xKiv [2052]: "Ale nektere bonusy jsou vic pausalni nez jine."
Jo, takhle by se to rict dalo.
XXX [2053]: Tvoje uvaha ma nekolik much:
1) Bonusy +3 pri boji s dykou budou mit vyrazne jiny efekt nez treba pri boji s barbarskym mecem (co se tyce sance na ziskani lepsiho odkryti, vykryti utoku protivnika, zpusobeni velkeho zraneni apod.)
2) Zlodej to ma vazane jeste na obecnou dovednost Boj s... (ale predpokladam ze to jsi jen opomnel).
3) To, ze jsou pro me bonusy vazane na zbran akceptovatelnejsi nez ciste pausalni bonusy (ve smyslu popsanem drive), jeste neznamena, ze to povazuji za spravnou cestu, ktera by mela byt zachovana ci dokonce rozsirena (treba pro dalsi povolani).
[Nicmene chapu, ze cilem autora bylo, aby zlodej s dykou byl "fakt drsnej" a byl rovnocennym protivnikem dejme tomu pro pojovnika s mecem. Coz celkem i odpovida, vyjma ZZ, kde to bohuzel skutecne ulitava, protoze +3 k ZZ je neco podstatne jineho nez treba +3 ke parametru Zraneni (ovsem +3 k ZZ se podstatne lip pocita).]
Ale napriklad to zmirneni prevahy na finty a snizeni postihu za chybejici silu se mi zamlouva.
XXX [2054]: Na zaklade zkusenosti za tech bezmala 20 let, co se mezi hraci RPG pohybuju, si troufnu tvrdit, ze skutecne existuji i taci, co prohlasi "moje postava nevytahne paty z lesa, protoze tam ma bonusy".
Klimbing [2055]: Ale jo, neco s tim udelam. Jen prosim mejte na pameti, ze mam na praci i hromadu jinych veci nez jen tuhle diskusi.
xKiv [2056]: "Neco jako ma rytir na zbroje."
Jojo. Taky se mi to zamlouva.
DarkRider [2060]: "ovšem v pojetí jako finta bych nedával nutnou převahu." Jak uz jsem psal, provest dvojity bod dykou je IMHO podstatne snazsi nez dvojity uder halapartnou. Asi tezko najdeme jednodussi/elegantnejsi mechanismus, jak to osetrit, nez je prevaha.
DarkRider [2061]: Rozhodne bych jakekoli podobne zlepsovani podminil prislusnou dovednosti Boj s... na odpovidajicim stupni (coz mj. znamena ze bych s tim zlepsovanim nesel na vic nez o 3). |