych tomu nerikal finta.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.9.2008 07:47  2048
Nelde: "fintu" Rozcvička - no to by bylo fakt hrozný

Bouchi: souhlas s Klimbingem 2044.
barraka 15.9.2008 06:02  2047
2ALL:Přišlo mi, že tady ty finty jsou dost nepřehledně v textu, tak jsem založil speciální forum na rozšíření a úpravy pravidel (a hlavně finty).
www.drdplus.mysteria.cz - systém budu ještě dolaďovat ale princip je:
Co téma to nová finta nebo jiné pravidlo, a ostatní se k tomu budou vyjadřovat. Může se udělat i hlasování atd. Myslím že by se to mohlo hodit.
nelde 14.9.2008 20:51  2046
Možná mě utlučete, že to už někde je - co takhle dát Bojovníkovi "fintu" Rozcvička - pokud má před bojem čas a pořádně se rozcvičí (1 směna), může získat bonusy k obraně a útoku (podle stupně +1 až +3). O bonus přijde pokud je bez boje po dobu 1 směny. Zejména velmi účinné proti nebojovým povoláním jako jsou hraničář a zloděj.

Bouchi - odpovídá to tvému pojetí Bonusy pro specifické situace? Je to vhodné jen pro souboje a bitvy, ne moc pro jeskyně, či pokud je družina napadena.
xkiv 14.9.2008 17:57  2045

a rozšířím sbírání síly.


Vsimnete si, ze niz nezakazuje silu sbirat i *pred* bojem. Je to "cinnost s volnym soustredenim", ne "bojova cinnost s volnym soustredenim".

Nicmene taky bych podporoval nejake vetsi vyuziti nasbirane sily ... co treba "nakupovani" bonusu k BC?
(priklad: za 5 kol nasbirane sily archetypu A +2 k BC ... a ted nejak vyuzit ten vybrany archetyp ... prvni je samozrejme "pouze na finty v kategoriich, ktere ma archetyp A oblibene", ale to mi prijde moc .. bez napadu)
klimbing 14.9.2008 17:27  2044
Bouchi: nešlo by ty vymyšlené finty hodit na Homepage? Já vím, že některý z nich nejsou "doladěné k naprosté dokonalosti", ale stejně by to bylo lepší, než aby tady na věky zapadly. Takhle aspoň bude možnost se k nim jednoduše vracet.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt